Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har en baby på 3 mnd som setter i halsen veldig ofte. Jeg vet ikke om det kommer av noen spesiell grunn, for jeg får ikke alltid med meg hvorfor det skjer, men han sutter veldig på hendene sine tiden. eller det han måtte få tak i.

En gang satt han så i halsen at jeg ble skikkelig redd. Han begynte å hylgråte etterpå, for det var tydeligvis skummelt for han også.

Er redd han skal sette skikkelig i halsen sånn at det går helt galt. Hva skal jeg gjøre hvis han ikke får puste? Eller forhindre det? Vet ikke om det er noe jeg egentlig kan gjøre med det.

Anonym poster: c502e90c8703c30466be0558cc3edbf8

Videoannonse
Annonse
Gjest Magdalene
Skrevet

Hva setter han i halsen?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Han setter sikkert spytt i halsen...det gjør min og, som er omtrent like gammel. Tror ikke det er noe man kan gjøre med det, og det er neppe noe farlig selv om de små kam bli litt skremt av det.

Anonym poster: 48aa233e625588ce82f3a5b5b3cf1174

AnonymBruker
Skrevet

Spytt ja. Tenkte ikke noe spesielt over det før han satt så i halsen at jeg trodde han skulle bli kvalt. Merker jeg blir nervøs hver gang han hoster nå.

Anonym poster: c502e90c8703c30466be0558cc3edbf8

Skrevet

Min sutter veldig på hendene sine, og tar dem noenganger så langt inn at hun brekker seg.

Kan det være noe sånt også kanskje?

Skrevet

Min sutter veldig på hendene sine, og tar dem noenganger så langt inn at hun brekker seg.

Kan det være noe sånt også kanskje?

Det gjør mi også og har gjort det en stund..

Skrevet

Huff, det er ekkelt det der. Husker småen her satte melk i halsen da han var noen uker gammel og ble helt blå for han klarte ikke å trekke pusten. Var livredd etterpå for at det skulle skje igjen for han svelgte alltid feil ved måltider, og hoppet til ved alle små host... Det jeg gjorde var å dunke i ryggen og blåse ham forsiktig i fjeset så han skulle trekke pusten. Det gikk bra, og har gått greit siden. Han svelger fortsatt mye feil (er over 7mnd nå) men klarer alltid å hoste det opp igjen. Stikke fingrene i halsen gjør han og fortsatt :-P

Ikke mye beroligende ord, dessverre. Annet at det er nokså normalt og de er som regel flinkere til å hoste opp enn vi gjerne tror.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...