Gå til innhold

Teksting med en mann.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Møtte nylig en veldig sjarmerende mann fra Nederland. Kjemien var på topp og vi hadde det veldig moro sammen. I ettertid har vi sendt hundrevis av meldinger via en app på mobilen. Jeg er 27, og han er 38.

Men nå merker jeg det har stagnert litt. Det er grenser på hvor mye spennende man kan skrive hver dag. Telefonsamtaler blir dyrt, og han har heller ikke pc med Skype. Hvordan kan man holde mystikken, flyt, humor og kjemi over tekst uten noen form for kroppspråk? Han bruker null smileys, noe som forsåvidt er bra, men også noe som kan by på utfordringer i visse situasjoner (misforståelser og usikkerhet) Vil heller lkke mase, ei heller søke avstand... Ikke så lett dette. Begynner å bli smålei 'How is your day?' og meningsløs tekst som forsvinner i intet. Skal møte han igjen om en måneds tid, så håper det går bedre etter det.

Noen som har tips og råd om hvordan jeg kan sprite det opp litt og endre rutinene?

Anonym poster: e0fe34fb6a2abb29c9df433724ada2bb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om han mobil som kan bruke app, kan den vel også få skype?

Du får sende noen frekke bildemeldinger da :)

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Så Skype funker på mobilen også?

Nja, har lyst til å møte han igjen og ta det steget før jeg begynner med frekke og lettkledde bilder. Men flørter jo og noen ganger blir det på kanten, men det er mer når han er godfull selv.

Anonym poster: e0fe34fb6a2abb29c9df433724ada2bb

Skrevet

Jeg er sammen med en nederlender. Du kan sende meg en PM hvis du vil :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja skype går på alle smart tlf, apple, android, windows

Anonym poster: e4480b22a07ae42737b24c53bb770db9

• Liker 1
Skrevet

Vi bruker Skype på telefonen, funker helt supert!! Og så bruker vi en app som heter Whatsapp for å sende meldinger.

Hvordan traff dere hverandre?? Jeg traff min her hvor jeg bor.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...