Gå til innhold

Han går altfor fort frem !

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg holder på å date en gutt/mann(vi er begge i begynnelsen av 20årene), har bare truffet ham tre ganger over 2 uker, i dag begynte han å snakke om at foreldrene gjerne vil treffe meg og har invitert meg på middag nå på søndag (vi har jo ikke blitt sammen enda engang) er ikke det litt spessielt? I tillegg snakker han om å dra på ferie sammen, treffe kompiser osv. han er utrolig snill, søt osv. men, merker at dette skremmer meg litt, føler det er noe som ikke stemmer helt :dry:

Anonym poster: ff96efd83a245eab3576b40df0d92d01

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han er sikkert bare kjempeforelsket :fnise:

Skrevet

Wow. Det var da raskt. Har han ikke hatt kjæreste før kanskje? Mulig han da ikke vet helt hvordan slik fungerer, selv om man skulle tro folk gjorde det. Om jeg var det ville jeg nok tatt en prat med han - si at du liker han skikkelig godt, men at du trenger bedre tid på å bli kjent med han før du skal bli kjent med alle de som er viktige i livet hans. Det er ikke slemt å si at ting går for fort for deg - i hvert fall ikke når han vil du skal treffe foreldrene etter 2 uker. Hihi :)

• Liker 2
Gjest Poker face
Skrevet

aaaaaaaaaaaaw :lillesky: så søtt :rodmer:

• Liker 1
Gjest Phoenix
Skrevet

Han er sikkert bare kjempeforelsket :fnise:

Min tanke, og.

Uansett, si det til han, TS! At du syns han går for fort fram for deg :)

• Liker 1
Skrevet

Det var ekstremt fort. Da hadde jeg fått noia. Si til han at dette blir for tidlig, og at du ikke er komfortabel med det nå. Når man bare har datet i to uker vet man jo skjelden om man vil bli sammen engang. Hvis jeg ikke var head over heals selv, ville jeg bare følt meg utilpass, og tenkt "hvorfor i alle dager snakker du om meg til foreldrene dine alt nå?".

• Liker 2
Gjest Katten.
Skrevet

Håhåi, da ville panikk-alarmen ulet for fullt i hodet mitt, ihvertfall. Alle instinkter ville bedt meg løpe, uten å se meg tilbake.

Skrevet

Folk er forskjellige, trenger ikke bety at han legger noe spesielt i det.

Gutten jeg treffer om dagen inviterte meg hjem til seg for og møte far og søster på andre daten.

Den femte daten om jeg ikke tar feil så møtte jeg nesten hele slekta for det var på 17 mai...

Betydde ikke noe spesielt for han! Var helt naturlig.

Og det samme gjelder meg vist jeg tar med en gutt hjem til meg. Legger ikke noe spesielt i det.

Skrevet

He's in love :)

Skrevet

Joda, det er veldig, veldig raskt. Dog må jeg si at han høres innmari søt ut. Han vil så gjerne vise deg fram! :D

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...