Gå til innhold

Stikking i underlivet

Anbefalte innlegg

Gjest anonym123
Skrevet

Hei. i går kveld når jeg skulle legge meg i sengen så plutselig kjente jg en slags stikking i underlivet, klarer ikke helt å sette ord på hvor det er, det gikk på en måte fra rumpa og gjennom magen og foran...livmorområdet. Det var så ufattelig vondt at jeg strevde med og puste. Det gikk av å på i noen minutter. Har noen en aning hva det kan være? Skummelt når det skjer slikt.

AnonymBruker
Skrevet

Hinter du til at du kan være gravid? =)

Ligamentsmerter? Eller har du en nyrestein på vei ut?

Anonym poster: 4753b5250499ab6b7a6c61c274b29ffb

Skrevet

Har du sterke menssmerter eller kraftige blødninger?

Den stikkingen kjenner jeg igjen. Første gang var det pga en cyste som sprakk (vanncyste og ufarlig)

De andre gangene er det pga endometriosen som lager krøll.

Gjest Mupsi
Skrevet

Kan være eggløsningsmerter, ikke alle har det, men noen.

Gjest Gjest
Skrevet

Hinter du til at du kan være gravid? =)

Ligamentsmerter? Eller har du en nyrestein på vei ut?

nei? har ikke hinta til noe jeg... jeg spurte om noen visste hva det vonde kunne være

Gjest Gjest
Skrevet

Har du sterke menssmerter eller kraftige blødninger?

Den stikkingen kjenner jeg igjen. Første gang var det pga en cyste som sprakk (vanncyste og ufarlig)

De andre gangene er det pga endometriosen som lager krøll.

nope har ingen av delene.

hmm.

Gjest Gjest
Skrevet

Kan være eggløsningsmerter, ikke alle har det, men noen.

nei det er ikke det. har alltid smerter under eggløsning, dette var noe helt annet. var ikke vanskelig å merke forskjell

Skrevet

................

kreativt svar. :laugh:

• Liker 1
Gjest Gjest
Skrevet

kreativt svar. :laugh:

ja det var meg TS som skrev det for å få tråden på forsiden slik at kanskje noen gadd å svare;)

AnonymBruker
Skrevet

ja det var meg TS som skrev det for å få tråden på forsiden slik at kanskje noen gadd å svare;)

Du har jo fått svar? Kårky sier jo at hun kjenner igjen hva du beskriver.

Det er jo temmelig vanskelig å be om diagnose på internett, så vet ikke hva mer du forventer når noen sier at de faktisk tror de har en godt gjetning på hva det er.

Skrevet

Mye kan gi smerter ,av ymse slag og sted.Beste er selvfølgelig å komme seg til en lege og beskrive så godt det går ann,hva en kjenner og hvor /ofte osv.

Gjest Gjest
Skrevet

Du har jo fått svar? Kårky sier jo at hun kjenner igjen hva du beskriver.

Det er jo temmelig vanskelig å be om diagnose på internett, så vet ikke hva mer du forventer når noen sier at de faktisk tror de har en godt gjetning på hva det er.

mente jo noen flere svar da... kunne jo være neon andre som visste noe mer om det..jøsses

Gjest Gjest
Skrevet

Mye kan gi smerter ,av ymse slag og sted.Beste er selvfølgelig å komme seg til en lege og beskrive så godt det går ann,hva en kjenner og hvor /ofte osv.

ja selfølgelig er det det beste men forumet her er vel til å dele meninger og erfaringer, så tenkte jo jeg bare kunne høre først om noen andre hadde hatt det eller visste noe om det. noen vet mer om ting enn andre. :)

AnonymBruker
Skrevet

Vi har en del muskler i underlivet, kanskje du forstrakk en av de.

Anonym poster: 4862c2387d891414c5882ba9e024fe1e

• 1 måned senere...
Gjest Jente_16
Skrevet

Jeg er en 16 år gammel jente. Om du det er det jeg tror du beskriver, så får jeg selv sånn på en måte stikking i underlivet. Jeg pleier å få det noen dager før jeg får mensen, ellers så skjer det aldri, men det er veldig irriterende.

Skrevet

Har hatt de flere ganger, både som gravid og ikke-gravid. Tror det er ganske normalt å ha litt smerter der nede innimellom. Skjer jo ting der nede ganske ofte dersom man har vanlig menstruasjonssyklus og et aktivt sexliv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...