Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

I fjor døde min farmor. Den morgenen hun døde våknet jeg av at jeg lå og gråt og var veldig fuktig i ansiktet. Et kvarter senere kom min mor inn på rommet og fortalte meg at farmoren min hadde dødd for et kvarter siden. Jeg ble veldig lei meg, og tenkte ikke noe mer over hvorfor jeg våknet av at jeg gråt den morgenen. Noen dager senere begynte jeg å tenke over dette, og husket at jeg i forkant av gråtingen hadde drømt om at farmoren min døde. Det er veldig merkelig at dette skjedde samtidig med at farmor døde, og jeg lurer så inderlig på om dette betyr noe? Kan noen hjelpe meg? Har dere opplevd noe av det samme?

Håper på hjelp!

Anonym poster: 6bd1131204507e3321052be875cf558a

Videoannonse
Annonse
Gjest kiramin
Skrevet

Jeg er jo veldig åndelig av meg og slikt, så jeg tror jo ting har en mening. Men jeg tror kansje noen prøvde å fortelle deg at det kom til og skje, på en måte forberede deg på det.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg drømte en gang at bestemor var i et stort hvitt lys, og sa farvell. Jeg våknet av at jeg grein, og like etter ringer sykehuset og forteler at hun er gått bort. Jeg har også drømt at bestemor har vært veldig bekymret for bestefar, og overfører bekymringene over på meg. Jeg våkner som oftest av at jeg griner. Han har nå gått til legen og utredes for prostata kreft. Jeg velger å tro at det er en mening bak det.

Anonym poster: 357e7495ff953e41c96f083d1cb7d2da

• Liker 1
Skrevet

Jeg har hørt mange lignende historier, men ikke opplevd det selv. Jeg velger også å tro det er mening bak det ;)

Skrevet (endret)

Sånt skjer når man har nære forhold til personer i livet ditt :) Man kan på en eller annen måte "føle" at det har hendt dem noe drastisk, fordi man har tilknyttet et bånd med dem, fysisk, psykisk og gjennom 'sjela' også. Har opplevd slikt med venner, kjæreste og foreldre at jeg får "beskjeder" eller en fornemmelse over at noe har hendt dem, eller spesielt hvis de er nær, rent intuitivt altså og via symbolske drømmer, uten at de har kontaktet meg på forhånd :) It's all natural! Så vær så snill, IKKE vær redd for det :)

Endret av crystalcharm

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...