Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har erfaring med å bytte fra p-piller til p-ring? Skulle egentlig satt inn ringen dagen etter siste sukkerpilla, men fikk ikke gjort det før 3 dager senere. Er jeg trygg fra dagen jeg satt den i, eller bør man vente en uke?

Anonym poster: cd4121be90faf66ae02bee5bbabfdda6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du bør vente 1 eller 2 uker, les brukervedlegget. Jeg byttet tilbake til piller pga flere bivirkninger av ringen men trur kanskje det var 2 uker, husker ikke helt.

AnonymBruker
Skrevet

Du bør vente 1 eller 2 uker, les brukervedlegget. Jeg byttet tilbake til piller pga flere bivirkninger av ringen men trur kanskje det var 2 uker, husker ikke helt.

Takk for svar, da har jeg dessverre gått på en smell eller to allerede.. Jeg trodde også det var slik, men legen min sa det skulle gå fint, men så har jeg tenkt på det nå etter at jeg satt den i 3 dager for sent og slikt. Hvordan bivirkninger fikk du av ringen? (Hvis du vil fortelle)

Skrevet

Kronisk sopp innivendig, kraftige menssmerter og mye pms-plager (kramper, dårlig humør osv). Ei venninne har ingen bivirkninger av ringen, så det er jo forskjell på oss så du får kanskje ingen :) Er Nuvaringen jeg og venninna mi gikk på.

Får satse på at det går bra med deg og ingen baby i sikte ;)

AnonymBruker
Skrevet

Såpass ja, da forstår jeg godt at du byttet tilbake :) Ja, hadde ikke vært krise, men greit å vente da det ikke er medregnet i planene :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...