Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er singel mann og naturist. Jeg elsker å gå helt naken hjemme, for en frihetsfølelse. Men er det ok å åpne ytterdøren helt naken når noen ringer på. Jeg kan ikke se hvem banker på min dør. Så det kan være kjente eller ukjente. Jeg er jo naken i mitt eget hjem

Anonym poster: 896e062a19e6856892202d96441a3679

Videoannonse
Annonse
Gjest Poker face
Skrevet

Du kan åpne døren for meg :wow:

• Liker 1
Skrevet

Nei! Ta på deg når du åpner døren mann!

• Liker 1
Skrevet

Det er OK dersom du driter helt i blueferdigheten til andre. Selv om det er uforståelig for deg, så er det mange, mange som finner det svært ubehagelig å plutselig bli stilt overfor et nakent menneske sånn helt uten forvarsel.

Men du kan jo investere i et kikkehull i døren. Er det en du liker som ringer på, så kler du deg - er det en du misliker, så lukker du opp slik du står ;)

AnonymBruker
Skrevet

Du kan åpne døren for meg :wow:

er du jente?

Det er OK dersom du driter helt i blueferdigheten til andre. Selv om det er uforståelig for deg, så er det mange, mange som finner det svært ubehagelig å plutselig bli stilt overfor et nakent menneske sånn helt uten forvarsel.

Men du kan jo investere i et kikkehull i døren. Er det en du liker som ringer på, så kler du deg - er det en du misliker, så lukker du opp slik du står ;)

Jeg leier bare, kan ikke lage hull i dør som ikke er min. Hva er unaturlig å være naken, vi alle ble jo skapt sånn av gud

Anonym poster: 896e062a19e6856892202d96441a3679

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...