Gå til innhold

Svigermor kom på besøk å satt å beit negler som hun knipset ned i gulvet

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan ikke noe for det, men jeg kjente jeg ble litt irritert.

Svigermor satt her på min sofa å beit negler og kastet de på teppet..Jeg hadde akkurat støvsuget og nå føler jeg (eller vet) at det ligger masse neglebiter etter henne på teppet.

Synes slike ting er uhøflig jeg...

Flere som mener det samme eller er jeg veldig prippen nå?

Anonym poster: 36cdd2ca7fe27576a0e99c364cdcc5e9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ekkelt og uhygienisk.

Anonym poster: 0641325699ef097bde9d1aee72975f10

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

:spy:

Anonym poster: 50b316d5d543e26f663c53f67b6d2279

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

vis hun vil være ekkel så får hun dra hjem å være ekkel... ikke dra til andre å gjøre det.

Anonym poster: 3401b8594a25c75c6210490449d242e3

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde ikke likt det, men om jeg hadde turt og sagt noe på det er en annen sak :fnise:

Gjest Violetta
Skrevet

Jeg hadde ikke sagt noe, men hadde nok støvsuget en gang til når hun var gått.

Gjest Kevlarsjäl
Skrevet

Ewwwwwwewww

Planlegg en vennlig men bestemt handling i tilfelle hun gjør det på neste besøk også. Du kan f.eks reise deg og gå og hente et papirhåndkle og si "vær så god" med samme selvfølgelighet som om hun hadde nyst.

At hun biter negler viser jo at hun er veldig ukomfortabel og nervøs. Du kan tilby henne en kopp te/kaffe. Det holder hendene okkupert og gir en beroligende effekt. Hun får et sted å gjøre av de nervøse hendene, du får mindre negler å støvsuge opp.

AnonymBruker
Skrevet

Ewwwwwwewww

Planlegg en vennlig men bestemt handling i tilfelle hun gjør det på neste besøk også. Du kan f.eks reise deg og gå og hente et papirhåndkle og si "vær så god" med samme selvfølgelighet som om hun hadde nyst.

At hun biter negler viser jo at hun er veldig ukomfortabel og nervøs. Du kan tilby henne en kopp te/kaffe. Det holder hendene okkupert og gir en beroligende effekt. Hun får et sted å gjøre av de nervøse hendene, du får mindre negler å støvsuge opp.

Jeg biter ikke negler fordi jeg er nervøs... :P Gjør det pga det er en uvane.

Anonym poster: a6044fd56db709bacea4a948697ae6b4

Gjest Kevlarsjäl
Skrevet

Jeg biter ikke negler fordi jeg er nervøs... :P Gjør det pga det er en uvane.

Anonym poster: a6044fd56db709bacea4a948697ae6b4

Sant nok! Men uvaner blir mer fremtredende når vi blir nervøse:)

Nå skal det sies at rådene mine er effektive uansett om svigermor er nervøs eller bare har det som uvane.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ikke en person som vanligvis alltid sier i fra om ting, men hadde min svigermor gjort det der så hadde jeg blitt så sjokkert at jeg hadde garantert sagt noe sånt som "hva i granskauen er det du gjør??".

Det hun gjorde var ekstremt frekt og ekkelt!!! Man gjør jo ikke sånt hos seg selv en gang, men kanskje hun gjør det hjemme hos seg selv.

Anonym poster: 018b7cd1b6f88ffbc8c3375b63b8ce9f

Skrevet

Hersketeknikk fra svigermor for å dominere svigerdatteren, garantert! :fnise:

Skrevet

Æsj, så utrolig udelikat! Er det mulig..

Skrevet

Æsj! jeg biter negler selv, men spytter de ikke ut eller gjør det hos andre, får da være grenser! Jeg har en svigermor som slipper de verste prompene og later som ingenting og deretter skylder på barna :/ haha..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...