Tjukk Norris Skrevet 6. juni 2013 #1 Skrevet 6. juni 2013 (endret) Og reiste tilbake til 70-tallet? Der hvor det ikke finnes fotballfruer eller andre ego-onanerende bloggere ved navn Rannveig eller Lisbeth med Z. Bare god gammaldags sprit, NRK, hallodamer og slengbukser? Jeg orker ikke mer av 2013! Endret 6. juni 2013 av Tjukk Norris 2
#Sunrise Skrevet 6. juni 2013 #2 Skrevet 6. juni 2013 er detta for noe tøv! ta på deg sleng bokser og se bare på nrk om du vil! og vis du virkelig ikke liker blogger, så ikke les dem! jeg liker heller ikke blogger, så jeg leser dem ikke:)
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2013 #4 Skrevet 6. juni 2013 Tidsmaskin kunne absolutt vært noe! 70 tallet hadde vært flott, men gjerne også 80 tallet...syns det var et festlig tiår Det var nok ting å irritere seg over den gang også om ikke bloggere. Men må innrømme jeg er lei av å stadig lese/høre om disse bloggerene. Hadde det vært vanlige folk skulle jeg ikke klaga, men når det for det meste dreier seg om naive rosabloggere som ikke har lært å snakke ordentlig, kjenner jeg på oppgittheten. Så om det dukker opp en tidsmaskin, hopper jeg lett inn i den! Tilbake til et tiår hvor man faktisk levde i den virkelige verden, og ikke bare bak en pc skjerm/ipad/nettbrett...eller hva enn det nå er alle disse greiene Anonym poster: 06817d21b08b5b835c27c420b87b8d11 1
Tjukk Norris Skrevet 6. juni 2013 Forfatter #5 Skrevet 6. juni 2013 er detta for noe tøv! ta på deg sleng bokser og se bare på nrk om du vil! og vis du virkelig ikke liker blogger, så ikke les dem! jeg liker heller ikke blogger, så jeg leser dem ikke:) når det står en rosa elefant i stua di, ser du bare rett forbi da? Skal vi slåss?
Gjest Carla Skrevet 6. juni 2013 #6 Skrevet 6. juni 2013 Jeg hadde dratt rett tilbake til 50-tallet, frarådet James Dean i å ta den bilturen og heller ha lidenskapelig sex med meg. Deretter blackmailer jeg han til å gifte seg med meg! Sånn som de gjør på days of our lives! 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2013 #7 Skrevet 6. juni 2013 er detta for noe tøv! ta på deg sleng bokser og se bare på nrk om du vil! og vis du virkelig ikke liker blogger, så ikke les dem! jeg liker heller ikke blogger, så jeg leser dem ikke:) Nå kan ikke jeg svare for TS, men selv om man ikke leser disse bloggene så både ser og hører vi om dem til stadighet, f.eks på nyhetene/nyhetssider Anonym poster: 06817d21b08b5b835c27c420b87b8d11 1
#Sunrise Skrevet 6. juni 2013 #8 Skrevet 6. juni 2013 når det står en rosa elefant i stua di, ser du bare rett forbi da? Skal vi slåss? ^.-
Tjukk Norris Skrevet 6. juni 2013 Forfatter #9 Skrevet 6. juni 2013 Jeg hadde dratt rett tilbake til 50-tallet, frarådet James Dean i å ta den bilturen og heller ha lidenskapelig sex med meg. Deretter blackmailer jeg han til å gifte seg med meg! Sånn som de gjør på days of our lives! sjøl. For en mann!
Anciol Skrevet 7. juni 2013 #10 Skrevet 7. juni 2013 Hadde kjøpt inn en mengde helseprodukter og annet , før jeg hadde dradd tilbake til 1349/50 og solgt disse tingene til folk:=) Skjønt jeg hadde vel blitt jaget på sjøen og økset i ryggen slik de gjorde med hekser i den tiden!
Lutetium 71 Skrevet 7. juni 2013 #11 Skrevet 7. juni 2013 Og reiste tilbake til 70-tallet? Der hvor det ikke finnes fotballfruer eller andre ego-onanerende bloggere ved navn Rannveig eller Lisbeth med Z. Bare god gammaldags sprit, NRK, hallodamer og slengbukser? Jeg orker ikke mer av 2013! Ingen av de bloggerne er noe du må følge med på, mens 70talls nrk var noe alle måtte se på, om man skulle se på noe i det hele tatt (hvordan skulle du forresten ytret dette mishaget på 70-tallet - leserinnlegg? skriblerier på do?). Ja takk til dagens valgfrihet. Ja det er mer crap, men det er mer bra ting også, og vi har tilgang til hele verden, usensurert. Vi har til og med bedre utvalg av sprit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå