Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

På jobben min hadde vi personalmøte og etter det tok vi oss noen pils på en bar i nærheten. Mens vi satt å drakk begynte jeg å se på sjefen og småflørte. Han er veldig ordentlig og har aldri flørtet med noen damer på jobben. Virker som om han er lykkelig gift. Anyways jeg smilte til han og glodde så intenst på han.. Han ble litt sjenert først, men han smilte tilbake. Når vi skulle hjem kjørte han meg hjem og vi hadde en fin samtale sammen. Jeg kysset han på kinnet og dro... Jeg er også ganske attraktiv og dama hans ser ikke noe særlig ut så jeg føler meg veldig slem nå :( tenk om han sammenligner meg med kona eller om jeg har ødelagt noe? Angrer skikkelig og vet ikke hvordan jeg skal oppføre meg videre.... Skal jeg si noe til han? Skal jeg holde kjeft? Jeg har alltid fått hvem jeg vil, men den fyren var skikkelig ordentlig så jeg ville på en måte teste han, se om jeg også kan få han, SELV OM jeg aldri ville bli sammen med en gift mann... Jeg ville bare teste grensene hans, spennende på en måte. Men nå angrer jeg livet av meg

Anonym poster: ea4aaa55df14dcfd6642f96b29e681f1

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Du får det ikke ugjort, så ingen vits i å dvele ved det. Men jeg vil råde deg til å holde deg unna fra nå av, både fordi han er gift og fordi han er sjefen din.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

OMG! Han adda meg på face og skrev : fine øyner :( skal jeg godta?

Ts

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ts

Ikke godta. Lat som det aldri skjedde.

Du har gjort en feil, og jeg håper du har lært av det :)

Anonym poster: d1aad9afc7a21dc4ba4b0517c8191454

Skrevet

At du attpåtil tenker at du uten tvil er 'bedre' enn kona hans dersom han sammenligner dere får deg til å høres enda mer usympatisk ut enn selve overskriften.

Hold deg unna, finn ut hva som gjør at du har et så stort behov for bekreftelse og gjør noe med det! Du kommer til å ødelegge både for deg selv og andre dersom du fortsetter å oppføre deg som du gjør.

Nei, du skal ikke godta...

• Liker 8
Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Ts

Nei.

AnonymBruker
Skrevet

At du attpåtil tenker at du uten tvil er 'bedre' enn kona hans dersom han sammenligner dere får deg til å høres enda mer usympatisk ut enn selve overskriften.

Hold deg unna, finn ut hva som gjør at du har et så stort behov for bekreftelse og gjør noe med det! Du kommer til å ødelegge både for deg selv og andre dersom du fortsetter å oppføre deg som du gjør.

Nei, du skal ikke godta...

Enig!

• Liker 2
Skrevet

Ts

Haha! For en dust han fyren er da. Du flørter fordi han er sjefen, og det er litt ulovlig og spennende. Han er GIFT men adder en ansatt som henger seg etter han....?? Og slenger med et flørtete kompliment. Hahahaha! For en suppe.

Er han kjekk og du liker han? Eller var det bare på gøy?

TABBE uansett. Tabbe av deg, og enda større tabbe av han. Lykke til liksom. Haha....

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kvinnfolk.

Og mannfolk..

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Haha! For en dust han fyren er da. Du flørter fordi han er sjefen, og det er litt ulovlig og spennende. Han er GIFT men adder en ansatt som henger seg etter han....?? Og slenger med et flørtete kompliment. Hahahaha! For en suppe.

Er han kjekk og du liker han? Eller var det bare på gøy?

TABBE uansett. Tabbe av deg, og enda større tabbe av han. Lykke til liksom. Haha....

Jeg tok meg noen øl og ville bare teste han vanskelige "mektige" sjefen, og jammen meg falt han som bare det. Han er kjekk ja, men jeg gjorde det for gøy.

Ts

Gjest Lille-pus
Skrevet

På jobben min hadde vi personalmøte og etter det tok vi oss noen pils på en bar i nærheten. Mens vi satt å drakk begynte jeg å se på sjefen og småflørte. Han er veldig ordentlig og har aldri flørtet med noen damer på jobben. Virker som om han er lykkelig gift. Anyways jeg smilte til han og glodde så intenst på han.. Han ble litt sjenert først, men han smilte tilbake. Når vi skulle hjem kjørte han meg hjem og vi hadde en fin samtale sammen. Jeg kysset han på kinnet og dro... Jeg er også ganske attraktiv og dama hans ser ikke noe særlig ut så jeg føler meg veldig slem nå :( tenk om han sammenligner meg med kona eller om jeg har ødelagt noe? Angrer skikkelig og vet ikke hvordan jeg skal oppføre meg videre.... Skal jeg si noe til han? Skal jeg holde kjeft? Jeg har alltid fått hvem jeg vil, men den fyren var skikkelig ordentlig så jeg ville på en måte teste han, se om jeg også kan få han, SELV OM jeg aldri ville bli sammen med en gift mann... Jeg ville bare teste grensene hans, spennende på en måte. Men nå angrer jeg livet av meg

Altså....... Jeg sitter her og små ler litt oppgitt for meg selv.

Måten du ordlegger deg rundt hans kone er mer enn nok for meg.

Så skal jeg være rett ut ærlig med deg, TS. For meg virker det umiddelbart som du har et bekreftelsesbehov.

Et slikt behov bør du jobbe med selv.

Vi har alle i lederposisjoner kommet borti nyansatte eller yngre underordnede som har prøvd seg på oss, - uten å ha hatt nevneverdig hell med seg.

Det er sjarmerende, men der slutter det også.

Om du så blir ennå mer innpåsliten, eller direkte plagsom, så kommer den alvorlige samtalen, - og den bør du i så tilfellet ta meget alvorlig for det gjør din sjef om det går så langt.

En overordnet som setter sin egen posisjon på spill slik det synes som du legger opp til, blir ikke gammel i sin posisjon.

Be pent om unnskyldning for at du oppførte deg upassende, - og så lar du han være.

• Liker 5
Gjest Lille-pus
Skrevet

Jeg tok meg noen øl og ville bare teste han vanskelige "mektige" sjefen, og jammen meg falt han som bare det. Han er kjekk ja, men jeg gjorde det for gøy.

Ts

Han falt ? Nåja unge dame, det skal du ikke være så sikker på gitt.

AnonymBruker
Skrevet

Altså....... Jeg sitter her og små ler litt oppgitt for meg selv.

Måten du ordlegger deg rundt hans kone er mer enn nok for meg.

Så skal jeg være rett ut ærlig med deg, TS. For meg virker det umiddelbart som du har et bekreftelsesbehov.

Et slikt behov bør du jobbe med selv.

Vi har alle i lederposisjoner kommet borti nyansatte eller yngre underordnede som har prøvd seg på oss, - uten å ha hatt nevneverdig hell med seg.

Det er sjarmerende, men der slutter det også.

Om du så blir ennå mer innpåsliten, eller direkte plagsom, så kommer den alvorlige samtalen, - og den bør du i så tilfellet ta meget alvorlig for det gjør din sjef om det går så langt.

En overordnet som setter sin egen posisjon på spill slik det synes som du legger opp til, blir ikke gammel i sin posisjon.

Be pent om unnskyldning for at du oppførte deg upassende, - og så lar du han være.

Tror du har rett, eller du har rett. Skal ikke gjøre mer med det, trodde han ikke skylle bry seg så jeg var nærmest sjokkert da han reagerte på denne måten. Har null interesse av gifte menn, ville bare flørte og angrer nå

AnonymBruker
Skrevet

Så ekkel du er!

Anonym poster: caffd874a0e0dc49b8aeaadb68cd343c

Gjest Lille-pus
Skrevet

Tror du har rett, eller du har rett. Skal ikke gjøre mer med det, trodde han ikke skylle bry seg så jeg var nærmest sjokkert da han reagerte på denne måten. Har null interesse av gifte menn, ville bare flørte og angrer nå

Stikk fingeren i jorden nå og hør på meg.

Han har gitt den kommentar på FB fordi han vil være hyggelig og jovial, - ikke fordi han drømmer om å ta deg i baksetet på Jaguaren sin, skille seg fra den konen du omtaler i så lite flatterende ordelag og fly med deg til St. Moritz og gifte seg med deg.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Så ekkel du er!

Anonym poster: caffd874a0e0dc49b8aeaadb68cd343c

Ekkel er jeg ikke. Finnes mange som puler i vei uten samvittighet, jeg ville aldri gjøre noe slik. Jeg skulle bare teste han, siden han var så vanskelig. Om han så dør for meg så vil jeg ikke ha han, just so u know.

Ts

AnonymBruker
Skrevet

Vel, nå er jeg gift og har ingenting imot at noen småflørter med mannen min - er jo bare en hyggelig spenning i hverdagen.

Men du forklarer jo at det

1: er sjefen din

2: du mener kona "ikke ser ut" og du er kjempeattraktiv

3: du flørter ved å bare stirre ham i senk og kysse ham på kinnet

og

4: han er åpenbart ganske lett å sjarmere i senk(ergo er du sikkert ikke den første i rekka)

og dette tilsammen for meg blir bare for dumt.

Uansett hva du velger å gjøre, og hvor "uattraktiv" kona er, så sier noe meg at du kun bare blir ett enkelt ligg - ellers hadde han ikke lagt deg til på facebook med en så tåpelig kommentar.

Dere har jo begge to vært ganske usjarmerende i dette tilfelle, og da mener jeg fremferden og ikke nødvendigvis fordi dere generelt sett flørtet litt.

Anonym poster: b6f2a553038196aa7d225098670ab665

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Stikk fingeren i jorden nå og hør på meg.

Han har gitt den kommentar på FB fordi han vil være hyggelig og jovial, - ikke fordi han drømmer om å ta deg i baksetet på Jaguaren sin, skille seg fra den konen du omtaler i så lite flatterende ordelag og fly med deg til St. Moritz og gifte seg med deg.

Jeg vil ikke ha framtid med en gift mann, aldri. Jeg flørtet bare. Har aldri vært interessert i han. Synes mest synd på kona hans.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...