Gjest sola Skrevet 5. juni 2013 #1 Skrevet 5. juni 2013 Har lenge ønsket eksen tilbake, og nå fikk jeg det! Saken er at jeg klarer ikke tilgi han for det som skjedde rett etter "bruddet" og maser og marer om det. (han dro rett på en annen dame) vi lå leeeenge i sengen etter en fantastisk sex og ble enig om at vi skulle prøve på nytt og vi begge var lykkelig. dagen etter begynner jeg selvfølgelig og la tankene jobbe for fullt om hva han har gjort i mellomtiden, osv. så jeg fikk panikk i går og sa det var en dårlig ide og begynne på nytt igjen, men idag angrer jeg HVORFOR klarer jeg ikke sette en strek over fortiden?? bare la forelskelsen overa og elske mannen min igjen som jeg har hatt en så fin og lang fortid med ? Faen jeg hater meg selv akkurat nå!!!!! fikk tilbake "drømme"mannen og bare kastet han utav live mitt igjen!!!
FMBLys Skrevet 5. juni 2013 #2 Skrevet 5. juni 2013 snakk med han igjen? Si hva du rett og slett hva du føler? Ta en ordentlig prat sammen:) Håper det ordner seg for deg! Ingen fortjener hjertesorg
Gjest anonym Skrevet 5. juni 2013 #3 Skrevet 5. juni 2013 Har lenge ønsket eksen tilbake, og nå fikk jeg det! Saken er at jeg klarer ikke tilgi han for det som skjedde rett etter "bruddet" og maser og marer om det. (han dro rett på en annen dame) vi lå leeeenge i sengen etter en fantastisk sex og ble enig om at vi skulle prøve på nytt og vi begge var lykkelig. dagen etter begynner jeg selvfølgelig og la tankene jobbe for fullt om hva han har gjort i mellomtiden, osv. så jeg fikk panikk i går og sa det var en dårlig ide og begynne på nytt igjen, men idag angrer jeg HVORFOR klarer jeg ikke sette en strek over fortiden?? bare la forelskelsen overa og elske mannen min igjen som jeg har hatt en så fin og lang fortid med ? Faen jeg hater meg selv akkurat nå!!!!! fikk tilbake "drømme"mannen og bare kastet han utav live mitt igjen!!! Hadde han et forhold til denne andre damen?
Gjest Sola Skrevet 6. juni 2013 #5 Skrevet 6. juni 2013 Ts Jeg ringte han i går og vi fikk snakket ut. Jeg fikk sakt alt som plaget meg og han prøvde å svare så godt han kunne. Føler vel han "pynter" på sannheten, men vil tro det er for og skåne meg og forholde. Vi var jo ikke sammen så jeg har vel ikke så mye med hva han gjore. Og som han selv sier, han gjore alt for og glemme meg, men jo mer han prøvde jo mer såg han va jeg virkelig betydde for han. Så jeg må bare sette en strek over alt som er skjedd og la kjærligheten begynne å gro igjen
Gjest Riskjeks Skrevet 6. juni 2013 #6 Skrevet 6. juni 2013 "Drømmemannen" er en fyr som gjør det slutt med deg og hopper rett opp i senga til ei annen dame, for så å få deg til å føle deg slem når du ikke greier å slå en strek over det men én gang han kommer tilbake? Les igjennom hva du selv skriver. Hvilket råd ville du gitt deg selv? Det er kjæresten din som må være ydmyk og jobbe for å få deg til å stole på ham igjen, ikke du som skal føle at du "maser" på ham! 3
Gjest Sola Skrevet 6. juni 2013 #7 Skrevet 6. juni 2013 Jeg gjore det slutt å kastet han ut! Så dessverre kan jeg takke meg selv, og når jeg ville ha han tilbake var han veldig skeptisk noe jeg kan forstå! Så JA det er jeg Som burde være ydmyk!
Gjest Riskjeks Skrevet 6. juni 2013 #8 Skrevet 6. juni 2013 Jeg gjore det slutt å kastet han ut! Så dessverre kan jeg takke meg selv, og når jeg ville ha han tilbake var han veldig skeptisk noe jeg kan forstå! Så JA det er jeg Som burde være ydmyk! Men det var han som flyktet rett inn til en annen kvinne. Han valgte å gå tilbake til deg, da må han også vise forståelse for at du har vanskeligheter med å akseptere/leve med at han fant seg en ny med en gang. Dette kommer ikke til å gå bra med mindre dere er villige til å jobbe med dette. Dere kan ikke bare fortsette der dere slapp. Se på det som en ny start.
Gjest Gjest Skrevet 6. juni 2013 #9 Skrevet 6. juni 2013 Ja jeg vet :/ Men hvordan skal vi jobbe med det? Det er problemet mitt! Hvordan skal jeg klare og ikke tenke mere på det? Hvordan skal vi som et par jobbe sammen vidre?
Gjest Riskjeks Skrevet 6. juni 2013 #10 Skrevet 6. juni 2013 Det er ikke ditt problem, det er deres problem! Kommunikasjon er nøkkelen her... Fortell ham hvordan du føler det.
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2013 #11 Skrevet 6. juni 2013 Kommunikasjon er viktig! Dette liker vi. Men, jeg er dessverre litt glemsk, fordi jeg husker ikke å hoppe videre på noen andre like etter. Hadde det bare vært noe som kunne fått en bjelle til å ringe gjerne, som et navn eller en annen liten ting som trigger hukommelsen. Og man burde ikke bare sitte en strek over fortiden. Fortiden betyr mye den. Anonym poster: 84abc017c316dc6b454c61cd0520aab5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå