AnonymBruker Skrevet 6. juni 2013 #1 Skrevet 6. juni 2013 Har en mini på 7mnd som helt fra fødsel har vært en drøm å legge. Nå siste uken har hun blitt veldig urolig ved legging. Vi følger faste rutiner men avpasser legging etter når siste dupp blir.mini virker ikke overtrøtt på oss. Det er ingen gråting-mere fysisk uro. Beina går ofte opp i 90 grader ved hofta, og hun vrir seg fra side til side....i dag tok det 45 min før hun sovnet.....vi pleier å holde en hånd lett over beina for å hjelpe henne å roe dem. Vi stryker også lett over pannen eller holder lett på magen til hun roer seg. Noen som vet hvorfor hun er så urolig og hvordan vi kan hjelpe henne å finne roen fortere..? Anonym poster: e3a751471068a0d31b777f418a11d35c
Stinelin Skrevet 6. juni 2013 #2 Skrevet 6. juni 2013 Vet ikke hvorfor hun er slik, men min erfaring er at slik ofte går over av seg selv om man bare gjør det som skal til, men ellers som man pleier. Vår gutt har alltid lagt seg greit, men begynte plutselig å reise seg opp i senga, og vi gikk ut og inn av rommet og la han ned utallige ganger. Etter 2-3 uker sluttet han heldigvis.
Gjest Magdalene Skrevet 6. juni 2013 #4 Skrevet 6. juni 2013 (endret) Slik har det blitt her også. Turner, snur seg frem og tilbake, krabber litt Rundt i sengen. Bare lar han ligge der og turne alene, så sovner han til slutt Husker datteren min også var slik rundt den alderen. Spesielt etter at hun hadde lært seg noe nytt (krabbe, sette seg opp, reise seg etc..). Slikt går over av seg selv. Endret 6. juni 2013 av Magdalene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå