Gjest lc Skrevet 5. juni 2013 #1 Skrevet 5. juni 2013 Jeg har så lyst å si til kjæresten min at jeg elsker HAN for den han er. Han er ikke super fin,litt små lubben å snart en måne på hode. Men i mine øyner er han verdens søteste DEILIGASTE ever!! han er der når jeg trenger hjelp eller om det er noe som skal fikses. Jeg elsker sexen vi har. Han spør meg hver dag om hvordan jeg har det. I dag så hadde jeg eksamen på skolen og han kom med pizza til meg. Han sier hele tiden at han er kjempe kjempe kjempe gla i meg,menst jeg har bare lyst å rope ut JEG ELSKER DEG!! Faen asso han er the man! Hohoho.
Gjest SweetSunshine Skrevet 5. juni 2013 #3 Skrevet 5. juni 2013 Ho, ho, ho! Nei, hvordan forteller man typen at man er glad i han? Tøff denne, men det løser seg nok for deg!
Gjest lc Skrevet 5. juni 2013 #4 Skrevet 5. juni 2013 Jaaaa det er vanskeli å si d først. Kansje litt redd for å kansje bli avist.men jeg vet jo at han gjør d selv.håper jeg da:P !!hehe
Dove Skrevet 5. juni 2013 #5 Skrevet 5. juni 2013 Du er vel søt! Det er vel bare å si det? Jeg har hatt to sånne første "jeg elsker deg"-øyeblikk i mitt liv (mine to eneste forhold). Første gang var jeg mottaker, andre gang tok jeg initiativ. Begge øyeblikkene var fylt med stjerner, sommerfugler, adrenalin, endorfiner og sukkersøtt rosarus. Go for it! 3
Gjest lc Skrevet 5. juni 2013 #6 Skrevet 5. juni 2013 Wæææææææ. Inviterte han i dusjen nå såååååå da skal jeg prøve å si d!!!
lykkestor Skrevet 6. juni 2013 #7 Skrevet 6. juni 2013 Så innmari søt du var da:-) Si det rett ut og håp på det beste:)
Gjest Carla H. Skrevet 6. juni 2013 #8 Skrevet 6. juni 2013 Wæææææææ. Inviterte han i dusjen nå såååååå da skal jeg prøve å si d!!! Ble det noe hanky panky? 2
Dove Skrevet 6. juni 2013 #9 Skrevet 6. juni 2013 Håper det gikk strålende hvis du gjorde det. Igjen, du er meg en søt en. 1
Gjest lc Skrevet 6. juni 2013 #10 Skrevet 6. juni 2013 Jaaaaadda!!!her ble d pulings å masse klisje ord!!! fikk endeli sakt det. Å de var DIGG.spess etter at jeg fik er godt knull ut av det:) me love him!
Gjest Elseby13 Skrevet 6. juni 2013 #12 Skrevet 6. juni 2013 Hahaha!! Morsomt med litt hyggelig lesning innimellom alle innlegg om fæle, voldelige, utro og slemme menn! (Etterfulgt av DUMP HAN!)
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2013 #13 Skrevet 6. juni 2013 Jeg har så lyst å si til kjæresten min at jeg elsker HAN for den han er. Han er ikke super fin,litt små lubben å snart en måne på hode. Men i mine øyner er han verdens søteste DEILIGASTE ever!! han er der når jeg trenger hjelp eller om det er noe som skal fikses. Jeg elsker sexen vi har. Han spør meg hver dag om hvordan jeg har det. I dag så hadde jeg eksamen på skolen og han kom med pizza til meg. Han sier hele tiden at han er kjempe kjempe kjempe gla i meg,menst jeg har bare lyst å rope ut JEG ELSKER DEG!! Faen asso han er the man! Hohoho. Håper ikke du hadde eksamen i norsk.. Anonym poster: a8914b7982f49afbaab15ea86688cd4d
Gjest Teta Skrevet 6. juni 2013 #15 Skrevet 6. juni 2013 Håper ikke du hadde eksamen i norsk.. Anonym poster: a8914b7982f49afbaab15ea86688cd4d Kjipt at noen alltid må være spydig, spesielt i hyggelige "glad-tråder".
Gjest lc Skrevet 6. juni 2013 #16 Skrevet 6. juni 2013 Skriver fra tlf. Har knust skjerm så er ikke alltid så lett å se feil m teksten. Mn hva faen!!bry:) folk som slenger dritt har lite å gjøre<3 eller kansje misunneli?siden jeg har et jævla bra liv fortiden!!
plix Skrevet 6. juni 2013 #17 Skrevet 6. juni 2013 Gratulerer!!!!!!!! Herlig, herlig!! Nyforelsket, det å "ta forholdet" til neste hakk.. Goooode minner fra slike få, men fine øyeblikk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå