Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenkte å brukte leiligheten til foreldrene mine som sikkerhet når jeg skal ta opp boliglån. Må jeg ikke da taksere leiligheten for å se hvor mye den er verdt? Noen som har en takstmann i Oslo å anbefale? Er de veldig dyre? Hva uforpliktende meglervurdering, kan det også brukes i boliglånssammenheng?

Takker for svar!

Anonym poster: 350544936f0756b7262fe4ae549ed1c7

AnonymBruker
Skrevet

Dine foreldre må få en skriftlig verdivurdering av boligen, ja. Det kan gjøres av en megler eller av en takstmann.

Anonym poster: 785db00d34f71ac93556bfcfd546227b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenkte å brukte leiligheten til foreldrene mine som sikkerhet når jeg skal ta opp boliglån. Må jeg ikke da taksere leiligheten for å se hvor mye den er verdt? Noen som har en takstmann i Oslo å anbefale? Er de veldig dyre? Hva uforpliktende meglervurdering, kan det også brukes i boliglånssammenheng?Takker for svar! Anonym poster: 350544936f0756b7262fe4ae549ed1c7

Det holder med en skriftlig verdivurdering fra en megler, er gratis.

Anonymous poster hash: b76bb...fd5

Skrevet

Dine foreldre må få en skriftlig verdivurdering av boligen, ja. Det kan gjøres av en megler eller av en takstmann.

Anonym poster: 785db00d34f71ac93556bfcfd546227b

Hvem har gratis verdivurdering? Vi har hørt med alle de store, men de skal ha noe for det alle sammen.

Gjest Blondie65
Skrevet

Min egen bank sin megler ga gratis verdivurdering for min bolig for noen måneder siden. Jeg antar at det da er foreldrene til TS som må kontakte sin bank angående dette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...