Piruette Skrevet 6. juni 2013 #1 Skrevet 6. juni 2013 Hei! Til høsten flytter jeg nordover pga studier, nærmere bestemt Alta. Og da må jeg nok uten tvil gå til innkjøp av en ny og VARM vinterjakke. Har dere noen forslag til en god og varm jakke, som ikke koster mange 1000? Er klar over at jeg må punge ut litt for en god jakke, men vil gjerne høre litt likevel:) Takk!
lancome. Skrevet 6. juni 2013 #2 Skrevet 6. juni 2013 Woolrich er en god & varm jakke. Hvis ikke så kan du kjøpe en SVEA-jakke som er prikk lik bare litt tynnere og for halve prisen
Gjest Badabing Skrevet 6. juni 2013 #3 Skrevet 6. juni 2013 Fjällräven har gode og varme jakker. Og de er uten ekte pels. Husker ikke hvor mye jeg ga for min, rundt 4000-5000.
skruf Skrevet 6. juni 2013 #4 Skrevet 6. juni 2013 SVEA har gode og varme jakker. Det er pels på hetten, men det går an å kjøpe uten pels:) Woolrich som nevnt over også veldig god og varm, men stiv pris på ca 6000 kr og med pels på hetten.
Piruette Skrevet 6. juni 2013 Forfatter #6 Skrevet 6. juni 2013 Takk for svar! Kom over denne http://m.finn.no/bap/forsale/ad.html?trel=freetext_resultpage_clicked_item&finnkode=41812554&sort=5&keyword=Fjellreven&save_term=true Er jeg alene om å syntes fjellreven jakka var overprisa i og med at den er 2 år gammel?! Eller er det noe jeg burde slå til på?
Gjest Badabing Skrevet 6. juni 2013 #7 Skrevet 6. juni 2013 Takk for svar! Kom over denne http://m.finn.no/bap/forsale/ad.html?trel=freetext_resultpage_clicked_item&finnkode=41812554&sort=5&keyword=Fjellreven&save_term=true Er jeg alene om å syntes fjellreven jakka var overprisa i og med at den er 2 år gammel?! Eller er det noe jeg burde slå til på? Hun selger den jo dyrt fordi det er med en ulvepelskant til 1500 kr. Det er ikke kanten som hører med.
Piruette Skrevet 6. juni 2013 Forfatter #8 Skrevet 6. juni 2013 Hun selger den jo dyrt fordi det er med en ulvepelskant til 1500 kr. Det er ikke kanten som hører med. Ja, det fikk jeg med meg. Lurte bare på om det likevel var en OK pris!:-)
Gjest Gjest_Snerk Skrevet 6. juni 2013 #9 Skrevet 6. juni 2013 (endret) Hun selger den jo dyrt fordi det er med en ulvepelskant til 1500 kr. Det er ikke kanten som hører med. Fatter ikke hva den stripa med pels skal hjelpe for.. Har selv en fjällräven, har aldri tenkt på å bytte kanten ut. Beklager avsporingen. Endret 6. juni 2013 av Sofiesnurr 1
Gjest Badabing Skrevet 7. juni 2013 #10 Skrevet 7. juni 2013 Ja, det fikk jeg med meg. Lurte bare på om det likevel var en OK pris!:-) Nei, da er det jo absolutt ikke det. Om man ikke er ekstremt fan av ulvepels da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå