Gå til innhold

Kunne du vært sammen med en fra Romania?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har lagt merke til noen menn fra Romania som er ganske sympatiske og kjekke. Da tenker jeg ikke på de som spiller trekkspill på t-banen altså :) Er snakk om folk som er her lovlig og har jobb etc. Men kunne dere jenter vært sammen med en rumener? Hvordan er de som kjærester?

Anonym poster: 84c8b33dc6d9ca89205a2122d3e6db62

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei.

Anonym poster: 465f20ff7893391e3ea4e056545054a5

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei.

Hvorfor ikke det da?

Anonym poster: b5923a29f05b292bbb17f2c92e48cea9

• Nyttig 1
Skrevet

Absolutt!

Nå er jeg mer glad i langhårete, blonde gutter. Men kunne sikkert lett ha falt for en fra Romania :)

AnonymBruker
Skrevet

om han er "ekte" rumener, så ja. Er han rumensk sigøyner, så nei.

Anonym poster: 356c3a7ab5e0e88427acca568e3e6638

• Liker 5
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor ikke det da?

Anonym poster: b5923a29f05b292bbb17f2c92e48cea9

Har ikke sett en eneste kjekk en, og jeg foretrekker menn med mer eller mindre samme kultur som meg. Strekker meg ikke stort lenger enn til Sverige.

AnonymBruker
Skrevet

nei. jeg holder meg til norske eller engelske menn...

Anonym poster: dd0f9dd498e2416e7b3c3815378a178f

AnonymBruker
Skrevet

Har ikke sett en eneste kjekk en, og jeg foretrekker menn med mer eller mindre samme kultur som meg. Strekker meg ikke stort lenger enn til Sverige.

Hva, duger ikke dansker? :-O

Anonym poster: 5f1662ce9be150409e51baafa6827b61

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Fryktelig irriterende språk å høre på. :P

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det spørs. Tviler sterkt på at jeg noen gang kunne blitt sammen med en sigøyner, da jeg tror kulturen og verdiene blir for ulike. Men en fra Romania? Tja, kanskje. Hadde vel ikke vært førstevalget, men man skal aldri si aldri.

• Hjerte 1
Gjest Elissima
Skrevet

Fissedansker kan s'gu kneppe :) Tror jeg iafall.. har ikke prøvd.

Skrevet

Ja, hvorfor ikke? Om fyren hadde vært kjekk, utdannet og i arbeid :)

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har spilt en del WoW med folk fra Romania da det var mange av dem på realmet jeg var på på den tiden. En av dem hadde jeg veldig god kontakt med og han oppførte seg som en hvilken som helst vestlig europeer. Gikk på universitetet, kunne bra engelsk osv. En del av de andre var omtrent slik jeg opplever den typiske rumener som kommer hit for å styre tiggerskaren sin. Uhøflig og kun øyne for seg og sitt. Det skal og sies at han jeg fikk god kontakt med hadde omtrent samme oppfattelsen mange i Norge nå om dagen har av den gjengse rumener. Pakk og utbyttere...

Det jeg prøver å si er at det finnes nok rumenere av alle typer, også de som er potensielle kjæresteemner.

Anonym poster: e2200156063ec4826ef6887e9537dab2

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, fordomsfull som jeg er. Men fordommene stemmer så ofte, så da er det lettest slik. :)

Anonym poster: 2997aaaf50a5222bf52992aefbbb7132

• Hjerte 1
Skrevet (endret)

Ja om det var en jeg likte ville ikke det at han var fra Romania vært en "dealbreaker".

Endret av Francoise
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har i grunn bare hilst på en håndfull mennesker fra romania, men slettes ikke folk som har gått på universitetet. Dette var fabrikkarbeidere med minstelønn, men de var forsåvidt helt ok og greie mennesker. Østeuropeere generelt er jo gjerne ikke så ulike som oss, men de har en litt annen kultur og noen andre vaner. På fylla f.eks, er toleransen for å bli hissig som f** for nesten ingenting er ganske lav. Dette gjelder forøvrig både kvinner og menn.

Og det var en av dem, som ble relativt keen på meg etter en stund. Så vi hang litt sammen, men det ble bare kleint egentlig. Og det verste var at engelsken hennes var ikke spesielt god, fordi hun oversatte nesten bare sitt eget språk. Og det var grusomt å høre på, selv om man forsto det. F.eks en gang spurte henne om når bussen gikk, så hun spør: "You know when bus go?"

Men altså, det er jo mye snakk om kommunikasjon og kjemi ikke minst. Dette var ikke min kopp te.

Og, inntil videre er jeg skeptisk til østeuropeere, men jeg holder ingenting i mot dem.

(Sett bort i fra sigøynere da)

Anonymous poster hash: 3ec44...ed9
Gjest BettyBoop
Skrevet

Jeg har lagt merke til noen menn fra Romania som er ganske sympatiske og kjekke. Da tenker jeg ikke på de som spiller trekkspill på t-banen altså :) Er snakk om folk som er her lovlig og har jobb etc. Men kunne dere jenter vært sammen med en rumener? Hvordan er de som kjærester?

Anonym poster: 84c8b33dc6d9ca89205a2122d3e6db62

ja hvis han hadde tatt utdannelse og/eller hadde en stabil jobb. Ville ikke hatt en tigger

• Liker 1
Skrevet

Det kunne jeg helt sikkert ha gjort, dersom vi hadde like interesser, verdier og lignende.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har spilt en del WoW med folk fra Romania da det var mange av dem på realmet jeg var på på den tiden. En av dem hadde jeg veldig god kontakt med og han oppførte seg som en hvilken som helst vestlig europeer. Gikk på universitetet, kunne bra engelsk osv. En del av de andre var omtrent slik jeg opplever den typiske rumener som kommer hit for å styre tiggerskaren sin. Uhøflig og kun øyne for seg og sitt. Det skal og sies at han jeg fikk god kontakt med hadde omtrent samme oppfattelsen mange i Norge nå om dagen har av den gjengse rumener. Pakk og utbyttere...

Det jeg prøver å si er at det finnes nok rumenere av alle typer, også de som er potensielle kjæresteemner.

Anonym poster: e2200156063ec4826ef6887e9537dab2

Kom forresten på at jeg faktisk har hatt en rumener på familiebesøk flere ganger. En godt utdannet ingeniør som jobbet med min far og som snakket bedre engelsk enn samtlige andre rundt bordet. Høflig, tilsynelatende rolig og oppegående person.

Anonymous poster hash: e2200...ab2

• Liker 1
Skrevet

Kan absolutt ha vært sammen med en Rumener. Jeg har fått et godt inntrykk av folket og har selv rumenske gener fra bestefar sin side, men så falt jeg hardt for en høy og mørk fra Finnmark og lever lykkelig, med noen humper i veien :biggrin:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...