Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en del strekkmerker på innsiden av lårene, og opperst på utsiden av lårene. Har og på sidene på side´´flesket´´. Har også hvite strekkmerker på puppene.

Jeg er 14 år, og hater disse merkene. Jeg har ikke mye fett, men det er grunnen til at jeg får dårlig selvtilitt, og hater å dusje etter gymmen.

Finnes det noen krem eller noe som hjelper mot stekkmerker? :)

Anonym poster: 641a7a40eaadae80cb1898ce030e3a2f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei, det gjør ikke det. Det er helt vanlig, og du er ikke den eneste som har dem. Det er nok bare du som ser dem, og etterhvert vil de også blekne og bli lysere. Strekkmerker forsvinner aldri, selv om de som sagt blekner og blir mindre synlige.

Anonym poster: b5c707d275d868bdafb383202d3a5524

• Liker 1
Skrevet

Mine forsvant helt. Jeg var mager, men hadde noen rødlilla streker på brystet og innsiden av lårene som var utrolig skjemmende. Nå er det ikke et hint igjen. Jeg hadde nesten glemt det siden det er borte, men jeg er ganske sikker på jeg ikke har funnet det opp.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 17 og fikk strekkmerker da jeg var rundt 14. Jeg har strekkmerker på innsiden av lårene og under rumpa, selv om jeg aldri har veid mye eller vært stor. Det er veldig vanlig med strekkmerker.

Mine som jeg har på innsiden av lårene har blitt bleke nå, så de synes ikke i det hele tatt. De under rumpa er fortsatt litt rødlige, men de blir vel blekere med tiden de og :)

Anonym poster: 3815caff285b39bb1bdc2962944eb9d9

Skrevet

Jeg brukte HealGel, og de ble merkbart mindre synlige bare etter et par påføringer. Anbefales! Det er en fantastisk gel som kan brukes til alt. Jeg bruker den på acne-arr, sår som ikke er åpne, rød nese, ansiktshud, under øyne... alt!

Skrevet

Aloe vera spray eller krem kan virke. Jeg har brukt denne sprayen på arrene mine, og sår. Det har virket. Det blir nok ikke helt borte men det er verdt et forsøk.

Uansett, så er strekkmerker ganske vanlig. Så du er ihvertfall ikke alene om å ha det :)

Gjest Ellab
Skrevet

Jeg er 19 år og har hatt strekkmerker på innsiden av lærene og på puppene i en del år nå. På starten var jeg veldig flau over dem, men nå bryr jeg meg ikke mer. Det er vel ganske vanlig og kommer nok bare fordi vi vokser så fort i puberteten, får mer former osv. Jeg har aldri vært overvektig eller noe sånt, så det er bare tull at strekkmerker kun hører med overvektige og gravide..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...