AnonymBruker Skrevet 5. juni 2013 #1 Skrevet 5. juni 2013 Idag begynte jeg plutselig å hikke etter frokost. Det gav seg etter en stund. Etter jeg hadde spiste lunsj begynte jeg å hikke igjen. Det gav seg etter en stund.. Det samme skjedde etter middag og kvelds. Hva skyldes dette?? Det tar gjerne en stund før jeg stopper å hikke, og da er det ekstra nedtur jeg begynner å hikke igjen Det er irriterende, og nå begynner det å bli ubehagelig etter hvert hikk. Er det noen kjerringtips for å stoppe det? Anonym poster: 54521939423fa5e0368366e86901bb30
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2013 #2 Skrevet 5. juni 2013 Jeg har lest at det kan skyldes at du har drukket noe veldig kaldt, eller at du har spist for fort Om det er sant vet jeg ikke. Anonym poster: cff9d724cdd35493f9308027bc1df41d
Polly Ester Skrevet 5. juni 2013 #3 Skrevet 5. juni 2013 Jeg hikker ofte etter at jeg har tatt en matbit hvis jeg ikke drikker først. Og hvis jeg da har begynt å hikke så gir det seg med en gang jeg drikker litt. Kan hende det funker for deg også, du sier ingenting om du drikker før/etter spising - så muligheten er selvfølgelig til stede at du allerede drikker og det ikke hjelper, men det er i hvert fall mitt råd...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå