Gjest s Skrevet 6. juni 2013 #1 Skrevet 6. juni 2013 Jeg overhørte noen jenter på butikken jeg jobber i baksnakke jenta jeg liker. Vi er på det stadiet hvor vi har flørtet med hverandre en stund og har åpnet oss opp for hverandre. Jentene snakket om at hun jeg liker var mentalt ustabil, tok piller, gikk til psykolog og at hun var skikkelig hore fordi hun var flink på skolen. De pratet også om hvordan hun tidligere hadde blitt banket av kjæresten sin og at hun var en svak person fordi hun ikke gikk fra han.. Hun er ikke slik i det hele tatt og går ikke til psykolog. Hun gjorde det før, pga dette med kjæresten, men ikke nå lenger. Jeg gikk bort til jentene og sa dette til de. Ikke at hun hadde gått til psykolog før, men at det de sa ikke var sant og at hun var en av de sterkeste og flotteste jente jeg noen gang hadde møtt og at de burde slutte å prate om ting de ikke vet noen ting om. De visste nok ikke hvem jeg var, fordi de så rimelig forskrekket ut når jeg sa dette til de. Bør jeg fortelle jenta om hva jeg hørte? Dette er ikke venninner av henne, men hvem vet hvem de har sagt dette til.
Gjest Anonym Skrevet 6. juni 2013 #2 Skrevet 6. juni 2013 Jeg overhørte noen jenter på butikken jeg jobber i baksnakke jenta jeg liker. Vi er på det stadiet hvor vi har flørtet med hverandre en stund og har åpnet oss opp for hverandre. Jentene snakket om at hun jeg liker var mentalt ustabil, tok piller, gikk til psykolog og at hun var skikkelig hore fordi hun var flink på skolen. De pratet også om hvordan hun tidligere hadde blitt banket av kjæresten sin og at hun var en svak person fordi hun ikke gikk fra han.. Hun er ikke slik i det hele tatt og går ikke til psykolog. Hun gjorde det før, pga dette med kjæresten, men ikke nå lenger. Jeg gikk bort til jentene og sa dette til de. Ikke at hun hadde gått til psykolog før, men at det de sa ikke var sant og at hun var en av de sterkeste og flotteste jente jeg noen gang hadde møtt og at de burde slutte å prate om ting de ikke vet noen ting om. De visste nok ikke hvem jeg var, fordi de så rimelig forskrekket ut når jeg sa dette til de. Bør jeg fortelle jenta om hva jeg hørte? Dette er ikke venninner av henne, men hvem vet hvem de har sagt dette til. Veldig bra at du sa ifra, støttet henne! Skulle vært flere av sånne som deg. Hun er heldig! Angående om du skal si det eller ikke...hmm, vanskelig. Hvordsn tror du hun vil reagere på det? Du kjenner henne, hva sier magefølelsen? Stol på deg selv og gjør det som føles rett for deg! (;
Chien Skrevet 6. juni 2013 #3 Skrevet 6. juni 2013 Jeg syns du skal la være å si noe. Det hun ikke vet har hun ikke vondt av. Ikke la jenta du liker sløse bort energi på de sladrekjerringene der 3
Gjest Gjest Skrevet 6. juni 2013 #4 Skrevet 6. juni 2013 Jeg ville visst det. Ikke for at det gjør noe positivt for meg, men likevel...det kan være greit å vite hva som blir sagt, og når man hører noe engang, så kan det være greit å vite hvor det kommer fra. Av en eller annen grunn, så er den det gjelder den siste som får høre det. Hvis man noengang får høre det. Jeg kjenner også slike sladrekjerringer, spesielt en, som jeg trodde var en venninne.Hun var ny, jeg tok henne (og hele familien) inn i varmen, delte mine venner med dem, og i det hele tatt. Etter en stund da hun var blitt godt "husvarm" her på stedet, var hun fortsatt venninne, men ønsket å være mine venner sin nr.1, ikke nr. 2. Derfor passet hun på å fortelle historier til dem om at jeg skal ha snakket nedsettende om dem eller gjort andre "feil ting". Dette gjorde hun også med andre hun var blitt kjent med, splittet dem fra venninnene deres ved å skape "små"splid mellom dem, og noen laget hun alvorlig splid mellom. Slik at alle sammen nå kom til henne, hun ble invitert og medregnet i det som skjedde. De som opprinnelig var venner ble ikke invitert, og det passet hun også på å springe rundt å fortelle. For hun var jo venner med alle. Jeg skjønte ikke tegninga før hun gjorde dette mellom to venninner som jeg kjenner. Da først, fra utsiden, så jeg hva som skjedde. De to er ikke på talefot idag, og den ene vet ikke engang hva som skjedde. Den andre har bare kuttet kontakten helt og vil ikke snakke om det. Skulle ønske jeg hadde visst dette litt tidligere. Skulle ønske noen hadde kommet og spurt MEG, når hun har fortalt de alt det negative jeg liksom skal ha sagt om dem. DA kunne jeg skjønt tegninga med en gang, og foretatt meg noe. Slike troll bør stoppes med en gang!
Gjest Silje90 Skrevet 6. juni 2013 #5 Skrevet 6. juni 2013 Det kommer an på jenta. Jeg personlig ville nok vite det, men det spørs jo helt på hvor god hun er på å takle slike ting.
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2013 #6 Skrevet 6. juni 2013 Jeg ville ha hatt lyst å vite det? Anonym poster: 245af28363648322c18ac96ace2a6ad5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå