mmaria Skrevet 5. juni 2013 #1 Skrevet 5. juni 2013 Om dagen sliter jeg med ganske tørt og porøst hår som er "ti ganger" større enn vanlig. Jeg bruker Sebastian fuktighet og protein produkter anbefalt av frisøren, da jeg for et par mnd siden hadde blonde striper i håret. Nå har jeg gått over til en mørkeblond farge og håret mitt ser svært slitt ut. Hvordan får DU mykt hår? Har du kjerringråd? Hvilke produkter bruker du? Har du noen hemmelige metoder? Alle forslag mottas med takk
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2013 #2 Skrevet 5. juni 2013 Argan oil. Jeg bruker Define sin. Anonym poster: 2a2d2aad5e16e033ad3350eb4e568d08
metempsychosis Skrevet 5. juni 2013 #3 Skrevet 5. juni 2013 Nå for tiden bruker jeg Evening Primrose (sjampo fra John Master Organics) + Cajeput Pure Balance (balsam fra Less is More), i tillegg bruker jeg OI, en hår-olje fra Davines. Denne rutinen har gitt meg mye sterkere og mykere hår, i tillegg så er produktene drøye og det er null testing på dyr
Strikkemamma Skrevet 6. juni 2013 #4 Skrevet 6. juni 2013 Coconutoil! Men mitt hår er så grovt at det ikke er så mye som hjelper.. men glattere blir det.
globalagogo Skrevet 7. juni 2013 #5 Skrevet 7. juni 2013 elvital, den røde og hvite, den er jo for slitt hår spesielt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå