AnonymBruker Skrevet 5. juni 2013 #1 Skrevet 5. juni 2013 Jeg har cd'en og serienummeret fra da jeg kjøpte The Sims på butikk, men har det ikke nedlastet på MacBooken, da det ikke er cd-rom på den. Jeg har prøvd å google det, men kommer ikke frem til noe konkret. Går det an å laste ned The Sims 3 gratis på nett? Anonym poster: 34b51a26f5f47dd9952f6f6cc479e0ae
Gjest susidusi Skrevet 5. juni 2013 #2 Skrevet 5. juni 2013 Jepp, det skal gå godt. https://gametreemac.com/EA-Electronic-Arts/Buy-The-SIMS-3-Starter-Pack-Mac-Download Kjøpte det her for søstra mi nå nettopp, og det funket veldig greit!
Gjest Carla H. Skrevet 5. juni 2013 #3 Skrevet 5. juni 2013 (endret) Merk deg at Sims 3 ikke er så veldig bra på mac, fordi EA gadd ikke å vente med å gi ut en versjon som faktisk er kompatibel med mac. De har brukt et program som kalles cider som basically skal lure mac'en til å lese windows versjonen som om det var en mac versjon. Slik har jeg forstått det i alle fall. Bare se på sims 3 forumet. Majoriteten av mac brukere er mildt sagt forbanna. Jeg har ikke spilt sims 3 siden årstider kom ut. Det var da jeg opplevde masse problemer. Får ikke engang installert spillet på min mac. Så det spørs om det er vits å punge ut en spill pc for sims 3 som egentlig har vært rævva fra starten av. De lot det gå en del år før de faktisk begynte å gi ut ekspansjons spill med en hel del mer innhold. Hvor lang tid tok det før vi fikk et jævla stupebrett? Jeg ville ha tenkt meg nøye om. Dessuten så kommer jo sims 4 ut i mars 2014 (sier de). Man bare ha det i bakhodet i alle fall. Det med problemene i frhold til mac. Endret 5. juni 2013 av Carla H.
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2013 #4 Skrevet 6. juni 2013 Hva om man installerer Windows på Mac? Problem løst :-) Anonym poster: 5d291ed9165a0ace736e560a0b5ba208
Gjest Carla H. Skrevet 6. juni 2013 #5 Skrevet 6. juni 2013 Hva om man installerer Windows på Mac? Problem løst :-) Anonym poster: 5d291ed9165a0ace736e560a0b5ba208 Du tenker da på bootcamp? Det har fungert for en del det ja, men samtidig har andre meldt om at det ikke hjalp. Personlig har jeg ingen erfaring med det, så jeg tør ikke å si det ene eller det andre. I tillegg føler jeg at halve poenget med å ha en mac, forsvinner litt...hehe.
dalee Skrevet 30. mars 2014 #7 Skrevet 30. mars 2014 kjøpte dette på siden som gjest foreslo men etter jeg hadde kjøpt og lastet ned ville det ikke åpnes. og det gikk ikke an å lagre det! hva faen gjør jeg nå?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå