Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Ella123
Skrevet

For oppmerksomhet fra det motsatte kjønn (dvs gutter). Jeg er i et forhold, og har vært det i mange år, men jeg savner den spenningen jeg opplevde da jeg var singel. Jeg har lyst til å rote med kjekke gutter jeg ikke kjenner i det hele tatt, og jeg har lyst til at gutter skal ha lyst på meg! Jeg er så og si aldri på byen, men var det i dag med to single venninner - og jeg følte at de fikk mye mer oppmerksomhet enn meg.. Jeg har ikke så mange venner, men får alltid rundt 40-50 likes på Facebook når jeg legger ut bilde av meg selv. Opplever at jeg får blikk på gata, og ellers, fra det motsatte kjønn. For bare noen uker siden møtte jeg en som sa han elsket hvordan jeg så ut (jeg sa selvsagt bare takk, selv om jeg ønsker å kjenne på spenningen av å være singel er jeg trofast og har en super kjæreste) men jeg har nå kommet frem til at enten så må jeg være rimelig stygg, eller så oser det av meg at jeg ikke er singel, og i forhold til mine venninner ikke er like vant/komfortabel med å danse på utested. Hva tror dere????

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som du vil ut av forholdet, til tross for "super kjæreste"

Anonym poster: 639abf6dc02cc1eea23e833a7aa9ef62

Skrevet

Ja det er synd å skuffe de mange der ute for den ene.

Men det er en slags sykdom at man hele tiden skal sanke "likes" og motta komplimenter for å føle seg bra.

Spesielt hvis det er komplimenter på utseende man er interessert i. Problemet er at man aldri blir mett. Dess mer tilbakemelding man får dess mer vil man ha.

Så hvis du virkelig vil føle deg bra så må du lære å like deg selv.

Du er unik og verdifull uansett hva andre sier. Hvis du innser det så kan man ha det bra selv om ingen glor etter deg eller overøser deg med "likes".

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ja parforhold er akkurat som en krabbeteine; de som er utenfor vil inn og de som er inne vil ut.

Alle har vel lyst å kjenne på spenning en gang i blant. Og det å rote med personer av det andre kjønn er vel det mest spennende man kan drive med. Men de færreste kjærlighetsforhold tåler at den ene roter med andre. Og innerst inne er det jo kjærlighet og en trofast partner vil ønsker mest av alt.

Så da må man kjenne litt på hva man har og hvis man ikke er tilfreds så får man ta en tur på andre siden av gjerdet og smake.

Men det fins en tid for alt.

Jeg selv har visst rota litt for lite og kjenner ofte trangen som du beskriver.

Samtidig har jeg funnet en skatt som jeg ikke vil miste.

Så jeg har valgt å være trofast mot min kjære.

Det betyr ikke at jeg setter pris på en liten flørt.

Jeg har et avslappet forhold til damer.

Flørter gjerne litt, men gjør det helt klart at jeg er opptatt.

Da slapper damene av og man kan prate og danse og kose seg.

Jeg får gjerne bedre kontakt med damene enn mine kompiser som er single.

Damer trekker seg litt tilbake hvis man signaliserer at man er ute for å rote.

Anonym poster: 03f915be71bddcdc48b536efce4abe3d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...