Gå til innhold

Hi alle sammen, jeg trenger hjelp for å rette et klage brev

Anbefalte innlegg

Skrevet

Je trenger hjelp for å rette dette :

Hi,Jeg skriver til dere for å klage om produktet som jeg har kjøpt det sist fra deres nettside TVINS.NO.Produktet heter H2O Mop X5™ Grønn og Bestilling nummer: 2167447.Fra et uke siden, produket ble øddlagt og jeg er ikke fornøyd med det fordi jeg brukte dette produktet ikke for lenge.Produktet må vasker med damp men i min saken bare kald vann som går ut fra mitt produkt.For dette lav kvalifitet av produktet, jeg håper på en god låsning for dette.Jeg håper å høre fra dere snart.

Hilsen.

Tusen takk for hjelp. :blomst:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"Hei!

Jeg skriver til dere for å klage på produktet jeg kjøpte fra nettsiden deres tvins.no

Prouktet heter H2O Mop X5™ Grønn og mitt bestillingsnummer var: 2167447. (Tips: Sett inn når du kjøpte produktet, og hva garantien for produktet var). Produktet skal vaske med damp, men fungerer ikke. I stedet kommer det kaldt vann ut av produktet. Her er det noe galt, og jeg håper på en rask og snarlig løsning fra deres side. Jeg kan kontaktes på mobil: xxxx eller denne mailen.

Hilsen XXX"

Det jeg har satt med fet skrift er det du bør sette inn. Det jeg har skrevet med kursiv er slik jeg tolket det du skrev, sjekk at det stemmer.

Skrevet

Det ser veldig bra ut Anna, tusen takk.:)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...