tulipaner Skrevet 6. juni 2013 #1 Skrevet 6. juni 2013 Har nylig blitt hekta paa serier.... foreloebig holder jeg paa med Breaking Bad og syns den serien er bra! har du forslag til hva jeg kan se etter breaking bad? gjerne komedie eller spenning....( ikke noe vampyr greier)
ZenoXia90 Skrevet 6. juni 2013 #2 Skrevet 6. juni 2013 Hvis du liker action og drama, anbefaler jeg the unit. Eller så er fringe veldig bra
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2013 #3 Skrevet 6. juni 2013 The Big Bang Theory, hvis du skal se komedie! Andre anbefaleringer: Skins, Prison Break, One Tree Hill Anonym poster: 0e5007d979baa266d2f3887e2a95cbe6
j23 Skrevet 7. juni 2013 #4 Skrevet 7. juni 2013 Spenning: Revenge! Anbefales som bare det! En spennende og veldig bra serie! 1
j23 Skrevet 7. juni 2013 #5 Skrevet 7. juni 2013 Og forresten forslag til bra komiserie: Den svenske serien Solsidan! Min favoritt
Memoria Skrevet 7. juni 2013 #6 Skrevet 7. juni 2013 The Walking Dead! (Sjokk at dette skulle komme fra meg, haha.) Prøv også Battlestar Galactica, serien er avsluttet så der er det bare å kjøpe alle fire sesongene og se alt. Da den pågikk dominerte den fire år av livet mitt, så bra er den
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2013 #7 Skrevet 7. juni 2013 Skins(britiske versjonen), Shameless(amerikanske versjonen), the walking dead, six feet under(denne er ferdig for lenge siden, men kan lastes ned/kjøpes, kanskje en av de beste jeg har sett), sopranos(!!!) og sist men ikke minst game of thrones. Anonymous poster hash: f7478...0cd
Gjest Funky Punk Skrevet 7. juni 2013 #8 Skrevet 7. juni 2013 (endret) Walking dead Game of thrones Falling skies Sherlock Holmes How I met your mother The big bang theory The mentalist Hannibal The following Bates motel House of cards Dexter Grimm Once upon a time C:S:I las vegas Beck Boston Legal Elementary Dr. Who Tja...det var de fleste av mine favorittserier Har sikkert glemt noen også Endret 7. juni 2013 av Funky Punk
Gjest Funky Punk Skrevet 7. juni 2013 #9 Skrevet 7. juni 2013 Ja, også Band of Brothers er skikkelig bra
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2013 #10 Skrevet 7. juni 2013 Hvorfor har ingen nevnt Hotel Cæsar? Cæsar er konge! Anonymous poster hash: 588ba...e77
Gjest Adriane Skrevet 7. juni 2013 #13 Skrevet 7. juni 2013 Her er også litt sci-fi og fantasy, men det er bra serier, så jeg tar sjansen på å foreslå de: Fringe Misfits Life on Mars (som faktisk ikke er sci-fi, selv om det høres sånn ut) Sherlock Holmes (serien altså) Arrow Ellers er jeg også veldig glad i Castle, Revenge, The Mentalist, Once upon a time Komedieserier: Big Bang Theory How I met your mother Cougar Town Seinfeld Mange fler, men det er disse jeg kommer på i farten 1
CathFoto Skrevet 8. juni 2013 #14 Skrevet 8. juni 2013 Spenning: Walking Dead Scandal The Killing(eller den orginale danske Forbrytelsen) Broen Revolution Prison Break Sherlock Whitechapel Ripper Street Top Of The Lake MI5 House Of Cards Thorne Luther Scott og Bailey Morsomt: Shameless Skins Inbetweeners Him and Her Gavin and Stacy The New Normal Go On Girls
Gjest iGirl Skrevet 8. juni 2013 #15 Skrevet 8. juni 2013 the wire har ingen nevnt enda (tror jeg?) kjempebra serie!!
Singha Skrevet 9. juni 2013 #16 Skrevet 9. juni 2013 Boardwalk Empire, Rome, Firefly, Battlestar Galactica (og Caprica), Taken, Game of Thrones, Newsroom.
missdior Skrevet 9. juni 2013 #17 Skrevet 9. juni 2013 Hvis du ikke har sett alt av Friends anbefaler jeg et skikkelig maraton med det :D Ellers så er jo Arrested Development rått!!
Gjest Funky Punk Skrevet 10. juni 2013 #20 Skrevet 10. juni 2013 Er den bra? Hva minner den om? Har sett noen episoder nå og jeg syns den virker lovende iallefall. Hva den minner om? Tja, vet ikke egentlig Den er liksom ikke helt som alle andre serier. Handler om ei som plutselig finner ut at det er flere som ser akkurat ut som henne...altså, helt identiske, men har forskjellige liv. Det hele starter med at hun ene tar livet av seg, og hun det handler om tar over livet hennes for å få fatt i penger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå