AnonymBruker Skrevet 5. juni 2013 #1 Skrevet 5. juni 2013 Dere som sier dere har lavbudsjett-bryllup. Hva legger dere i det, hvor mye er budsjettet på? Hvordan blir opplegget? Anonym poster: 253a149b0afea89e99a8965ed59ae8c3
Tarzani Skrevet 5. juni 2013 #2 Skrevet 5. juni 2013 vel, lavbudsjett og lavbudsjett.. vi har budsjett på 70 000. Mye penger, men når det inkluderer 3 retters middag til 100 mennesker så blir det på en måte lavbudsjett likevel, fordi vi kutter på mange andre ting.. -Lokalt ungdomshus til billig penge. Kan bringe det vi ønsker selv av mat og drikke. -Slekt/venner som er kokk, frisør, kakebaker, toastmaster -Ingen fotograf. Dvs vi har bedte de vi vet har bra fotoutstyr om å ta det med i bryllupet. Vi lager en setting med oppstilling og ber noen spesielle om å være "fotograf" -Billig brudekjole (2000) -Billig dress -Arvet dress til guttungen -Brudepikekjole fra Ebay (200) -Bekjent spiller i kirken -Venner av venner stiller med disen bil (og sjåfør) -Kjøper kvota når vi kommer fra ferie og ber venner/familie om det samme -Gradvis innkjøp av pynt, bordkort, lys, servietter (alt etter når det er på tilbud, evt på Ebay e.l.) -Spotify som musikk -Kompis fikser ansattrabatt på brudesuite -Dropper bryllupsreise Opplegget blir at alle er invitert med på alt! Ingen annenrangs gjester. Prisen vi må betale for å få det til, er å droppe fri bar etter middag. Vi serverer velkomstdrink, hvitvin, 3-4 glass rødvin til middag + avec. Vi bruker spotify i stedet for liveband. For vår del blir dette vel så bra, da får vi den musikken vi ønsker.. Kokken gjør jobben gratis som gave, og serverer deilig middag med indrefilet til hovedrett. Ved å gjøre det på denne måten har vi kunnet invitere alle venne vi ønsker å ha med (50 stk), i stedet for å kanskje kun få med de aaaller nærmeste. Dersom vi skulle hatt festen på et hotell e.l, så hadde kuvertprisen vært så høy at vi knapt nok hadde hatt råd til å invitere tanter og onkler Mange har nok sin mening om at vi velger å droppe fri bar, og at vi heller har festen på et lokalt ungdomshus enn en strøken ballsal.. Men vi er ikke så stor på det (og vi ønsker ikke å spare i 4 år for å ha råd til å gifte oss). Det viktigste for oss er å få ha alle vi ønsker rundt oss på vår store dag. Moro skal vi få det uansett
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2013 #3 Skrevet 5. juni 2013 vel, lavbudsjett og lavbudsjett.. vi har budsjett på 70 000. Mye penger, men når det inkluderer 3 retters middag til 100 mennesker så blir det på en måte lavbudsjett likevel, fordi vi kutter på mange andre ting.. -Lokalt ungdomshus til billig penge. Kan bringe det vi ønsker selv av mat og drikke. -Slekt/venner som er kokk, frisør, kakebaker, toastmaster -Ingen fotograf. Dvs vi har bedte de vi vet har bra fotoutstyr om å ta det med i bryllupet. Vi lager en setting med oppstilling og ber noen spesielle om å være "fotograf" -Billig brudekjole (2000) -Billig dress -Arvet dress til guttungen -Brudepikekjole fra Ebay (200) -Bekjent spiller i kirken -Venner av venner stiller med disen bil (og sjåfør) -Kjøper kvota når vi kommer fra ferie og ber venner/familie om det samme -Gradvis innkjøp av pynt, bordkort, lys, servietter (alt etter når det er på tilbud, evt på Ebay e.l.) -Spotify som musikk -Kompis fikser ansattrabatt på brudesuite -Dropper bryllupsreise Opplegget blir at alle er invitert med på alt! Ingen annenrangs gjester. Prisen vi må betale for å få det til, er å droppe fri bar etter middag. Vi serverer velkomstdrink, hvitvin, 3-4 glass rødvin til middag + avec. Vi bruker spotify i stedet for liveband. For vår del blir dette vel så bra, da får vi den musikken vi ønsker.. Kokken gjør jobben gratis som gave, og serverer deilig middag med indrefilet til hovedrett. Ved å gjøre det på denne måten har vi kunnet invitere alle venne vi ønsker å ha med (50 stk), i stedet for å kanskje kun få med de aaaller nærmeste. Dersom vi skulle hatt festen på et hotell e.l, så hadde kuvertprisen vært så høy at vi knapt nok hadde hatt råd til å invitere tanter og onkler Mange har nok sin mening om at vi velger å droppe fri bar, og at vi heller har festen på et lokalt ungdomshus enn en strøken ballsal.. Men vi er ikke så stor på det (og vi ønsker ikke å spare i 4 år for å ha råd til å gifte oss). Det viktigste for oss er å få ha alle vi ønsker rundt oss på vår store dag. Moro skal vi få det uansett Grunnen til at jeg spør er at vi pga blant annet boligkjøp og oppussing ikke vil ha anledning til å spare veldig mye. Vi ser heller ikke poenget med å blåse alt på en dag... En bekjent fortalte oss om det han kalte "lavbudsjett-bryllup", og sa at søsteren hadde bryllupet på et grendehus, med ca 30-40 gjester, billig brudekjole, koldtbord, alkohol til maten+avec+velkomstdrink (slik jeg og samboer har snakket om at vi vil ha det). Han påsto at de betalte ca 70 000.. Da tenkte jo jeg at de måtte ha noen "luksus-poster", men nei påsto han.. han mente at selv om vi tror vi vet hva alt vil koste ca, så blir det mye mer enn man tror... Anonym poster: 253a149b0afea89e99a8965ed59ae8c3
CathFoto Skrevet 5. juni 2013 #4 Skrevet 5. juni 2013 Grunnen til at jeg spør er at vi pga blant annet boligkjøp og oppussing ikke vil ha anledning til å spare veldig mye. Vi ser heller ikke poenget med å blåse alt på en dag... En bekjent fortalte oss om det han kalte "lavbudsjett-bryllup", og sa at søsteren hadde bryllupet på et grendehus, med ca 30-40 gjester, billig brudekjole, koldtbord, alkohol til maten+avec+velkomstdrink (slik jeg og samboer har snakket om at vi vil ha det). Han påsto at de betalte ca 70 000.. Da tenkte jo jeg at de måtte ha noen "luksus-poster", men nei påsto han.. han mente at selv om vi tror vi vet hva alt vil koste ca, så blir det mye mer enn man tror... Anonym poster: 253a149b0afea89e99a8965ed59ae8c3 Jeg synes det hørtes dyrt ut for 30-40 gjester, altså for å kalle det lavbudsjett. Snittet på norske bryllup ligger på 100.000,- sto det i Bryllupsmagasinet. Men alle har vel sin mening om hva som kan kalles lavbudsjett når det kommer til bryllup. Letteste måten å planlegge er å finne ut hva dere vil bruke, og hva dere får for det eller evt hva dere ønsker dere å finne ut hva det koster. Så er det utrolig mye man kan spare inn på uten å gjøre selskapet noe dårligere for gjestene.
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2013 #5 Skrevet 5. juni 2013 Grunnen til at jeg spør er at vi pga blant annet boligkjøp og oppussing ikke vil ha anledning til å spare veldig mye. Vi ser heller ikke poenget med å blåse alt på en dag... En bekjent fortalte oss om det han kalte "lavbudsjett-bryllup", og sa at søsteren hadde bryllupet på et grendehus, med ca 30-40 gjester, billig brudekjole, koldtbord, alkohol til maten+avec+velkomstdrink (slik jeg og samboer har snakket om at vi vil ha det). Han påsto at de betalte ca 70 000.. Da tenkte jo jeg at de måtte ha noen "luksus-poster", men nei påsto han.. han mente at selv om vi tror vi vet hva alt vil koste ca, så blir det mye mer enn man tror... Anonym poster: 253a149b0afea89e99a8965ed59ae8c3 Hvor mange gjester planlegger dere og ca hva er budsjettet? Enklere å gi råd hvis du forteller det. Anonym poster: 67f55cc838e46163e157508863c1801a
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2013 #6 Skrevet 5. juni 2013 Vårt bryllup blir på et lite budsjett. Budsjettet er ikke satt opp, men har planer om å ordne det i sommer, når vi har kikket litt på mat, drikke, klær og alternativer rundt det. Vi skal leie kokk (tidligere kollega av forloveden min), ha feiringen hjemme hos mine foreldre, i partytelt, ikke ubegrenset med alkohol og ingen fancy 3-retters. Håper og tror at vi skal klare det på rundt 40-50k. Anonym poster: e266e9f918e4e3fa8e41adb4276b371f
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2013 #7 Skrevet 5. juni 2013 vel, lavbudsjett og lavbudsjett.. vi har budsjett på 70 000. Mye penger, men når det inkluderer 3 retters middag til 100 mennesker så blir det på en måte lavbudsjett likevel, fordi vi kutter på mange andre ting.. -Lokalt ungdomshus til billig penge. Kan bringe det vi ønsker selv av mat og drikke. -Slekt/venner som er kokk, frisør, kakebaker, toastmaster -Ingen fotograf. Dvs vi har bedte de vi vet har bra fotoutstyr om å ta det med i bryllupet. Vi lager en setting med oppstilling og ber noen spesielle om å være "fotograf" -Billig brudekjole (2000) -Billig dress -Arvet dress til guttungen -Brudepikekjole fra Ebay (200) -Bekjent spiller i kirken -Venner av venner stiller med disen bil (og sjåfør) -Kjøper kvota når vi kommer fra ferie og ber venner/familie om det samme -Gradvis innkjøp av pynt, bordkort, lys, servietter (alt etter når det er på tilbud, evt på Ebay e.l.) -Spotify som musikk -Kompis fikser ansattrabatt på brudesuite -Dropper bryllupsreise Opplegget blir at alle er invitert med på alt! Ingen annenrangs gjester. Prisen vi må betale for å få det til, er å droppe fri bar etter middag. Vi serverer velkomstdrink, hvitvin, 3-4 glass rødvin til middag + avec. Vi bruker spotify i stedet for liveband. For vår del blir dette vel så bra, da får vi den musikken vi ønsker.. Kokken gjør jobben gratis som gave, og serverer deilig middag med indrefilet til hovedrett. Ved å gjøre det på denne måten har vi kunnet invitere alle venne vi ønsker å ha med (50 stk), i stedet for å kanskje kun få med de aaaller nærmeste. Dersom vi skulle hatt festen på et hotell e.l, så hadde kuvertprisen vært så høy at vi knapt nok hadde hatt råd til å invitere tanter og onkler Mange har nok sin mening om at vi velger å droppe fri bar, og at vi heller har festen på et lokalt ungdomshus enn en strøken ballsal.. Men vi er ikke så stor på det (og vi ønsker ikke å spare i 4 år for å ha råd til å gifte oss). Det viktigste for oss er å få ha alle vi ønsker rundt oss på vår store dag. Moro skal vi få det uansett Må gjestene ha medbrakt drikke i bryllupet? Anonym poster: 89ed47a73c976e42fc077dbcf8c9c1bc 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2013 #8 Skrevet 6. juni 2013 Hvor mange gjester planlegger dere og ca hva er budsjettet? Enklere å gi råd hvis du forteller det. Anonym poster: 67f55cc838e46163e157508863c1801a Hvis absolutt alle vi inviterer takker ja, så blir vi vel 35 stk. Vi hadde sett for oss å slippe unna med 30-40 000 men ble litt usikker på om vi tørr å sette i gang hvis lavbudsjett er 70 (prøvde å forklare denne bekjente hva vi så for oss, men han påsto hardnakket at vi er naive. Det koster mye mer enn man tror). Vi har sett oss ut et ok lokale som jeg tror koster 4 000 pr helg. Der kan vi medbringe hva vi enn ønsker. Familien baker kaker. Vi ser for oss tapasbord/koldtbord eller lignende. Litt usikker på om jeg og noen hjelpere skal lage selv, eller bestille ferdig. Min far betaler velkomstdrikke, vin til mat, og avec... Bryllupet skal etter planen stå 24.5.2014 Anonym poster: 253a149b0afea89e99a8965ed59ae8c3
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2013 #9 Skrevet 6. juni 2013 Vårt bryllup blir på et lite budsjett. Budsjettet er ikke satt opp, men har planer om å ordne det i sommer, når vi har kikket litt på mat, drikke, klær og alternativer rundt det. Vi skal leie kokk (tidligere kollega av forloveden min), ha feiringen hjemme hos mine foreldre, i partytelt, ikke ubegrenset med alkohol og ingen fancy 3-retters. Håper og tror at vi skal klare det på rundt 40-50k. Anonym poster: e266e9f918e4e3fa8e41adb4276b371f Hvor mange gjester? Anonym poster: 253a149b0afea89e99a8965ed59ae8c3
Gjest Kiara! Skrevet 6. juni 2013 #10 Skrevet 6. juni 2013 Hvis absolutt alle vi inviterer takker ja, så blir vi vel 35 stk. Vi hadde sett for oss å slippe unna med 30-40 000 men ble litt usikker på om vi tørr å sette i gang hvis lavbudsjett er 70 (prøvde å forklare denne bekjente hva vi så for oss, men han påsto hardnakket at vi er naive. Det koster mye mer enn man tror). Vi har sett oss ut et ok lokale som jeg tror koster 4 000 pr helg. Der kan vi medbringe hva vi enn ønsker. Familien baker kaker. Vi ser for oss tapasbord/koldtbord eller lignende. Litt usikker på om jeg og noen hjelpere skal lage selv, eller bestille ferdig. Min far betaler velkomstdrikke, vin til mat, og avec... Bryllupet skal etter planen stå 24.5.2014 Anonym poster: 253a149b0afea89e99a8965ed59ae8c3 Ikke noe problem å fa bryllup til 30-40,- enda mindre hvis du spør moren min. Tapas til middag, kaker til dessert, sminke seg selv + + + Det som sluker penger er alle tingene som kommer underveis som dere bare MÅ ha. Jeg kan nevne feks scrappede invitasjoner med alt mulig dill og dall som krever at man må ha bordkort i samme stil. Den billige brudekjolen tilsvarte ikke forventningene så man må kjøpe seg en dyr likevel. Sats på salg og Lilly med en gang så kaster du ikke bort tusenlappene. Gift dere i den lokale kirken istedet for å leie inn vigsler etc. Vi skulle ha et budsjett bevist bryllup (bedre ord, det er det handler om bevishet rundt pengene, ikke å være gjerrig), men det skled like mye ut som Bambi på glattisen for å si det mildt. 1
Kala Skrevet 6. juni 2013 #11 Skrevet 6. juni 2013 Jeg kjenner noen som betalte 30.000 for bryllupet sitt, men er usikker på hvor mange gjester de hadde.
Gjest orkidebuketten Skrevet 6. juni 2013 #12 Skrevet 6. juni 2013 Da vi giftes oss, serverte tapas, og leie av lokalet med maten kom på 12500, da var det kokken på lokalet som laget maten, ,men vi hadde drikkevarer selv, de var 37 til middag ( Det fulgte ikke drikke på lokalet) de handlet inn øl, brus, rusbrus på et utsalg, da betalte vi ca 4500 til 94 gjester, vin. sprit, portvin, wiskhy kjøpte ve på polet til 11500 ca, kjolen var 3500, antrekk til han: 2500. brudebukett( rund ball med roser) ; 800, brudepiker kjoler fra sparkjøp til 2 jenter på 12 : 300, for begge, leie av antrekk til brudesvenner 2 stk: 1000,for begge, knapphullsblomster til han og forlover 450.- bukett til brudepiker 100 for begge. Borddekorasjoner:250, frisør til meg:2000,- Totale kostnaden var 39400 Vi fikk inn 7500 i innbetalinger Ingen av gjestene hang seg opp i at de måtte forhåndsbetale, det er faktisk 4 par etter oss som fulgte denne metoden, det ble billigere for dem enn hvis vi skulle hatt betaling ved baren. Men vi gjorde noe som er ganske krise her inne på KG: vi sendte ut en mail til hver enkelt gjest om at vi ikke tok betaling ved baren ( da måtte vi søke ambulerende skjenkebeviligning, da dette ikke var på lokalet) og at det derfor var fri bar, men at de kunne betale inn 150 for par, og 75 for single og da var det fri bar, eller drikk så mye du ville. Den totale kostnaden for oss for 94 gjester + oss kom på:
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2013 #13 Skrevet 6. juni 2013 Da vi giftes oss, serverte tapas, og leie av lokalet med maten kom på 12500, da var det kokken på lokalet som laget maten, ,men vi hadde drikkevarer selv, de var 37 til middag ( Det fulgte ikke drikke på lokalet) de handlet inn øl, brus, rusbrus på et utsalg, da betalte vi ca 4500 til 94 gjester, vin. sprit, portvin, wiskhy kjøpte ve på polet til 11500 ca, kjolen var 3500, antrekk til han: 2500. brudebukett( rund ball med roser) ; 800, brudepiker kjoler fra sparkjøp til 2 jenter på 12 : 300, for begge, leie av antrekk til brudesvenner 2 stk: 1000,for begge, knapphullsblomster til han og forlover 450.- bukett til brudepiker 100 for begge. Borddekorasjoner:250, frisør til meg:2000,- Totale kostnaden var 39400 Vi fikk inn 7500 i innbetalinger Ingen av gjestene hang seg opp i at de måtte forhåndsbetale, det er faktisk 4 par etter oss som fulgte denne metoden, det ble billigere for dem enn hvis vi skulle hatt betaling ved baren. Men vi gjorde noe som er ganske krise her inne på KG: vi sendte ut en mail til hver enkelt gjest om at vi ikke tok betaling ved baren ( da måtte vi søke ambulerende skjenkebeviligning, da dette ikke var på lokalet) og at det derfor var fri bar, men at de kunne betale inn 150 for par, og 75 for single og da var det fri bar, eller drikk så mye du ville. Den totale kostnaden for oss for 94 gjester + oss kom på: Dere var 37 til middag og 94 til festen, er det riktig? Høres ut som dere kom billig ut av dette. Men du har vel glemt en del ting allikevel i regnskapet? Invitasjoner, fotograf, takkekort? Sko til deg, brudgom, brudepiker og svenner? Etter middagen, var det hverken kaker eller snacks? Ingen utgifter i forbindelse med vielse/kirke, hverken pynt/blomster, vielsesprogram, eller musikkinslag? Ingen utgifter til transport? Anonym poster: 8629778db9c13f60ac3fee60d6abbb1b 1
lalaB Skrevet 6. juni 2013 #14 Skrevet 6. juni 2013 Dere som sier dere har lavbudsjett-bryllup. Hva legger dere i det, hvor mye er budsjettet på? Hvordan blir opplegget? Anonym poster: 253a149b0afea89e99a8965ed59ae8c3 Jeg så på 3 Bryllup, som gikk på tv3 en gang, og der var det ei som hadde budsjett på 25 tusen. Men der hadde gjestene med seg hver sin rett til koldtbord.
Gjest orkidebuketten Skrevet 6. juni 2013 #15 Skrevet 6. juni 2013 Dere var 37 til middag og 94 til festen, er det riktig? Høres ut som dere kom billig ut av dette. Men du har vel glemt en del ting allikevel i regnskapet? Invitasjoner, fotograf, takkekort? Ei venninne av meg laget bordkort, invitasjoner og takkekort istedet for gave.Fotograferingen var og en gave. Sko til deg, brudgom, brudepiker og svenner? Jeg hadde sko fra før, det samme hadde alle de andre også Etter middagen, var det hverken kaker eller snacks? Kaker laget gjestene å tok med, samt at jeg laget egen bryllupskake, da jeg ikke tåler diverse ting Ingen utgifter i forbindelse med vielse/kirke, hverken pynt/blomster, vielsesprogram, eller musikkinslag? Vi giftet oss i den lokale kirken, eneste blomsten vi hadde der var kalaer som sto i inngangspartiet og lys, og dette ble flyttet over til bordet det tapasen sto, Vi hadde for lang tid siden kjøpt en mengde ark på et konkurssalg, blekk også så vi printet ut dette selv. Min ene bonus sønn spiller i et musikk korps så de gav oss dette som en gave, de hadde inngangs masjen, Gabriellas song som solo( en av deres egne som synger så vakkert) og de hadde utgangsmasjen. Ingen utgifter til transport? Selskapslokale og kirken ligger omtrent 5 min unna, så alle gikk bort, og vi bor selv 5 min unna, så ingen trengte transport hjem Anonym poster: 8629778db9c13f60ac3fee60d6abbb1b
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2013 #16 Skrevet 6. juni 2013 Ikke noe problem å fa bryllup til 30-40,- enda mindre hvis du spør moren min. Tapas til middag, kaker til dessert, sminke seg selv + + + Det som sluker penger er alle tingene som kommer underveis som dere bare MÅ ha. Jeg kan nevne feks scrappede invitasjoner med alt mulig dill og dall som krever at man må ha bordkort i samme stil. Den billige brudekjolen tilsvarte ikke forventningene så man må kjøpe seg en dyr likevel. Sats på salg og Lilly med en gang så kaster du ikke bort tusenlappene. Gift dere i den lokale kirken istedet for å leie inn vigsler etc. Vi skulle ha et budsjett bevist bryllup (bedre ord, det er det handler om bevishet rundt pengene, ikke å være gjerrig), men det skled like mye ut som Bambi på glattisen for å si det mildt. Haha, og jeg sto i går på et konkurssalg å lurte på om jeg kunne bruke to forskjellige typer invitasjoner for de hadde ikke nok igjen av en sort. Men de var jo skitbillig Jeg kjøpte de ikke altså, fant ut at der gikk grensa.. Poenget mitt er at jeg forhåpentligvis ikke plutselig blir en bridezilla som har lært seg å matche ting Tror våre gjester gir seg katta i om bordkort og invitasjoner ikke matcher, så lenge de får nok vin til maten. hehe. Skal forøvrig gifte oss i den lokale kirka, hvor jeg også ble konfirmert :-) Anonym poster: 253a149b0afea89e99a8965ed59ae8c3
Gjest Kiara! Skrevet 6. juni 2013 #17 Skrevet 6. juni 2013 Haha, og jeg sto i går på et konkurssalg å lurte på om jeg kunne bruke to forskjellige typer invitasjoner for de hadde ikke nok igjen av en sort. Men de var jo skitbillig Jeg kjøpte de ikke altså, fant ut at der gikk grensa.. Poenget mitt er at jeg forhåpentligvis ikke plutselig blir en bridezilla som har lært seg å matche ting Tror våre gjester gir seg katta i om bordkort og invitasjoner ikke matcher, så lenge de får nok vin til maten. hehe. Skal forøvrig gifte oss i den lokale kirka, hvor jeg også ble konfirmert :-) Anonym poster: 253a149b0afea89e99a8965ed59ae8c3 Da er du ingen bambi på glattisen som undertegnede er. Dere kommer til å få et strålende bryllup ved å være beviste på pengebruken. Handler jo ikke om hvor mye penger man bruker, men hvordan man bruker dem til syvende og sist. 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2013 #18 Skrevet 6. juni 2013 Haha, og jeg sto i går på et konkurssalg å lurte på om jeg kunne bruke to forskjellige typer invitasjoner for de hadde ikke nok igjen av en sort. Men de var jo skitbillig Jeg kjøpte de ikke altså, fant ut at der gikk grensa.. Poenget mitt er at jeg forhåpentligvis ikke plutselig blir en bridezilla som har lært seg å matche ting Tror våre gjester gir seg katta i om bordkort og invitasjoner ikke matcher, så lenge de får nok vin til maten. hehe. Skal forøvrig gifte oss i den lokale kirka, hvor jeg også ble konfirmert :-) Anonym poster: 253a149b0afea89e99a8965ed59ae8c3 Jeg gikk helt på trynet når det gjalt invitasjoner. 2000 kr Unnskyldte meg med at dette er førsteintrykket gjestene får og blalblabla. Har skjerpet meg senere, da... Kjolen kommer på omtrent det samme! Anonym poster: 8629778db9c13f60ac3fee60d6abbb1b
Gjest navnelapp Skrevet 6. juni 2013 #19 Skrevet 6. juni 2013 Haha, og jeg sto i går på et konkurssalg å lurte på om jeg kunne bruke to forskjellige typer invitasjoner for de hadde ikke nok igjen av en sort. Men de var jo skitbillig Jeg kjøpte de ikke altså, fant ut at der gikk grensa.. :-) Anonym poster: 253a149b0afea89e99a8965ed59ae8c3 Ha, det hadde eg glatt gjort. Eine batchen med invitasjonar til eine delen av slekta, og andre batchen til andre delen. Ikkje noko problem!
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2013 #20 Skrevet 6. juni 2013 Ha, det hadde eg glatt gjort. Eine batchen med invitasjonar til eine delen av slekta, og andre batchen til andre delen. Ikkje noko problem! Det tenkte jeg ikke på! Nesten så jeg angrer på at jeg ikke bare kjøpte haha. Neida, det blir vel hjemmelagede på PCn, enkelt og greit. Billigere blir det vel ikke. Anonym poster: 253a149b0afea89e99a8965ed59ae8c3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå