Gå til innhold

Ville du ha vært sammen med en som tidligere har kjøpt sex?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

For litt siden fikk jeg vite at kjæresten min tidligere har kjøpt sex på en guttetur til Amsterdam. Det var for en god del år siden da han var 19... jeg fikk vite det da vi var på vors. Vi hadde drukket litt, noen kom innpå temaet, og jeg spurte han litt indirekte da jeg snakket med han senere.. jeg vet ikke helt hvorfor jeg plutselig spurte og jeg hadde aldri trodd at jeg ville få et ja. Greit at jeg fikk et ærlig svar, men jeg ble samtidig veldig kvalm og følte en slags avsky. Jeg synes det er både umoralsk og ekkelt, og jeg har alltid sett ned på folk som gjør slike ting. Jeg vet ikke helt hva jeg skal tenke nå, det føles nesten ut som om jeg har mistet noe. Han er en veldig grei fyr, han sa at han aldri ville gjort noe slikt igjen, men bare tanken på at han ikke hadde noe i mot å gjøre det den gang da plager meg virkelig. Jeg merker at jeg ikke tenner noe særlig på ham lenger, har litt problemer med sexlysten. Vi har det bra ellers, men jeg har bare ikke så lyst til å være intim med han. Jeg har klart det litt når jeg ikke har tenkt så mye over det, men det er vanskelig å ikke tenke over det.

Jeg skulle så gjerne ønske å ha noen å snakke med om dette, men det er ikke noe jeg kan snakke til noen venninner om. Er det noen andre som har fått vite noe slikt og kommet seg gjennom det? Hva ville dere gjort dersom dere hadde fått vite noe slikt? :(

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hm, alle gjør feil på gutteturer når de er unge. Eksen min hadde sex med en dame som var rundt 30 år eldre på en guttetur, ekkelt i mine øyne siden hun var en familiebekjent, men jeg syntes vel det egentlig var litt morsomt og vi lo bare av det i ettertid. :)

Anonym poster: a574b932e1578d40d6455ff6c99d4148

• Liker 1
Gjest Gjest
Skrevet

Samboer og faren til ungene mine har kjøpt sex da han jobbet på båt i utenriksfart. Mange år før min tid. Spiller ingen rolle for meg.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg hadde en partner som hadde kjøpt "dates" hos en eskortetjeneste et par måneder før vi ble sammen, og han gjorde det faktisk også i flørtefasen rett før vi møttes på "ordentlig". (Vi møttes på nett, så vi snakket sammen endel før vi fysisk møtte hverandre). Det plaget meg faktisk aldri, men så var situasjonen endel anderledes enn den du beskriver her.

AnonymBruker
Skrevet

Nei! Overhodet ikke, det er uaktuelt. Sier litt om menneskesyn og moral. Se dokumentaren "the price of sex" du..ikke bare er det noe jeg forbinder med desperate og ekle menn, det verste er vel at han da bidrar til noe som kan likestilles med menneskehandel og slavearbeid..pluss at jeg tenker at han da er mer tilbøyelig til å være utro, når han kan gjøre sånne ting. Hadde dumpa han tvert.

Anonym poster: f357f83f80e4be4e3979bda50484e789

• Liker 5
Gjest Heidi
Skrevet

Jeg har vært lykkelig gift i snart seks år. Min mann har fortalt at hans bror kjøpte en prostituert til ham da de var svært unge. Min man sier han ikke klarte å gjennomføre det med henne. Men egentlig er det irrelevant. Det plager meg ikke i det hele tatt (heller ikke hvis han hadde gjennomført det), og det betyr ikke at jeg synes det er ok med sexkjøp. Men vi kan alle gjøre dumme ting, også SVÆRT dumme ting, spesielt i vår ungdom, og det er ikke rettferdig at vi skal dømmes resten av livet for det, ihvertfall ikke av våre nærmeste. Det viktigste er hva slags mann han er i dag. Hvis du lar dette ødelegge forholdet, kan du komme til å angre dypt senere. Jeg har aldri vært så lykkelig med noen som jeg er med min mann. Han er fantastisk og empatisk og respektfull. Verden har flere toner en svart og hvitt. Bruk denne anledningen til å lære noe om deg selv, ikke til å tvile på ham.

Skrevet

Nei, helst ikke.

Mvh Yvonne :heiajente:

• Liker 3
Skrevet

Det hadde jeg hatt store problemer med å takle..

• Liker 6
Skrevet (endret)

Jeg vet faktisk ikke. Nå er jeg sammen med en mann som muligens synes det å kjøpe sex er verre enn hva jeg synes. Og jeg kan ikke si annet enn at jeg er glad for at han er sånn. Samtidig tror jeg at jeg kunne godtatt det dersom det skjedde da han var tenåring og han gjorde det klart at han aldri kunne tenkt seg til å gjøre det igjen. Men skuldertrekk og bagatellisering tror jeg ikke jeg kunne levd med.

Endret av Zess
Skrevet

Jeg tror jeg hadde hatt store problemer med å være intim med en mann som hadde kjøpt sex tidligere....

Skrevet

Jeg hadde nok fått negative tanker om en slik mann..

Hm, alle gjør feil på gutteturer når de er unge. Eksen min hadde sex med en dame som var rundt 30 år eldre på en guttetur, ekkelt i mine øyne siden hun var en familiebekjent, men jeg syntes vel det egentlig var litt morsomt og vi lo bare av det i ettertid. :)

Anonym poster: a574b932e1578d40d6455ff6c99d4148

Ikke alle nei. Det blir feil å dra alle over en kam gitt.

• Liker 6
Gjest Lincoln
Skrevet

Det er å sammenligne med ei dame som har hatt en one-night stand.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Helt enig. Mange dobbeltmoralistiske ho-kjønn i denna tråden!

Anonym poster: d7aa1bed1679afcca5e4e5e6434e191f

Gjest Chloè
Skrevet

Nei, jeg kunne ikke ligget med en mann som har hatt sex med en hore. Jeg kunne hvertfall ikke elska en mann som mener at det er helt greit å kjøpe kvinner

Skrevet

Forskjellen er da at den ene parten er KJØPT ......

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

STOOOR TURN-OFF!!!

Anonym poster: 0f380759454dc76d2864a068471a85ae

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Tja. Mange av disse mennene er jo uaktuelle som partnere i utgangspunktet så hvilken rolle spiller det? Prostitusjon vil aldri forsvinne så lenge det eksisterer seksualitet og ensomhet her i verden. Det er og blir en evig sannhet. Ønsker man å gjøre noe med prostisusjonen så er man nødt til å kvitte seg med de seksuelle driftene og ensomheten hos de mannlige taperne. Og det vet vi jo at aldri kommer til å skje. En catch 22 med andre ord.

Anonym poster: 1b65d5aaaf596a2dfc64552c2cfd2e70

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan forsvarer du å sammenligne dette?

Tja. Mange av disse mennene er jo uaktuelle som partnere i utgangspunktet så hvilken rolle spiller det? Prostitusjon vil aldri forsvinne så lenge det eksisterer seksualitet og ensomhet her i verden. Det er og blir en evig sannhet. Ønsker man å gjøre noe med prostisusjonen så er man nødt til å kvitte seg med de seksuelle driftene og ensomheten hos de mannlige taperne. Og det vet vi jo at aldri kommer til å skje. En catch 22 med andre ord.

Anonym poster: 1b65d5aaaf596a2dfc64552c2cfd2e70

Det er en myte at sexkjøpere er ensomme tapere.

Anonym poster: d3cb1f536ac21217caeabf7d6fb1b04b

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...