Grooo Skrevet 10. april 2004 #1 Del Skrevet 10. april 2004 Så var det altså gjort *sukk* Kjøpte en fire-pakk med disse påskeeggene her om dagen, og nå nylig knakk jeg toppen av det ene. Det var jo bare SÅ godt!!! Nam-nam-nam.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 10. april 2004 #2 Del Skrevet 10. april 2004 :cry: :cry: ..du er så heldig! har ikke fått smakt dem i år.. skulle kjøpe før butikkene stengte for påsken, men da kunne jeg ikke finne dem i butikkene. fikk beskjed overalt om at de var utsolgt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sunshine-t Skrevet 10. april 2004 #3 Del Skrevet 10. april 2004 Åh!!! De er jo sååå gode!!!! Har allerede hatt 8 stkk jeg.. :oops: 4 bare den ene kvelden... Åh.. men det er jo såååå gode!!!! Gleder meg til butikkene åpner igjen. Da skal jeg jammen da litt flere... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smurfa Skrevet 10. april 2004 #4 Del Skrevet 10. april 2004 Jetg kjøpte sånne for første gang i år, men jeg ble litt skuffet.. :veldigsur: Har satt dem i kjøleskapet i håp om at de smaker bedre når de er kalde..Ikke så kvalmende, forhåpentligvis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 10. april 2004 #5 Del Skrevet 10. april 2004 Har to i kjøleskapet jeg å. De var gode ja, spiste to i går. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 10. april 2004 Forfatter #6 Del Skrevet 10. april 2004 Må innrømme at det egentlig ble litt vel kvalmt for meg også med ett helt egg. Tror jeg hadde likt dem bedre om de hadde vært litt mindre, men da hadde de jo ikke hatt rette formen... *sukk* Ikke greit det her... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå