Gå til innhold

Hjelp, forloveden min vil ha red wedding,(spoiler game of thrones)

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Forloveden min har ikke vist nevneverdig interesse for detaljene i bryllupsplanleggingen, men fra mandag endret det seg. Han vil at vi skal ha samme tema som de hadde på the red wedding i game of thrones, og han vil leie noen proffer på makeup/kostyme slik at avsluttingen kan bli en fake versjon av det som skjedde på GoT.

Han vil og at min del av familien skal bruke de stygge antrekkene som Frey-familien bruker.

Hva synes dere?, hvordan bør jeg få han til å skifte mening?

Videoannonse
Annonse
Gjest BettyBoop
Skrevet (endret)

Forloveden min har ikke vist nevneverdig interesse for detaljene i bryllupsplanleggingen, men fra mandag endret det seg. Han vil at vi skal ha samme tema som de hadde på the red wedding i game of thrones, og han vil leie noen proffer på makeup/kostyme slik at avsluttingen kan bli en fake versjon av det som skjedde på GoT.

Han vil og at min del av familien skal bruke de stygge antrekkene som Frey-familien bruker.

nysgjerrig. Hva skjedde på got?

Men min mening. Du er brura og liker du ikke det temaet så får han bare legge seg langflat. Får være måte på hva du skal finne deg i på en dag du åpenbart bryr deg mer om detaljene om enn han.

Endret av BettyBoop
AnonymBruker
Skrevet

Trolleri-trollera :)

Anonym poster: 638168ec487c6b0b0a9b174b0c4ba619

• Liker 5
Skrevet

haha, kult. Hva syns du selv da?

AnonymBruker
Skrevet

He he... Da ser det dårlig ut for deg, han og svigermor... For ikke å snakke om 3500 slektninger...

Anonym poster: 9286e282a2fd5bc367a29898d0f60d95

• Liker 5
Gjest Gjest
Skrevet

haha, kult. Hva syns du selv da?

Det skal jo være en dag jeg skal minnes resten av livet!, hvem vil ha stygge klær, en mørk stemning, og en ekkel avslutning av bryllupet sitt!?

Skrevet

Ja, si det. Jeg ville ikke gått med på det. Skal jo være en god erfaring til dere begge. Hva med et kompromiss? Lage et Game Of Thrones bryllup, bare at det ikke endre med død og elendighet, og at alle har fine klær på?

Skrevet

Også kan dere feire bryllupsnatten med litt incest – akkurat som i Game of Thrones.

Ærlig talt, TV er TV. Be han skjerpe seg.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Det skal jo være en dag jeg skal minnes resten av livet!, hvem vil ha stygge klær, en mørk stemning, og en ekkel avslutning av bryllupet sitt!?

På den annen side kan du bruke så mye penger på festen som du bare vil, du kommer jo ikke til å måtte bekymre deg for regningen. ;)

Anonym poster: 9286e282a2fd5bc367a29898d0f60d95

Gjest Cartman
Skrevet

Hm

Tja så han skal vell være Roose Bolton tipper jeg haha :D Dere får bruke plastkniver så ingen skader seg haha

Gjest Gjest
Skrevet

På tide å heve forlovelsen og kutte den her fyren ut...

• Liker 1
Gjest BettyBoop
Skrevet

hallo kan noen fortelle meg hva som skjer i red wedding?

AnonymBruker
Skrevet

hallo kan noen fortelle meg hva som skjer i red wedding?

Walder Frey slakter ned Rob og Catelyn Stark og hele Nord-klanen som hevn for brutt forlovelse mellom Rob og Walder Frey sin datter. Tywin Lannister bruker Frey som en brikke i spillet om tronen og her fjerner han brikken Rob Stark fra spillet.

Litt forskjellig fra bok til serie tenker jeg.

Red Wedding

Anonym poster: fa84a2ffba8a4cc5de46477e4917afde

AnonymBruker
Skrevet

Behøver du vel ikke. La ham prøve å planlegge ett "red wedding". Det vil koste en formue, han trenger fagfolk som alle utenom HBO bare kan drømme om og med mindre han kan sikre en god tv-avtale så vil dere være konkurs før han har fått bestilt kostyme bare til ham selv og deg.

Gjest BettyBoop
Skrevet

Walder Frey slakter ned Rob og Catelyn Stark og hele Nord-klanen som hevn for brutt forlovelse mellom Rob og Walder Frey sin datter. Tywin Lannister bruker Frey som en brikke i spillet om tronen og her fjerner han brikken Rob Stark fra spillet.

Red Wedding

Red Wedding

Og han typen vil ha det som tema?? Han må ha ment dette som en spøk vel?
AnonymBruker
Skrevet

Og han typen vil ha det som tema?? Han må ha ment dette som en spøk vel?

Betty daaaa.....søta......TS er ett troll.

Du må bytte tilbake til Boop-bildet ditt, kjente deg ikke igjen!

Gjest BettyBoop
Skrevet (endret)

Betty daaaa.....søta......TS er ett troll.

Du må bytte tilbake til Boop-bildet ditt, kjente deg ikke igjen!

er ikke sikkert hun er troll. Om hun skal gifte seg med en supernerd så er det slett ikke usannsynlig. Jeg ble lei av det andre bildet. var på tide å bytte følte jeg

Endret av BettyBoop
Gjest Carla
Skrevet

Hahaha....jeg dør! Ingenting er mer romantisk enn en bryllupsmassakre!

Skrevet

Si at du i prinsippet liker ideen, men at du syns det er mye mer stas med kongelig bryllup. Så du vil heller gjenskape Jeoffry og Margerys bryllup.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil ha kill bill theme i mitt bryllup! *plystre*

Anonymous poster hash: 2e4a6...2a4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...