Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og samboer slo opp i helgen. Han har vært hos meg (i min leilighet) og levert mine ting og møbler. Jeg har reservenøkkelen til bilen hans, bør jeg sende han en melding og gi beskjed om dette? Jeg er fortsatt i stor sorg og ufattelig trist... Det var han som dumpet meg. Det tar ca. 40 minutter å kjøre til hans leilighet hvor han bor. Jeg har også lyst til å snakke med han, men det er sikkert for tidlig. Han har vært avvisende gjennom hele prosessen, mens jeg har vært trist :(

Anonym poster: d28718d42c0a79a237b4e04c826cdbb8

Videoannonse
Annonse
Gjest SweetSunshine
Skrevet

Jeg skjønner ikke heeeelt hva det er du spør om, men hvis det bare er snakk om nøkkelen, så ja. Send en melding til han om at du har den, så ser du hva slags svar du får. Jeg synes det holder å sende melding og at du ikke bør ringe

. :klem:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner ikke heeeelt hva det er du spør om, men hvis det bare er snakk om nøkkelen, så ja. Send en melding til han om at du har den, så ser du hva slags svar du får. Jeg synes det holder å sende melding og at du ikke bør ringe

. :klem:

Takk for svar! Ja, spørsmålet er om jeg skal sende melding nå eller vente litt.. Vil jo egentlig komme over han, men vil samtidig treffe han om en stund for å snakke skikkelig sammen, fordi jeg ikke vil ha noe hard feelings.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg syns du skal sende nøkkelen i posten. 4o min frem og tilbake for å hente en nøkkel er mye styr. Og tror du har godt av å ikke se han på en stund når du er så lei deg.

Gjest SweetSunshine
Skrevet

Takk for svar! Ja, spørsmålet er om jeg skal sende melding nå eller vente litt.. Vil jo egentlig komme over han, men vil samtidig treffe han om en stund for å snakke skikkelig sammen, fordi jeg ikke vil ha noe hard feelings.

Jeg hadde satt pris på å få nøkkelen i hvert fall:) Ikke bruk nøkkelen som en unnskyldning for å møte han senere. La ting roe seg ned litt før du evt. spør om å få prate med han hvis du har noen spørsmål du aldri fikk svar på. Synes at gjesten her har et godt forslag også. Du kan jo sende en melding om at du sender nøkkelen i posten hvis det er greit for han. Bare noen tanker her, vet ikke om det hjalp noe egentlig.

Gjest Gjest
Skrevet

Hadde ikke sendt en nøkkel til samme adresse som døren den kan brukes i. Har dere felles venner som kan ta den med i farta?

AnonymBruker
Skrevet

Hadde ikke sendt en nøkkel til samme adresse som døren den kan brukes i. Har dere felles venner som kan ta den med i farta?

Den kan sendes rekommandert.

Anonym poster: 1fdd1ee702271497e953f76f5a26bcbb

Gjest navnelapp
Skrevet

No var det vel snakk om ein bilnøkkel. Men det tryggaste er uansett å sende den rekommandert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...