AnonymBruker Skrevet 6. juni 2013 #1 Skrevet 6. juni 2013 Jeg er lærer ved en stor skole og er sykmeldt, og har fått blomster fra jobben. Hvordan skal jeg takke? Bør jeg ringe? Kan jeg sende en mail? Hva er vanlig på dette området. Jeg har aldri tidligere vært syk mer enn to dager, og dette er helt nytt for meg. Anonym poster: e706facbcd22426988a4f8b3e2b7a0ac
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2013 #2 Skrevet 6. juni 2013 Nei jeg hadde nå ikke sagt eller gjort noe som helst....? Dette er fra en gruppe mennesker, når du kommer tilbake kan du jo takke for blomstene. Eventuelt kan du sende et kort til avdelingen/skolen med den beskjeden.. . Anonym poster: bed6a5d0456b6546f461541c5a6eb46a
Gjest Badabing Skrevet 6. juni 2013 #3 Skrevet 6. juni 2013 Nå kommer det jo litt an på hvorfor man er sykmeldt. Noen er såpass i form at de kan komme innom med kort og kake (vi hadde en som hadde operert kneet som gjorde det). Noen er veldig syke og sender kanskje et kort. Om man ikke er syk så lenge, kan man kanskje ta med kortet når man er tilbake. Synes i alle fall at det minste man kan gjøre er å sende et takkekort, og jeg ville nok ha gjort det.
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2013 #4 Skrevet 7. juni 2013 Takk for svar. Jeg har akkurat postlagt et kort der jeg takker for blomstene og skriver at jeg savner dem og gleder meg til å komme tilbake. Anonymous poster hash: e706f...0ac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå