Gå til innhold

Barnebursdag... 10 dager etter bursdagen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Datteren vår hadde bursdag for noen dager siden, men pga mye stress og ting som skjer denne uka blir det ikke barnebesøk denne uka. Dumt spm, men er det veldig sent å ha besøket 10 dager etter selve bursdagen?

Anonym poster: af3d27ef43a261f67781c28cdb51d576

Videoannonse
Annonse
Gjest Marmot
Skrevet

Nei, det er selvfølgelig ikke noe problem. :)

• Liker 6
Skrevet

Det går helt fint.

• Liker 3
Skrevet

Spiller ingen rolle. Ungene som blir bedt har ikke noe forhold til akkurat hvilken dag hun fyller år.

La jenta få barnebursdagen sin.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Takk for svarene :) Det var bra, syns alle pleier å ha besøket veldig nær bursdagen. Jeg leverer bacheloroppgave denne uka, og har i tillegg endel annet som gjør det vanskelig... da blir det neste uke :)

Anonym poster: af3d27ef43a261f67781c28cdb51d576

Gjest Marmot
Skrevet

Jeg vet om noen som konsekvent har bursdagsselskap en mnd. etter bursdagen, fordi barnet har bursdag midt i fellesferien. Det viktigste er jo at barnet får ha selskap.

• Liker 2
Gjest anonymus
Skrevet

Tror bursdagsfølsen blir veldig borte da for barnet

AnonymBruker
Skrevet

Vi har sjeldent barnebursdag på rundt den dagen jenta har bursdag, pga bursdagen hennes ofte sammenfaller med påsken, og nesten alle er bortreist. Så vi bruker å feire første helga etter påskeferien (synes det er greiest å ha barneselskap på fredag ettermiddag eller lørdag). På selve dagen har vi alltid en liten familiefeiring.

Barnet og gjestene bryr seg nok ikke om når hun feirer dagen sin, så lenge den blir feiret:)

Anonym poster: 3256967ce721961dd7acd4e9129b78c8

• Liker 1
Gjest Rotemor
Skrevet

Vi får sjeldent til bursdagsselskaper innen 10 dager.

Denne gangen blir det 9 dager.. - altså helgen en drøy uke etter. "Allerede!?" utbrøt min sønn da ;)

Skrevet

Vi har aldri barnebursdag før 10-14 dager etter den egentlige bursdagsdatoen. Dette da min sønn har bursdag i jula og da passer det dårlig å be inn til barneselskap.

Opplever også at veldig mange som har bursdag i sommerferien enten har selskapet tidligere eller senere for å unngå at alle er bortreist på ferie.

Som andre sier her, barna har sjelden noe forhold til selve bursdagsdatoen og vil ikke synes det er rart å bli invitert på et annet tidspunkt.

Skrevet

Samboer sin datter hadde sitt bursdagsbesøk et halvt år(!) etter hun hadde bursdag...

Visstnok helt normalt i den vennegjengen, men jeg synes det er litt rart at hun ikke vil ha noe besøk ifb med bursdagen sin...

AnonymBruker
Skrevet

Selvfølgelig er ikke det er problem. Tenk på alle de som har bursdag i ferien da, skal de ikke få feiret bursdag de da?

Anonym poster: ffdf315bc18ea9b29f255ee3fa9f9728

Skrevet

Eldste min har bursdag i ferien, har aldri vært noe problem å feire. Men så er jeg av den oppfatning av at ungene ikke trenger hele klasser og søplesekker fulle av gaver for å ha en fin bursdag.

Gjest lisha
Skrevet

Broren min har bursdag i ferien, han brukte alltid å feire med barneselskap på forhånd før fellesferien, da var det også ca 10 dager før < :)

Skrevet

Jeg har to sommerbarn. Eldstemann har barneselskap som regel ca to uker FØR bursdagen før alle reiser på ferie, og familieselskap på selve dagen. Jentungen har bursdag i august, og feirer med familien på selve dagen, og barneselskap ca to uker ETTER bursdagen når vennene er kommet fra ferie. Ikke noe problem det vel! Koseligere med en bursdag der foreldre og barn rekker å kose seg med å planlegge og bake enn et stressprosjekt presset inn mellom skolelevering.

AnonymBruker
Skrevet

Tror bursdagsfølsen blir veldig borte da for barnet

Så da er det bedre å droppe hele feiringa da?

Anonymous poster hash: 0d9a1...c08

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...