Anemone Skrevet 10. april 2004 #1 Skrevet 10. april 2004 vil bare høre noen andres synspunkter på en sak som opptar meg ganske mye.. kjæresten min var på en fest for en stund siden, der han møtte en jente som kom sammen med en kompis av han. det jeg fant ut etterpå ( jeg bor et stykke unna) var at han hadde spurt etter telefonnummeret hennes på festen, og hun var på besøk hos han noen dager etterpå. han sier at hun er så hyggelig, og vil bare være venner med henne. det er da helt i orden å få seg nye venner, men man spør da ikke om nr til en annen jente man nettopp har møtt på en fest, når man er sammen med noen??!! min mening er at man ikke gjør slik, ber om nr til noen av det andre kjønn på en slik måte..!! hva synes dere?hvordan hadde dere reagert? dette går rundt og irriterer meg ofte (jeg vet godt hvem hun er fra tidligere). vet ikke,sikkert noen som syntes dette er helt ok, men det gjør ikke jeg.. :veldigsur:
Rio Skrevet 10. april 2004 #2 Skrevet 10. april 2004 jeg hadde blitt sjalu.. for det virker så hemmelighetsfullt.. men jeg vet ikke hva du skal gjøre.. har du et bra forhold og du stoler på typen din så er det jo bare å drite i det..
Gjest Tex Skrevet 10. april 2004 #3 Skrevet 10. april 2004 sikkert noen som syntes dette er helt ok, men det gjør ikke jeg.. :veldigsur: Her i huset hadde det iallefall blitt huskestue, det kan jeg love deg. Det skulle bra mye smisking til før jeg ble blid etter en sånn episode.....
Ra|cer Skrevet 10. april 2004 #4 Skrevet 10. april 2004 Har skjedd meg det der og... Var ikke noe morsomt, tok laaang tid før jeg kom over det. Låg å irriterte meg flere netter før jeg tok en lang prat med typen og vi ble enige om at slik skal man ikke gjøre! :-) Og nå er alt bare fryd og morro!
Mossa Skrevet 10. april 2004 #5 Skrevet 10. april 2004 Hadde dette vært en han kjente godt, da hadde det blitt noe annet...men en han møtte på fest... nei, det synes ikke jeg er greit!
LilleSol Skrevet 10. april 2004 #6 Skrevet 10. april 2004 Tror samboeren min måtte smisket ganske kraftig og lenge med meg før dette var i orden, om det i hele tatt hadde biltt det. Du får be han presentere deg for henne, hvis hun var så hyggelig, kanskje du også kunne fått deg en ny venninne? Da finner du fort ut hva dette er for noe 8)
Gjest Anonymous Skrevet 10. april 2004 #7 Skrevet 10. april 2004 godt å høre deres meninger, takk !! nei,jeg stoler på han, og vet at han ikke mente noe mere med det enn bare vennskap, men kan bare ikke fatte at han ikke skjønnte det at sånn gjør man ikke... sa det til han, og da sa han bare unnskyld, og at det ikke skulle skje igjen. så håper han har lært..!! irriterer meg grønn over det der enda, da jeg vet at han sender sms med henne og møter henne avogtil (ikke privat som jeg vet, men plassen her er så liten av man møter på alle innimella). er sjalu ja... syntes det er litt "vanskeligere" siden jeg bor et stykke unna. andre jenter er greit, men liker ikke det med henne siden det skjedde på den måten.. :cry:
Anemone Skrevet 10. april 2004 Forfatter #9 Skrevet 10. april 2004 Du får be han presentere deg for henne' date=' hvis hun var så hyggelig, kanskje du også kunne fått deg en ny venninne? Da finner du fort ut hva dette er for noe 8)[/quote'] vet godt hvem hun er, har visst hvem hun er i mange år.er ikke noen fan av henne akkurat.. du som sa at du hadde opplevd det samme; hva var hans grunn til at han hadde gjort det?
Hillary- Skrevet 10. april 2004 #10 Skrevet 10. april 2004 Ja, jeg hadde blitt sur. Og hva tror / vil denne jenta?
Anemone Skrevet 10. april 2004 Forfatter #11 Skrevet 10. april 2004 nei,tror ikke hun vil så mye,egentlig. virker ikke som om hun er noe spesielt intressert i han. så tror ikke at det skulle skje noe mellom de, bare irriterer meg at han kunne være så dum og gjøre noe slikt.. :-x
Gjest Madam Felle Skrevet 10. april 2004 #12 Skrevet 10. april 2004 Tviler på at noe slikt hadde hendt her i huset, for det vet han godt at jeg aldri hadde akseptert. Men skulle han ha gjort noe slikt, så hadde jeg ikke vært god å ha med å gjøre, for beklager jeg tror ikke det bare er vennskap som ligger bak noe slikt. Tror faktisk jeg kunne ha gått til det skrittet og pelmet fyren på hodet ut av døren, men det er meg.
Gjest Anonymous Skrevet 10. april 2004 #13 Skrevet 10. april 2004 Jeg aner ugler i mosen!!!!!!!!!!!!!! Stakkars lettlurte jente!
Gjest Anonymous Skrevet 10. april 2004 #14 Skrevet 10. april 2004 Uakseptabelt! Ihvertfall her i heimen. Tror jeg rett og slett ville kastet han på dør... Men det er min mening da.
Gjest Anonymous Skrevet 11. april 2004 #15 Skrevet 11. april 2004 Du sier kjæresten min. Er du nå så sikker på at dere er kjærester da? I blant tror jenter at de er kjæreste med en fyr, men han er ikke alltid av samme oppfatningen.
Anemone Skrevet 11. april 2004 Forfatter #16 Skrevet 11. april 2004 hehe...vært sammen i 2 år, så er nok ganske sikker på at vi er kjærester ja. herregud. og jo,jeg VET at det ikke er noe mer enn det mellom de. er ikke ute etter å finne ut hva jeg skal gjøre med han, for det vet jeg, ville bare høre hva dere hadde sagt om dette hadde skjedd dere.
Gjest GreenSky Skrevet 11. april 2004 #17 Skrevet 11. april 2004 Du kan ikke hindre han i å ha jentevenner, men han kunne jo godt ha hørt med deg først hva du syntes.
Fakse Skrevet 11. april 2004 #18 Skrevet 11. april 2004 Når han faktisk forteller det til deg kan det da umulig være noe å lage bråk over. Stoler du overhode ikke på han? Tror jeg hadde følt meg litt vingeklippet dersom jeg måtte hjem og spørre mannen først dersom jeg skulle få telefonnummeret til et hyggelig menneske jeg møtte. Heldigvis stoler jeg på han og han på meg, så vi slipper denne typen problemer.
Anemone Skrevet 11. april 2004 Forfatter #19 Skrevet 11. april 2004 har ingen problemer med at han har jentevenner, noe han har mange av. var nå bare måten det ble gjort på da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå