Gå til innhold

"Sjekketriks"

Anbefalte innlegg

Gjest Utlogget påskehøne
Skrevet

Ble dere sjekket opp av mannen deres eller var det dere, direkte eller indirekte (les: kvinnelist) som sjekket opp mannen / sørget for at ting skjedde?

Hvordan skjedde det? Gode råd for litt forsikitg, "umerkelig", "ufarlig" sjekking, slik at han ikke rømmer (men nesten tror han har kontroll)?

:sjarmor:

(Vi er rundt 30, både han og jeg. Jeg er ikke så dreven, da... :ler: )

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Spørs hva du mener med sjekke opp. Hos oss var det gjensidig flørting. Jeg visste med andre ord at han likte meg. Så var det en gang vi snakket om sånne ting, jeg spurte om han noen gang hadde tenkt på meg på den måten, han sa ja. Så spurte jeg om han tenkte på meg på den måten nå, og da han sa ja til det og, hoppet jeg i det og kysset ham!

Gjest GreenSky
Skrevet

Når det gjelder eksen, var det jeg som sjekket opp han, selv om han trodde at han sjekket opp meg. (Kvinnelist, ja. :sjarmor: )

Og når det gjelder min siste flamme, var det han som sjekket opp meg. :)

Gjest Utlogget påskehøne
Skrevet

Tja, hva var ditt triks da, Greensky? Mer avansert enn å spørre om han har sett den og den filmen osv? Eller liker han sushi? (Kunne han tenke seg å invitere meg... :hoho: )

Middag hjemme hos meg etterhvert...kanskje... :sjarmor:

Skrevet

Vi snakket masse sammen og mailet heftig og begge skjønte at det var en positiv følelse mellom oss. Men det ble ikke noe ordentlig før jeg inviterte meg selv til middag. Siden det har alt gått på skinner. :)

Catzy

Skrevet

Han sjekket meg opp. Han oppførte seg naturlig noe som funker best.. :-)

Skrevet

Her var det jeg som tok første skritt, selv om det ikke var ment som sjekking..

Vi møttes på et videregåendekurs i dykkerklubben, og jeg skulle sammen med en venninne samle litt folk til en hyttetur med dykking like etterpå. Denne turen snakket vi om den siste dagen på kurset, rett forran ansiktet på sambo. Etterpå fikk jeg dårlig samvittighet siden vi ikke hadde bedt han også, så jeg fikk telefonnummeret fra en i klubben, og inviterte ham med. Formuleringen i tekstmeldingen var visst "en helg med dykking og kos", og sambo tolket "kos" litt anderledes en jeg mente det.

Men turen ble avlyst, og vi gikk på kino i stedet. Dermed var det gjort. :P

Gjest Utlogget våryr påskehøne
Skrevet

Ja, jeg kunne jo invitere han på pasta og kos.... :sjarmor:

(Man er naturlig, for øvrig. Alle forelskede mennesker er helt naturlig. :wink: )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...