Gå til innhold

hva kjøper man til svigerbror i bursdagsgave?

Anbefalte innlegg

Skrevet

han fyller 27år, å jeg syns han fortjener en fin gave:) han er gift med søstra mi, og dem har 2 barn, tenkte kanskje på en opplevelse eller noe:) det kan koste litt, han har ikke bursdag før slutten av måneden

Gjest Anonymus
Skrevet

En togtur med et slikt gammeldags tog

Skrevet

En spa weekend❤❤❤❤

Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet (endret)

Det heter ikke svigerbror. Det heter svoger.

Du kan kanskje kjøpe et gavekort på en restaurant (om det finnes)?

Hvilke interesser har han?

Endret av Mrs. Random Nick
Skrevet

greia er at vi har sånn liten greie på at vi skal gjette hva hverandre har kjøpt, han klarer alltid og tippe riktig, så tenkte og virkelig komme med noe overaskene som han ikke klarer og tippe, vurderte litt og sende dem på hotell i danmark

Skrevet

han er veldig glad i data

AnonymBruker
Skrevet

Du må nesten komme med en ca sum du vil bruke. Du kan jo gjøre alt fra å kjøpe han en vase på Nille til å sende han til Las Vegas. Så vi trenger en sum her.

Anonymous poster hash: a8983...3d9
Gjest BettyBoop
Skrevet

han fyller 27år, å jeg syns han fortjener en fin gave:) han er gift med søstra mi, og dem har 2 barn, tenkte kanskje på en opplevelse eller noe:) det kan koste litt, han har ikke bursdag før slutten av måneden

ingenting. Han er ikke din bror.

AnonymBruker
Skrevet

ingenting. Han er ikke din bror.

Ååååååååårh. Jeg liker deg, men av og til sier du så forbanna mye dumt. Han er jo en del av familien.

• Liker 1
Gjest BettyBoop
Skrevet (endret)

Ååååååååårh. Jeg liker deg, men av og til sier du så forbanna mye dumt. Han er jo en del av familien.

jeg kjøper bare julegave til svogeren min jeg. Ikke bursdagsgave. Han er en del av familien min men ser ikke på han som like nær som min familie av kjøtt og blod

Endret av BettyBoop
Skrevet

jeg kjøper bare julegave til svogeren min jeg. Ikke bursdagsgave. Han er en del av familien min men ser ikke på han som like nær som min familie av kjøtt og blod

han har vært her for meg siden jeg var 11 år, og han har gjort så mye for meg, at jeg ser på han og hans familie som min:)

maks grense på pris er si 5000 kr, men finner dere noe litt dyrere så er det bare og slenge ut:D

Gjest BettyBoop
Skrevet

Kjøp en ny mobil til han da eller en iPad eller no

AnonymBruker
Skrevet

Han er mann, så dropp spaopphold og lignende med mindre du vet at det er noe han kunne tenkt seg. Jeg har ikke selv noe problem med menn som drar på slikt, men det er jo en stor mulighet for at han misliker det.

Fotballtur? Fallskjermhopp?

Anonymous poster hash: d1652...75c

• Liker 1
Annonse
Skrevet

iPad hørtes ut som en god idé

Gjest BettyBoop
Skrevet

Eller er han nerd kjøp nerdeting

AnonymBruker
Skrevet

5000kr i 27 års gave er jo utrolig mye!

Hva med en hotellweekend(coop hotellkupp er genialt), også stiller du som barnevakt(om de har barn)?

Anonymous poster hash: 97e76...e1d
Skrevet

5000kr i 27 års gave er jo utrolig mye!

Hva med en hotellweekend(coop hotellkupp er genialt), også stiller du som barnevakt(om de har barn)?

Anonymous poster hash: 97e76...e1d

ja veit det er mye, men syns han er vært det:)

Skrevet

Hvis han er glad i fotball så hadde jeg sendt han på kamp til favorittlaget sitt. Eller en weekendtur til han og søstera di, så kan de få litt tid for seg selv (og hvis du har mulighet til å være b.vakt for barna eller avtale med øvrig familie ifh til barnepass).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...