Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har vært sammen i 5 måneder nå, og fant ut forrige måned at hans nåværende bestevenninne, var hans gamle flamme. Han har altså likt henne i 7-8 år og ikke fortalt det til henne nå rett før jul. Vi ble da kjent rett etter jul.

Han har ikke fortalt meg om at han har likt henne tidligere, har kun sagt hun er en kjempe god venninne som betyr mye for ham og han aldri vil miste. Han har sagt SÅ mye fint om henne, ingenting ondt. Hun lager god mat, er pen, er verdens snilleste +++

Ihvertfall, etter jeg fant ut dette så begynte jeg å lese facebook-chattene deres, (han lar meg lese alle fb chattene hans, men IKKE hennes) og der ser jeg hver gang hun nevner opp meg, så prøver han å minske meg ned. Som f.eks slik:

Han: Åååå, det var godt. Kan du ikke lage sånn mat til meg?

Hun: Be dama di lage!

Han: Hun lager ikke like god mat som deg da

og sånne ting. Tråkke meg ned og heise henne opp, rett og slett. Og da jeg ba han velge, meg eller henne, så valgte han ikke. Han var heller helt stum. Og så svak og dum som jeg er, så ble jeg igjen.. Til tross for at jeg sa; blir hun, forsvinner jeg. forsvinner hun, blir jeg. Men siden han ikke valgte betydde det jo egentlig at jeg måtte gå, men det klarte jeg ikke.. var for glad i han.

Etter ett par dager fortalte ham meg at han skal kutte kontakt med henne.. noe han har gjort. Men det som gjør så vondt nå er å tenke at han ikke valgte da jeg ga han muligheten.. dessuten måtte han jo teknisk sett ha valgt meg, for da han fortalte henne om følelsene hans, ga hun han "rødt kort". så etter det har de bare vært venner..

men hva tror dere? Han sier han har kommet over henne, men skal jeg tro på det? han har tross alt likt henne i 7 år og vi ble sammen rett etter hun ga han rødt kort..

Anonym poster: a2077722b4dec7fea7f579b55368fc2a

Videoannonse
Annonse
Gjest Lille-pus
Skrevet

Når jeg gnir på krystallkulen min og konsulterer min sort katt så ser jeg at det er det bare han selv som kan gi deg fasiten på.

Her inne vil det du får kun bli mer eller mindre korrekte antagelser basert på forutsetninger og din egen forståelse av den informasjonen du har gitt i tråden.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...