Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vurderer sterkt å gå til anskaffelse av en Iphone 5 fra Djuice, med abonnementet M som gir 1000 mb data i måneden + fri tale, sms og mms.

Før jeg bestemmer meg er det noen ting jeg vil vite om denne kombinasjonen.

1) Får jeg tilgang til 4g og HD voice? Siden Djuice er et datterselskap hos Telenor?

2) Har lest at det visstnok er en feil ved Iphone 5, som gjør at samtalene detter ut eller at det blir metall stemme av og til. Er dette å forvente?

3) Vil jeg få tilgang til DNB sin nettbank, og muligens en pålitelig app som viser mitt forbruk av mobildata?

Lurer litt på om det er lurt å vente litt med å bestille, i og med at Apple om noen få dager kanskje annonserer en ny Iphone har jeg hørt rykter om. Vil jo ikke betale full pris for 5 hvis den blir rimeligere om en måned..

Hva tenker dere? Setter pris på noen erfaringer :)

Anonym poster: 33e2f237b83632cc530a52fa8137b5e7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Lurer litt på om det er lurt å vente litt med å bestille, i og med at Apple om noen få dager kanskje annonserer en ny Iphone har jeg hørt rykter om. Vil jo ikke betale full pris for 5 hvis den blir rimeligere om en måned..

Ny iPhone kommer ikke før oktober/november. Og da settes fjorårets mobil ned med 800kr i pris.

Anonym poster: 7a4c70abb8dccafceb3cbedcdd63a1bd

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vurderer sterkt å gå til anskaffelse av en Iphone 5 fra Djuice, med abonnementet M som gir 1000 mb data i måneden + fri tale, sms og mms.

1) Får jeg tilgang til 4g og HD voice? Siden Djuice er et datterselskap hos Telenor?

2) Har lest at det visstnok er en feil ved Iphone 5, som gjør at samtalene detter ut eller at det blir metall stemme av og til. Er dette å forvente?

3) Vil jeg få tilgang til DNB sin nettbank, og muligens en pålitelig app som viser mitt forbruk av mobildata?

1. Du kobles automatisk opp til HD voice der det er 3G eller 4G nett. Og du kobles automatisk opp på 4G nett der hvor det finnes. iPhone 5 støtter bare deler av 4G nettet, aner ikke hvorfor da andre 4G mobiler støtter alt.

2. Jeg kobles ut nå og da noen sekunder. Men har alltid trodd det er pga mottakeren snakker via Bluetooth. Skjer hver eneste lengre samtale, plager meg egentlig ikke, lært å leve med det.

3. Du får til alt dette ved å laste ned Djuice appen. Og med DNBs app får du både nettbank og mere til.

Anonym poster: 7a4c70abb8dccafceb3cbedcdd63a1bd

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

1. Det står hos Djuice at du får 4G. Regner da også med at HD-voice er tilgjengelig.

2. Aldri skjedd med meg, så vil ikke si at du skal forvente det.

http://www.techradar.com/news/phone-and-communications/mobile-phones/iphone-5s-release-date-news-and-rumours-1111911

Anonymous poster hash: 652cf...a35

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...