AnonymBruker Skrevet 5. juni 2013 #1 Skrevet 5. juni 2013 Er det noen her som tenker å gjøre dette/har gjort det? Det blir jo som 2 bryllup. Vielse på Tinghuset i Norge gjør at mange i familien (rubbel og bit, gamle, store og små, de som bor langt unna) har mulighet til å delta denne dagen. Ser for meg et enkelt selskap med enten lunsj/middag/kaker etterpå. F.eks en koselig hagefest og noe som ikke vil koste så altfor mye. Men, jeg ønsker meg noe mer spesielt, og "fantaserer" derfor om en skikkelig festdag i en by i Europa sammen med kun venner av oss (de som har mulighet til å bli med). Det er ikke mange av vennene våre som har barn enda, så... Jeg vet familien ville vært skuffet om vi dro til utlandet for å gifte oss, uten dem. Men mange ville ikke hatt mulighet til å delta på dette. Ser for meg en seremoni hvor vi utveksler ringer et eller annet spesielt sted og fortsetter deretter med middag og fest. Hva burde vi betale her isåfall? Det blir jo mye utlegg: flybilletter, overnatting, mat og drikke. Anonym poster: b633ec25d6025a7b829837f809f316c1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2013 #2 Skrevet 5. juni 2013 Rubbel og bit får nok ikke plass på Tinghuset, er begrenset plass. Anonym poster: 985f410b061fc6174a703befd6b3c8aa
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2013 #3 Skrevet 6. juni 2013 Da ville jeg heller ha giftet meg på en norsk ambassade eller sjømanskirken Anonym poster: 298705306be1df23d96d1e1ed64cbb65
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå