AnonymBruker Skrevet 6. juni 2013 #1 Skrevet 6. juni 2013 Jeg skulle gjerne ha visst hvordan menn tenker, noe gjør jeg feil siden de kjærestene jeg har ofte ender opp med å si jeg er såååå fantastisk, snill og grei, så finner de seg en annen. Har ikke så mye erfaring da. En sa til meg jeg må være mer bestemt, ikke gi alt av meg selv, stille litt mer krav. Noen som kan gi meg litt råd her, har ikke lyst å ende opp alene. Anonym poster: 93d356fd010d0fda93211323d306b535
argentum75 Skrevet 6. juni 2013 #2 Skrevet 6. juni 2013 Hva med å være deg selv og vite hva du synes er greit og ikke? Kommer langt med det. 2
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2013 #3 Skrevet 6. juni 2013 Jeg er for så vidt meg selv, det er vel min lave selvtillit og selvfølelse som gjør at jeg liksom ikke helt tror de kan velge meg foran en annen jente, dette er vel noe som andre fanger opp, kanskje? Det du gir ut får du igjen, om du skjønner Anonym poster: 93d356fd010d0fda93211323d306b535
Gjest Skrevet 6. juni 2013 #4 Skrevet 6. juni 2013 Nå er jeg ingen mann, men jeg ser for meg at en usikker person som hele tiden prøver å "please" andre ikke er så veldig interessant å være sammen med i lengden. Jobb med å bygge opp deg selv. Få selvsikkerhet og tro på deg selv. Så kan du begynne å tenke på kjærester. 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2013 #5 Skrevet 6. juni 2013 Nå er jeg ingen mann, men jeg ser for meg at en usikker person som hele tiden prøver å "please" andre ikke er så veldig interessant å være sammen med i lengden. Jobb med å bygge opp deg selv. Få selvsikkerhet og tro på deg selv. Så kan du begynne å tenke på kjærester. Sant dette, og jeg vet det, jeg har faktisk prøvd å få opp selvtiliten min i flere uker nå, men ser ikke ut til at det har hjulpet så mye Anonym poster: 93d356fd010d0fda93211323d306b535
Limelight Skrevet 6. juni 2013 #6 Skrevet 6. juni 2013 En sa til meg jeg må være mer bestemt, ikke gi alt av meg selv, stille litt mer krav. Noen som kan gi meg litt råd her, har ikke lyst å ende opp alene. Det kan godt være at dette er ting som hadde vært positivt for deg å jobbe med. Vi har vel alle ting vi gjerne kunne vært bedre på. Uansett, du fortjener selvsagt en som elsker deg for den du er. Det er ikke alle oss menn som er like rastløse. Hadde jeg funnet ei søt jente som jeg ble glad i så hadde jeg nok prøvd og holde på henne.
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2013 #7 Skrevet 6. juni 2013 Det kan godt være at dette er ting som hadde vært positivt for deg å jobbe med. Vi har vel alle ting vi gjerne kunne vært bedre på. Uansett, du fortjener selvsagt en som elsker deg for den du er. Det er ikke alle oss menn som er like rastløse. Hadde jeg funnet ei søt jente som jeg ble glad i så hadde jeg nok prøvd og holde på henne. Han er rastløs ja, han som sa dette, og at han har ADHD gjør vel ikke saken bedre. Er ikke så lett å jobbe med det, men prøver Anonym poster: 93d356fd010d0fda93211323d306b535
Gjest Skrevet 6. juni 2013 #8 Skrevet 6. juni 2013 Uker? Slikt kan ta år. For å bygge deg selv opp, så må du utfordre ditt eget tankemønster når det gjelder egen verdi og egne meninger. Det finnes masse bra på nett. Du kan f.eks. lese litt her: http://fjellcoachen.wordpress.com/2012/04/04/hva-er-egentlig-respekt-del-2/ (Uten at jeg kjenner til damen fra før av, men det så bra ut)
Feeky Skrevet 6. juni 2013 #9 Skrevet 6. juni 2013 Nå kjenner jeg deg ikke, så er ikke så lett. Går vel noe utover spenningen i forholdet om han hele tiden får det som han vil. Men det varierer jo veldig fra person til person hva man liker. Alt for trygt og rolig er ikke helt hva jeg foretrekker egentlig.
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2013 #10 Skrevet 6. juni 2013 Nå kjenner jeg deg ikke, så er ikke så lett. Går vel noe utover spenningen i forholdet om han hele tiden får det som han vil. Men det varierer jo veldig fra person til person hva man liker. Alt for trygt og rolig er ikke helt hva jeg foretrekker egentlig. Han siste sa at jeg måtte være mer bestemt, jeg godtok for mye ved at jeg tillot han å komme og gå som han ville. Klart han mistet respekten for meg, problemet mitt er jo å finne ut hvor grensene skal gå, tror det er der den lave selvtilliten min ødelegger for meg Anonym poster: 93d356fd010d0fda93211323d306b535
Steinar40 Skrevet 6. juni 2013 #11 Skrevet 6. juni 2013 Den største "feilen" som TS gjør vil jeg anta rett og slett er å ikke ha truffet den rette mannen (ennå). På den annen side er det ikke attraktivt når folk enten er for forsiktige, eller er brautende. Men her er det altså mye snakk om individuell smak og behag. Noen liker sikkert brautende folk selv om jeg hater dem som pesten. Og jeg må si at jeg føler det ubehagelig/irriterende når folk er for forsiktige også. Vanskelig å finne den rette balansen i mine øyne.
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2013 #12 Skrevet 6. juni 2013 Jeg er livlig når jeg er sammen med folk jeg er trygg på, kommer det noen jeg ikke er så trygg på, blir jeg stille, føler jeg ikke har noe å bidra med eller at det jeg sier betyr noe. Anonym poster: 93d356fd010d0fda93211323d306b535
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2013 #13 Skrevet 6. juni 2013 Er veldig oppmerksom på mine skavanker, istedet for å fokusere på at jeg har pene øyne, smilende og glad, så tenker jeg på at jeg skulle hatt strammere mage, rett og slett fokuserer på det negative Anonym poster: 93d356fd010d0fda93211323d306b535
Guybrush Skrevet 6. juni 2013 #14 Skrevet 6. juni 2013 Kanskje du "mangler ryggrad"? Altså de du liker vil ha en likeverdig partner mens du legger deg flat og oppfører deg som om de er ditt livs midtpunkt? Da blir det lett slik. Man kan møte verdens søteste, snilleste og peneste. Men om hun ser nærmest på meg som en gud og tilsynelatende mister alle egne meninger og forsøker hele tiden gjøre alt hun tror er rett. Da blir det slitsomt, kjedelig og jeg tenker at vi er alt for forskjellige.
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2013 #15 Skrevet 6. juni 2013 Yo! En mann her! Hva lurer du på? Hvorfor gutta går fra deg? Eller hvordan øke selvstilliten? Bevisst styre fokuset bort fra negative sider fra seg selv? ..hva? Anonym poster: e5373e2f571533ff2d202b3fffcc30e7
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2013 #16 Skrevet 6. juni 2013 Yo! En mann her! Hva lurer du på? Hvorfor gutta går fra deg? Eller hvordan øke selvstilliten? Bevisst styre fokuset bort fra negative sider fra seg selv? ..hva? Anonym poster: e5373e2f571533ff2d202b3fffcc30e7 Lurer på alt det der, spesielt det med selvtilliten, negative tanker. Kom igjen feed me:) Anonym poster: 93d356fd010d0fda93211323d306b535
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2013 #17 Skrevet 6. juni 2013 Kanskje du "mangler ryggrad"? Altså de du liker vil ha en likeverdig partner mens du legger deg flat og oppfører deg som om de er ditt livs midtpunkt? Da blir det lett slik. Man kan møte verdens søteste, snilleste og peneste. Men om hun ser nærmest på meg som en gud og tilsynelatende mister alle egne meninger og forsøker hele tiden gjøre alt hun tror er rett. Da blir det slitsomt, kjedelig og jeg tenker at vi er alt for forskjellige. Du har helt rett, litt ubevisst prøver jeg å gjøre alt det jeg tror er rett, det jeg tror han vil. Fy søren, du sa det du Anonym poster: 93d356fd010d0fda93211323d306b535
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2013 #18 Skrevet 6. juni 2013 Lurer på alt det der, spesielt det med selvtilliten, negative tanker. Kom igjen feed me:) Anonym poster: 93d356fd010d0fda93211323d306b535 I dag har vært en tung dag. En del OT og et hardt kjør hele dagen. Først må jeg få noe middag i meg, så skal jeg svare deg på det meste. Mulig litt til i tillegg, men vi får se. Noen spesielle tråder du vil jeg skal begynne i? Anonym poster: e5373e2f571533ff2d202b3fffcc30e7
Guybrush Skrevet 6. juni 2013 #19 Skrevet 6. juni 2013 Du har helt rett, litt ubevisst prøver jeg å gjøre alt det jeg tror er rett, det jeg tror han vil. Fy søren, du sa det du Anonym poster: 93d356fd010d0fda93211323d306b535 Løsningen er enkel men vanskelig. Du må tørre være deg selv. Og for å gjøre det må du begynne å like deg selv. Hva er vitsen med å få en fyr interessert om de blir kjent med noen andre enn deg selv? Husk at det var mest sannsynlig deg de først likte. Så kom den "falske" deg som prøver å gjøre alt rett og unngå feil, en slags utvannet versjon av deg selv og muligens ødela.
Gjest Coolaid Skrevet 6. juni 2013 #20 Skrevet 6. juni 2013 (endret) Jeg er mann Mye handler om å finne en person som man har god kjemi med. Ellers så vil jeg tro at vi alle, menn og kvinner, ønsker å gjøre et godt inntrykk når man er i begynnelsen av et forhold. Da er vi litt på tå hev og bryr oss mest om å være den "perfekte" partner. Dette kan fort bli litt for mye, eller at vi egentlig ikke er som vi fremstår. Etterhvert kommer litt mer hverdag og man kanskje ikke fikk den partneren som man trodde. Jeg kan kun snakke ut fra meg selv som mann. Jeg tiltrekkes av kvinner som er seg selv, og som har meninger og litt selvtillit. Du bekriver deg selv som litt mangelfull på dette området. Ikke sikkert at det er den store grunnen til at dine forhold ikke varer. Mest sannsynlig er det en kombinasjon av kjemi, peronlighet osv - og så er det ikke sikkert at de mennene du har vært i forhold med har vært ute etter akkurat det samme som deg ? Heldigvis er selvtillit, selvfølelse og det å tørre å være seg selv noe man fint kan øve seg på. Gutter syns ihvertfall at det er sexy med kvinner som viser hvem de er. Ingen menn liker nikkedukker.. (sier ikke at du er det )..... Vær deg selv, vær tydelig og del av deg selv. Så treffer du kanskje en mann som er ute etter akkurat en som deg. Endret 6. juni 2013 av Coolaid
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå