Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og mannen min vi har vært gift i snart 3år.før det var vi sammen i 2 år.saken er at jeg er sjalu.sjalu på eks kjæresten hans.de var sammen i ca.12år.de ble ikke gift kun kjæreste forhold.ialle de årene vi har kjent hverandre har han beholdt bilder av henne hvor på flere hun er naken og flere hvor de er på ferier oh koser seg på alle mulige måter. Jeg har bedt dem kaste disse for jeg liker ikke å se disse bildene ligge i alle skap og skuffer.han sier jeg kan selv gjøre det men jeg føler han må kaste dem selv med det viser han respekt for meg og forholdet vårt.jeg har spurt han om han har/hadde sterke følelser for henne og det nekter han blankt.men jeg ser jo at han brukte mye tid og penger på henne.mens meg har han kun tatt med til 3 ferier i de 5 årene vi har kjent hverandre.han tjener veldig bra mens jeg gjør ikke det og jeg har født et barn til han og det hadde ikke hun eks kjæresten. Hun var mye yngere enn han og han har fortalt meg at hun var jomfru når hun møtte han.mens jeg er kun fire år yngere og har hatt et liv med barn og eksmann bak meg.han sier hsn elsker meg men hvorfor respekterer han meg ikke ced å kaste disse bildene som gjør meg usikker på følsene hans og mine.sikkert mange skrive feil men sånn blir det på mobilen.

Anonym poster: d9cf94bf814369e9731e28efccc38d61

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nakenbildene bør kastes.

Resten mener jeg det er rimelig at han beholder, spesielt bilder fra spesielle ferier osv.

Jeg syns det er hårreisende at du spør ham om han har sterke følelse for eksen, når han er gift med deg. Du virker kontrollerende.

• Liker 1
Gjest RompeRusk
Skrevet

Bilder av eksen som minner fra ferieturer til syden, hytta og familieselskaper er en ting.. Men nakenbilder?!? Hadde nok tatt meg en alvorsprat med ham, dersom det var min mann.

• Liker 1
Gjest Awzm me
Skrevet (endret)

Jeg og mannen min vi har vært gift i snart 3år.før det var vi sammen i 2 år.saken er at jeg er sjalu.sjalu på eks kjæresten hans.de var sammen i ca.12år.de ble ikke gift kun kjæreste forhold.ialle de årene vi har kjent hverandre har han beholdt bilder av henne hvor på flere hun er naken og flere hvor de er på ferier oh koser seg på alle mulige måter. Jeg har bedt dem kaste disse for jeg liker ikke å se disse bildene ligge i alle skap og skuffer.han sier jeg kan selv gjøre det men jeg føler han må kaste dem selv med det viser han respekt for meg og forholdet vårt.jeg har spurt han om han har/hadde sterke følelser for henne og det nekter han blankt.men jeg ser jo at han brukte mye tid og penger på henne.mens meg har han kun tatt med til 3 ferier i de 5 årene vi har kjent hverandre.han tjener veldig bra mens jeg gjør ikke det og jeg har født et barn til han og det hadde ikke hun eks kjæresten. Hun var mye yngere enn han og han har fortalt meg at hun var jomfru når hun møtte han.mens jeg er kun fire år yngere og har hatt et liv med barn og eksmann bak meg.han sier hsn elsker meg men hvorfor respekterer han meg ikke ced å kaste disse bildene som gjør meg usikker på følsene hans og mine.sikkert mange skrive feil men sånn blir det på mobilen.

Virkelig? Du har født et barn til han... Håper for ungen sin skyld at du gjorde det for deg selv også.

Edit: skulle visst komme dobbelttag ja...

Endret av Awzm me
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det står jo en grei grense ved nakenbiler. Når ting er over, burde man kaste dem.

Eller er det jo greit nok å ta vare på det, men å ha det stående rundt om er jo litt sært da.

Anonym poster: be718b96eaba9a6de12cdfc9060f2afe

Gjest Gjest
Skrevet

Spør du om han har eller hadde sterke følelser?

Om han elsker deg og har sterke følelser for deg, så hadde han det nok for henne -og det kan du ikke kritisere ham for..ei heller om han har det nå.. MEN; nakenbilder .. De kan godt fjernes ...

AnonymBruker
Skrevet

Hvor har han bildene hen, og hvorfor vet du at han har nakenbilder av henne? Jeg har aldri sjekket kjærestens pc, skuffer etc, og regner med at HVIS han fortsatt hadde nakenbilder av ekser, er det ikke noe han driver og ser på lengre.

Anonym poster: 49c08cf0a6723c3c3a79fa13f6f60a1b

Gjest Ironically me
Skrevet

Nakenbilder bilder kan man jo gi tilbake til sin ex kjære. Jeg synes derimot at bilder fra tidligere forhold som viser...livet som det var da får være opp til den enkelte. Om det skal beholdes som kjære eller såre minner, eller om de skal brennes eller skytes ut i verdensrommet... Alle har forskjellige preferanser til sin egen fortid.

Gjest Gjest
Skrevet

Du virker veldig kontrollerende! Han har hatt et forhold før deg, det må du faktisk leve med! Du skal ikke bestemme om han skal kaste bilder, det er minner fra tida ha hadde før deg! Ingen har krav på å kaste tidligere bilder. Det du gjør nå, er at du skyver han lenger ifra deg! Slapp av, gp inn i deg selv. Hvorfro bruker du mye energi og tid på hans fortid, han eks som du nå gjør? Har du dårlig selvbilde? Høres sånn ut. Da bør du virkelig jobbe med det!

Jeg er dame, men hadde aldri kastet minner jeg har fra fortiden Hvis en mann hadde sagt at jeg skulle kaste de, vel, da hadde jeg virkelig blitt skeptisk til denne fyren, ikke bra trekk!

Du er deg, kjæresten din er seg, to forskjellige personer med ulik fortid og erfaringer. Det betyr ikke at han ikke elsker deg, men du må godta at han har sine minner før deg, du har dine minne før han!

Skjerp deg! Du har ingen rett til at han skal kaste minner fra sin fortid!

Og husk : if you love someone, set them free!

Man kan aldri eie et annet menneske! Du skal unne han de gode minnene han har , også de han hadde FØR han møtte deg!

AnonymBruker
Skrevet

Altså, nakenbilder burde jo kastes, men andre bilder kan jo ta vares på. Pakkes vekk, da å ha dem stående rundt om fortsatt kan virke en smule sært.

Anonym poster: be718b96eaba9a6de12cdfc9060f2afe

Skrevet

Din mann sa at du kunne kaste de. Da hadde jeg gjort det. Riv i stykket og hiv i søpla. I alle fall nakenbildene.

Så hadde jeg spurt han hva han ville gjøre med de andre bildene. Om du kan kaste de og så er det jo greit.

Hvis ikke så hadde jeg samlet de sammen og lagt de i en kasse og gjemt de bort i et skap eller noe sånt og sagt i fra til mannnen hvor de var.

Også med tanke på barnet deres som en dag vil kunne finne de om de ligger rundt forbi og lure på hvem det er. Kanske ikke så greit spørsmål for pappaen.

Så hadde jeg rett og slett bestemt meg for at dette nå var ute av verden og tvunget meg selv til å legge det bak meg å gå videre.

Det er du som er gift med din mann. Det er deg han vil ha. Fortiden går det ikke ann å forandre på og det er bare ødeleggende for dere om du fortsetter å gnage på dette.

AnonymBruker
Skrevet

Ts her takkfor alle svar.takk til caroprins jeg likte forslaget ditt, jeg gjorde akkurst slik idag.

Anonymous poster hash: d9cf9...d61

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...