AnonymBruker Skrevet 6. juni 2013 #1 Skrevet 6. juni 2013 Jeg møtte en fyr en stund tilbake på byen gjennom felles venner, da var jeg på vei ut av et forhold. Jeg syntes iallefall at han var utrolig hyggelig, morsom og kjekk, og nå i ettertid når jeg faktisk har klart å legge mitt forrige forhold bak meg, så lurer jeg på om hvordan jeg skal ta kontakt med han og om han er interessert. Han gravde veldig mye da om jeg var singel, hva jeg så i en kjæreste og vi avsluttet byturen med å ta nattmat og rusle litt sammen. Jeg sa til han at alt var veldig komplisert nå og at dette ikke var noe jeg ville snakke om, angående min daværende samboer, syns det var litt privat til å dele med noen man ikke kjenner så godt. Uansett, nå som jeg har lagt forholdet bak meg, så merker jeg at jeg tenker litt på han jeg møtte på byen. Vi snapper en sjelden gang til hverandre, jeg har snakket med han på facebook noen ganger, men det har vært jeg som har tatt kontakt og ikke omvendt. Det jeg lurer på da er om han kanskje ikke "vet" om jeg er singel at han ikke tar kontakt? Anonym poster: 3c64b6ecb5e0477c0b3b5eb66aa69ba6
Gjest SweetSunshine Skrevet 6. juni 2013 #2 Skrevet 6. juni 2013 Det er umulig å vite, spesielt for oss som ikke kjenner mannen og situasjonen. Det kan jo godt være at han ikke vet. De færreste har vel et stort breakup på fb, så da er det vel ikke noen grunn til at han skulle vite det? Send han en melding og spør om dere skal finne på noe en dag?
Sweet77 Skrevet 6. juni 2013 #3 Skrevet 6. juni 2013 Hei, ikke sikkert han vet at du er singel nei, med mindre han har hørt det via felles venner. Og siden du var tilbakeholden med informasjon om forholdet ditt, så kan det være han er usikker på hvordan han skulle tolke det, om du var interessert eller ikke. Om dere hadde en koselig kveld sammen, så er jeg sikker på at dette er noe han heller ikke har glemt. Men han vil kanskje ikke være påtrengende all den tid du jo satte en grense, så det kommer kanskje ikke til å skje noe om du ikke er mer tydelig. Nå er ikke jeg akkurat mesteren når det kommer til hva man skal si og gjøre i dating-fasen. Men jeg tenker at du bør la ham få vite at du likte ham og kvelden dere hadde sammen - kan du ikke skrive det, og samtidig si at du var på vei ut av forholdet da dere traff hverandre? Men at du ikke ville si for mye pga samboeren din, og at dere nå har avsluttet. Så om han har lyst, vil du gjerne møte ham igjen? Da vet han samtidig du ikke er utleverende og ikke tar lett på det når du er i et forhold, samtidig som det ikke virker løssluppent at du tillot deg å ha en så hyggelig kveld (nå vet jo ikke jeg "hvor" hyggelig det var ) selv om du hadde en samboer. Og siden du nå er ledig, så tar han kontakt dersom han er interessert. Lykke til med dette, det høres jo ut som det kanskje kan bli noe koselig! 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2013 #4 Skrevet 6. juni 2013 Tusen takk for svar, begge to Det er ikke lett det med dating når man har vært i et forhold de siste 6 årene.. Det skjedde ingenting mellom oss, vi ga hverandre klemmer når vi skulle si hadet, det var vel det . Jeg må nesten "kvinne" meg opp til dette, han er nok en type sjenert kar som ikke gjør så mye ut av seg, så ut i fra hva jeg har hørt så er han nok ikke den typen som tar initiativ. Tusen takk igjen for svar! TS. Anonym poster: 3c64b6ecb5e0477c0b3b5eb66aa69ba6 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2013 #5 Skrevet 8. juni 2013 Jeg feiga ut, har ikke turt å snakke til han på face. Vet at det er et sosialt arrangement om et par uker hvor jeg mest sannsynlig ser han.. Tenkte heller å vente til da og ta kontakt TS. Anonymous poster hash: 3c64b...ba6
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2013 #6 Skrevet 20. juni 2013 Tenkte å skrive en oppdatering. Så, vi traff hverandre forleden på det sosiale arrangementet. Vi snakket sammen, koste og rotet. Kun kyssing. Fyren klarer jo å plumpe ut, du vet jeg er ikke interessert i noe seriøst, tenkte det er greit å avklare det først. For det første, det ødela den koselig stemningen, jeg ville jo bare ha det gøy. For det andre, syntes litt mindre om han akkurat da Meh. Så han kommer jeg nok ikke til å rote borti igjen TS. Anonymous poster hash: 3c64b...ba6
Ferny Skrevet 20. juni 2013 #7 Skrevet 20. juni 2013 Tenkte å skrive en oppdatering. Så, vi traff hverandre forleden på det sosiale arrangementet. Vi snakket sammen, koste og rotet. Kun kyssing. Fyren klarer jo å plumpe ut, du vet jeg er ikke interessert i noe seriøst, tenkte det er greit å avklare det først. For det første, det ødela den koselig stemningen, jeg ville jo bare ha det gøy. For det andre, syntes litt mindre om han akkurat da Meh. Så han kommer jeg nok ikke til å rote borti igjen TS. Anonymous poster hash: 3c64b...ba6 Kjipt hvis ting ikke ble som du hadde håpet. Men på en annen side synes jeg det var flott gjort av han å si hvordan ting er for han med en gang. Vil man ikke ha noe forhold, så er det greit å gi beskjed så snart du merker at den andre viser en del interesse (snapper og medinger på facebook for eksempel). Jeg liker ærlige folk, og dersom du bare ville ha litt moro selv, så skjønner jeg ikke helt hvorfor det var noe problem...? 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2013 #8 Skrevet 20. juni 2013 Tenkte å skrive en oppdatering. Så, vi traff hverandre forleden på det sosiale arrangementet. Vi snakket sammen, koste og rotet. Kun kyssing. Fyren klarer jo å plumpe ut, du vet jeg er ikke interessert i noe seriøst, tenkte det er greit å avklare det først. For det første, det ødela den koselig stemningen, jeg ville jo bare ha det gøy. For det andre, syntes litt mindre om han akkurat da Meh. Så han kommer jeg nok ikke til å rote borti igjen TS. Anonymous poster hash: 3c64b...ba6 Jeg hadde gjort akkurat det samme som han om jeg var i hans sko. Jeg synes nå det er kjipt om man gjør noe som sårer noen når man VET at man kunne ha gjort noe for å unngå det. Han der synes jeg faktisk ikke du fortjener heller.. Du burde være takknemlig for at han er såpass tydelig mot deg i stedet for å henge deg opp i at han sier feil ting til deg. Anonymous poster hash: 03f12...f90
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2013 #9 Skrevet 21. juni 2013 Jeg hadde gjort akkurat det samme som han om jeg var i hans sko. Jeg synes nå det er kjipt om man gjør noe som sårer noen når man VET at man kunne ha gjort noe for å unngå det. Han der synes jeg faktisk ikke du fortjener heller.. Du burde være takknemlig for at han er såpass tydelig mot deg i stedet for å henge deg opp i at han sier feil ting til deg. Anonymous poster hash: 03f12...f90 Etter å ha tenkt litt på det, så er jeg enig. Det er jo greit å legge kortene på bordet når man bare vil ha en fling. Får vel bare ta kontakt med han igjen og si det som det er. Tusen takk dere! TS. Anonymous poster hash: 3c64b...ba6
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2013 #10 Skrevet 21. juni 2013 Ser ikke helt hvorfor du skal trenge å ta kontakt med ham igjen om du ikke vil ha et fuckfriendforhold. Du sa jo at det kun var klining. Så hvis han ikke tar kontakt med deg kan du bare trekke deg bort uten at det blir mer fuss. Anonymous poster hash: f3e92...bb2
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2013 #11 Skrevet 21. juni 2013 Ser ikke helt hvorfor du skal trenge å ta kontakt med ham igjen om du ikke vil ha et fuckfriendforhold. Du sa jo at det kun var klining. Så hvis han ikke tar kontakt med deg kan du bare trekke deg bort uten at det blir mer fuss. Anonymous poster hash: f3e92...bb2 Men det er jo det, jeg har innsett at jeg ikke vil ha noe mer enn en pulevenn.. Savner det å ha sex nå som jeg har blitt singel. Og innser at han er ikke en type jeg kunne falt for, men jeg er fysisk tiltrukket av han. BAH! Ts. Anonymous poster hash: 3c64b...ba6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå