Gå til innhold

Happy lights - erfaringer og hvor kjøpe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lyst på happy lights. Noen som har dem? Er dere fornøyd? Blir det mye rot med ledninger? Holdbarhet/varighet?

Og vet noen hvor man får kjøpt dem i Bergen? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøpte på ebay. Akkurat samme greia, og de funker fint for meg. Søk på cotton balls fairy string.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjøpte en slik lyslenke på ebay, til å ha på barnerommet. Billig, fra Asia. Men det gjør jeg aldri mer, dessverre, for plutselig sprutet det gnister fra stikkontakten. :-(

Jeg synes fremdeles de er fine, og har kjøpt en lenke til på et marked i Norge, den har det ikke vært noe tull med kontakten på.

Anonym poster: d3620513a60153c566374835aa263ec5

AnonymBruker
Skrevet

vakrerom.no under lyslenke.

Anonym poster: 17a03fcfc35761a6e1014e620030741d

AnonymBruker
Skrevet

Og: designstjerner.no

Anonym poster: 17a03fcfc35761a6e1014e620030741d

Gjest Teora
Skrevet

Det er nok garantert billigere på nett, men i Bergen mener jeg å ha sett det både i en butikk på Bryggen og i den kafeen som ligger ved en av (hjørne)inngangene til Galleriet.

Skrevet

Tusen takk for svar! Handler ellers mye på nett, men fant ingen "kjente" nettbutikker som førte disse, så da vil jeg heller handle i butikk. Tar ikke sjansen på sånne kina-kopier på rommet til ungen, nei, og det bekrefter jo du som skriver om at dine slo gnister:-/

Da tar jeg en tur på Galleriet og ser, takk for tipset! :)

Skrevet

Hver gang jeg leser overskriften på denne tråden, leser jeg harpy lights. :skratte:

Harpy

Skrevet

Jeg har kjøpt mine på www.lile-venn.no. Jeg har hatt på mine hver dag i et halvt år nå, og de lyser fortsatt fint! :)

• 1 måned senere...
AnonymBruker
Skrevet

kjøpte mine Happy Lights hos deKorina. Kjøpte mine på nettbutikken deres selv om jeg ikke bor langt unna, (de holder til litt utenfor bergen.) hadde flere å velge mellom: http://www.dekorina.no

Anonymous poster hash: 1be38...bcd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...