Gjest Seajewel Skrevet 5. juni 2013 #1 Skrevet 5. juni 2013 Jeg skal til syden. HVA skal jeg pakke med meg for en ukes tid? Ser at tights er ut(?) ifølge en annen tråd på forumet her, er det helt utelukket å ha på det under maxikjoler etc på flyet også? (er jo kaldt på fly) Hva skal man pakke da, har endel capritights, er de bare å kaste de da? Trenger virkelig noen gode fahionable tips!
awesome. Skrevet 5. juni 2013 #2 Skrevet 5. juni 2013 Jeg drar til "Syden" i helga, og skal ta med en tights og en søt tunika. Jeg synes tights er perfekt å ha på seg på kveldstid når det er litt kjølig. Behagelig og ikke for varmt. Synes ikke det er rart å ha tights under en maxikjole, men da bør du velge en i ca samme farge som kjolen.
Gjest Seajewel Skrevet 5. juni 2013 #3 Skrevet 5. juni 2013 Leste tights-tråden, og ifølge den er tights helt ut. Hva pakker du til "syden da?
Gjest dette Skrevet 5. juni 2013 #4 Skrevet 5. juni 2013 Jeg hadde tatt tights uansett om det er ut:)
Gjest Teta Skrevet 5. juni 2013 #5 Skrevet 5. juni 2013 Jeg hadde lett hatt tights under en maxikjole på flyet når det er kaldt. Ingen ser det jo likevel:) Bruker uansett tights rett som det er, og bryr meg fint lite i om det er "ut" eller ei.
Gjest dette Skrevet 5. juni 2013 #6 Skrevet 5. juni 2013 Andre behagelige klær, er linbukse, fordi den ikke er varm, og den puster. Det samme gjelder bluser/skjorter i 100 % bomull. Skal du har det enda bedre, er tencel og lycocell designet til å føre fuktighet bort fra kroppen, så de er perfekte på sommeren. Så lenge du velger naturmaterialer i klærne, er de i alle fall litt luftigere enn de andre. Så kan du lete etter moteklær i de stoffene. De kan ha tencell og lycocell på Match og VIC, og sikkert flere steder.
Gjest Seajewel Skrevet 5. juni 2013 #7 Skrevet 5. juni 2013 Ja, naturmaterialer er bra. Men hvor finne jeg den "perfekte" sommerkjolen? altså, ikke maxikjole, siden den kun skal brukes på kvelder. Er for varmt på dagen. Og ellers, hvilke andre antrekk anbefaler dere?
FantasDick Skrevet 6. juni 2013 #8 Skrevet 6. juni 2013 Var i Kroatia for et par uker siden og min koffert var fylt med shorts, korte og lange skjørt, korte kjoler, singlets/crop tops, tube-bh, noen jeans og skinnjakke til kalde kvelder.
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2013 #9 Skrevet 9. juni 2013 Capritights kan du kaste uansett. Anonymous poster hash: faec7...540 2
Gjest Seajewel Skrevet 9. juni 2013 #10 Skrevet 9. juni 2013 Capritights kan du kaste uansett.Anonymous poster hash: faec7...540 Er det helt ute?
Gjest Nanne70 Skrevet 10. juni 2013 #11 Skrevet 10. juni 2013 Hvis du ønsker noe behagelig og litt lunt til kveldsbruk, kan du jo skaffe deg en av disse "pyjamasbuksene" som er så populære nå:
Chloe- Skrevet 10. juni 2013 #12 Skrevet 10. juni 2013 Jeg er selvutnevnt tightsforkjemper, men under en maxikjole spiller det jo ingen rolle uansett.
Gjest Lille-pus Skrevet 10. juni 2013 #13 Skrevet 10. juni 2013 Jeg synes du kan pakke klær du liker jeg. Du skal på ferie ikke på motevisning i Miano. Kos deg med å ha ferie, få litt sol på kroppen, nyt dagane og så kan du jo kjøpe deg noen plagg du liker der du er ? Hvor viktig er det å ha med komplett 'in garderobe' når man skal på ferie ? De har jo butikker i 'syden' også så langt jeg kan huske
Gjest Seajewel Skrevet 10. juni 2013 #14 Skrevet 10. juni 2013 Syns jeg trenger litt tips etter at jeg fikk barn, for etter det har det helt glidd ut, siden fokus har vært på alt annet enn klær.
Gjest Nanne70 Skrevet 11. juni 2013 #15 Skrevet 11. juni 2013 Her er en grei pakkeliste for en ukes tur, da har du mange kombinasjoner å velge i uten at kofferten blir for full. 1 bukse 2 shorts 1 skjørt 2 korte kjoler 1 maxikjole 1 tunika/strandkjole/sarong 1 cardigan 3 ermeløse topper 2 kortermede topper/t-skjorter 1 langermet bluse/skjorte/genser 2-3 bikinier 1 par flipflops 1 par andre flate sandaler 1 par penere sko/sandaler til kveldsbruk 2 stk bh-er - en sort og en hudfarget 7 truser Div. accessoirer Dette er det du pakker i kofferten, og så har du i tillegg det du har på deg. Alternativt velger du antrekk fra lista, så har du enda mindre å pakke
Kicki_90 Skrevet 11. juni 2013 #16 Skrevet 11. juni 2013 Holder på med samme pakkeliste selv og kommer nok til å slenge med en capritights også, greit å ha med om man skal gå mye en dag, bedre med tights enn shorts da syns jeg. Under maxikjole spiller det ingen rolle hva du velger, men sørg for at den ikke skinner gjennom kjolen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå