Gå til innhold

Dette er helt sykt...

Hva synes du om dette innlegget?  

1. 1. Hva synes du om dette innlegget?

• Var det bra?
      1
    • Var det meget bra?
      0
    • Eller var det rett og slett jævla bra?
      0

Anbefalte innlegg

Skrevet

og dumt spørsmål :P

Men hvor bor du og hvorfor er du på dette forumet? (spennende? kjeder seg?, hjelpe andre? finne informasjon?). Selv er jeg her fordi det er spennede og lese om andres erfaringer! Selv fra Bergen

Er du på Seksualitet-forumet fordi det er spennende? "tenner deg"?!, lærerikt?, bare kikker innom slik som alle de andre forumene her, få tips? eller som kompensasjon for lite sex / dårlig sexliv? Selv er jeg her fordi det er lærerikt å høre andre sine erfaring om alt mulig.

Dumt spørsmål men litt intresant !

Ha en fortryllende fin påskeaften ;)

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet
og dumt spørsmål :P

Men hvor bor du og hvorfor er du på dette forumet? (spennende? kjeder seg?, hjelpe andre? finne informasjon?). Selv er jeg her fordi det er spennede og lese om andres erfaringer! Selv fra Bergen

Er du på Seksualitet-forumet fordi det er spennende? "tenner deg"?!, lærerikt?, bare kikker innom slik som alle de andre forumene her, få tips? eller som kompensasjon for lite sex / dårlig sexliv? Selv er jeg her fordi det er lærerikt å høre andre sine erfaring om alt mulig.

Dumt spørsmål men litt intresant !

Ha en fortryllende fin påskeaften ;)

Lenge sidan du har posta denne, men svarar likevel eg.

Eg bur i Hordaland, og er vel på KG av diverse grunnar. Først og fremst fordi det er gøy og at eg kosar meg her inne. Og som du ramsar opp, det er spennande, det hender eg kjedar meg, eg vil hjelpe andre, finne informasjon, etc...

Eg får ikkje tenning av å lese på seksualitetsforumet nei, men blir derimot frykteleg giftesjuk av å lese på "bryllup"! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...