Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Asgerd J
Skrevet

Velger å være anonym i dag.

Problemet er at jeg plutselig har hatt sex med en veldig god venn av meg. Denne gutten er veldig sympatisk, veldig populær og veldig søt. Jeg har alltid beundret ham fordi han er så avbalansert og ærlig, og jeg er naturligvis veldig glad i ham. Nå er jeg i ferd med å bli betatt av ham.

Jeg har alltid satt stor pris på å ha vedkommende som venn, og føler meg på en måte smigret over at akkurat jeg fikk ha sex med ham (han er ikke "løs", og jeg føler meg priviligert). Jeg setter meg på en måte lavere enn ham, og ser opp til ham. Det blir helt feil i forhold til det vennskapsforholdet vi hadde. Jeg vil ikke ødelegge, men ser at det er det jeg er i ferd med å gjøre. Allikevel klarer jeg ikke å forhindre noe. Jeg er dessuten veldig redd for å bli slitsom og masete, for å være "for" tilstede hele tiden.

Han takler det bra, oppfører seg som før, og er sjarmerende som før. Jeg er ikke forelsket (ikke magekribling osv) i ham, men blir allikevel sjalu når han flørter med andre jenter. Nå har vi hatt "tilfeldig" sex noen ganger, og jeg merker at jeg er veldig knyttet til ham; ikke fordi vi er venner, men fordi vi har hatt sex. Jeg er fysisk tiltrukket, men ikke forelsket. Det hele blir så fjernt fordi han er en nær venn, en jeg ellers ville betrodd meg til.

Jeg kan ikke snakek med ham om dette fordi jeg er redd for å skremme han vekk, eller ødelegge vennskapet vårt. Vi er veldig mye sammen, og jeg har det kjempefint i hans selskap, det er når vi ikke er sammen at alle tankene kommer.

Har dere forslag til hvordan jeg skal gripe dette an? Jeg er veldig forvirret, og føler meg som om jeg var fjorten igjen.

AJ

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja, jeg hadde aldri hatt sex med en jeg ikke var sammen med - venn eller ikke. Jeg sier ikke det for å dømme, for det gjør jeg ikke - jeg sier det for å klargjøre min synsvinkel. Enten så forstår jeg null eller så kan mitt perspektiv hjelpe...

Jeg bare lurer på om du er i ferd med å bli forelsket.... Eller om du ikke riktig tør å innrømme at du er det? Du føler deg som om du er 14 år!! Er ikke det et typisk tegn? :hoho:

Har man sex på et sånt tildig stadium kan sikkert det forvirre ganske mye? Ellers får man jo vanligvis litt (eller mye) ro til å kjenne på følelsene og bli mer klar over hvorvidt man er forelsket eller hva man er...

Jeg synes du burde snakke med han. Ideelt sett bør du da vite hva du føler...

Gjest Embla s
Skrevet

Husker jeg leste ett eller annet sted at vi kvinner produserer ett "Tilknyttingshormon" (??) når vi har sex med noen. Dette hormonet (?) gjør at vi ikke takler så godt å ha tilfeldig sex som vi kanskje tror på forhånd. Vet ikke om dette stemmer, men skulle ikke forundre meg. Min erfaring (både med meg selv og kjente) er at ukomplisert sex ofte blir komplisert i ettertid. Kanskje det har noe med kultur å gjøre og, at vi på en måte (ubevisst) ikke vil godta at vi kan ha sex uten at det skal bety noe?

Det er uansett en dum ting å ha sex med en venn, tror det er veldig vanskelig å beholde alt som før, og det er kanskje like greit, det bør jo være forskjell på å ha sex med noen, kontra "ta en kopp kaffe" eller se en film..

Gjest Anonymous
Skrevet

Du er en typisk kvinne uten selvtillit, som føler deg priviligert når en mann vil ha sex med deg. Dette er vel ikke snakk om noe komplement eller følelser fra hans side, mere et fysisk behov. Og det kunne faktisk hvem som helst ha dekket!

--- Foresten, tilfredstilte han deg seksuelt, eller var det DU som stod til tjenseste? :oops:

Det er DU som må sette grensene her. Og dessuten så var det vel egentlig HAN som var heldig som fikk deg! Du er kvinnen, og derfor PERLEN! :wink:

Sex har ofte den virkningen at man får en eiertrang på vedkommende etterpå, og det er hva som har skjedd med deg, fordi du ikke vet hvor du har han. :-?

Jeg tror du har gjort en stor feil her! Det vil nok aldri mer bli som før mellom dere igjen. Sex kompliserer det meste. Synd, men sant.

Men du har sikkert lært noe...og det gjelder nok for han også!!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...