TenkteAnonym Skrevet 5. juni 2013 #1 Skrevet 5. juni 2013 Så ja, etter en veldig turbulent og tung tid, så bestemte jeg meg for å snakke med en jente jeg har jobbet med i sommerferiene. Vi har alltid snakket litt, og får som regel et smil om hun ser at jeg stirrer litt. Så jeg spurte henne tidligere engang, men da holdt hun på med en annen. Så jeg kom i snakk med henne her om dagen, og spurte rett og slett hvordan det gikk med henne og den fyren, og hun sa at det ikke ble noe av, og lurte på hvordan det var på den fronten for meg. Så jeg inviterte henne med ut på en kaffe, og hun sa "ja det kan vi få til" Jeg har aldri vært på en date, og kjenner jeg kommer til og være kjempe nervøs og egentlig bare drite meg rett ut. Hun er en fantastisk jente, og det hadde vært veldig trist om det ikke skal bli noe bare fordi jeg er helt håpløs på den fronten. Tips for en som skal på date for første gang, og tips til første date?
Gjest Teta Skrevet 6. juni 2013 #2 Skrevet 6. juni 2013 Bare senk skuldrene og kos deg. Og still spørsmål, slik at hun kan snakke om seg selv
Mr.Omg Skrevet 6. juni 2013 #3 Skrevet 6. juni 2013 Vær deg selv, ikke stress. Du skal bare ta en kaffe og ha en hyggelig samtale med en koselig person
TenkteAnonym Skrevet 7. juni 2013 Forfatter #4 Skrevet 7. juni 2013 Okei takk, trengte vel bare å høre det, så jeg får roet nervene litt 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2013 #5 Skrevet 7. juni 2013 På date for første gang? Da burde du lage en helsikkens aften, som ingen andre kan toppe, deg selv inkludert. Begynn med en rolig kaffe på et nøytralt sted, bli kjent med hverandre på det grunnleggende plan og slapp helt av her. Så etter en 15-20 min, når dere har fått i dere hver sin espresso eller to, kan dere gå videre. Ta steget til dansested, så får du sett hvordan rytme hun har. Disco-sted er alltid en klassiker, helt litt tidlig på dagen da det ikke er så mange fulle folk ute. Her bør dere dog ikke bli for lenge, da det kan gi særskilte signaler som tilsier useriøse handlinger. Så deretter kan dere gå videre, til nærmeste flyplass og hopp inn i privat-jet'en din. Fly til et uant sted som ikke blir så forutsigbart, og det er egentlig bare flere alternativer da. Velg en øy utenfor spania med omhu f.eks og ligg der på en strand og godsnakk litt om løst og fast. Så / eller fly til Vegas, eller New York gjerne da det er nærmere, dra på den dyreste resturanten og spis salaten deres med et glass vann forsiden av, eller dra på den heiteste klubben i byen og betal dyre symmer for et vip-bord, men heller gi det vekk til en douchebag som kom dit alene i håp om å få seg noe. Dans litt på baren med henne og, når dere først er der. Slipp dere litt løs, når dere er først i gang. Men ikke la det gå for langt, da daten slettes ikke er over før den er over. Så når dere er blitt varm og lei, stikk videre. Start med en enkel pust i bakken utenfor "bare for noe frisk luft", men så deretter bare gå videre tilbake til flyet ditt. Så kan dere fly til Grand Canyon og sjekke den litt ut, når dere først er på den kanten. Og om mulig, brett ut hangliderene du har nedpakket bakerst i flyet om vindforholdene er tilstrekkelig og dere ønsker å seile litt på egenhånd nedover inne i dalen. Sørg også for å ha en plan på å komme seg opp igjen til flyet. Gjerne la noen av lokalbefolkningen ordne til to jetpacks stående noen hundre meter nede i dalen, slik at dere kan ta dem og fly opp igjen. (Gjerne hør med lokalbefolkningen om de ikke kan komme å hente gliderene der en dag og, da det er litt unødvendig at de bare blir liggende der. Og ikke lur på om dette er mye bry for dem, for dem er hyggelig de, om de får pengene sine for det og.) Når dere så finner ut at jetpack flying ikke lengre var like morsomt som til begynne med, kan dere bare kaste dem inn i flyet igjen og fly videre. Nå har det jo gått en del timer, så man burde gjerne tenke på å komme seg hjem igjen. Men ikke før dere har hoppet i strikk da, foreslår du. Som en siste ting. Og det går vel greit det, så dere flyr videre til Royal Gorge Bridge som ligger over Arkansans River, i Colorado. Ta deres hver sitt hopp og kjenn på hva enn som er igjen av adrenalinet som bruser rundt i blodårene og gir den verste gåsehuden. Så, kan dere dra hjem igjen, parkere jet'en i din personlige garasje og bestill en taxi. Ta den tilbake til cafen dere møttes på først. Stikk inn igjen dit og om mulig, sitt dere ved samme bord. Bestill hva enn dere vil ha og bare sitt og prat videre. Nå må dere jo ha hatt alt mulig å prate om så det er sannsynligvis snakket veldig mye. Eventuelt.. Men så unnskylder du deg og går på toalettet. Sitt der og vent en fem minutter, før du kommer inn igjen. Så går du bort og sitter deg som vanlig, men nå spør du "Hvor lenge var jeg der inne? Det føles som om det har gått flere timer." Hun ser gjerne litt rart på deg da, men ikke la deg vippe av pinnen av den grunn.Gestikuler gjerne noen bevegelser og vis at du tenker litt over hvordan denne dagen har vært nå. Så spør du henne: Kanskje det er fordi jeg er med deg at det føles som om hele dagen plutselig har løpt fra oss, men nå når jeg kom ut fra toalettet føles det som om det er svært mange timer siden vi kom hit, men det er vel fordi du er så interessant da at tidsbegrepet forsvinner helt i en god samtale med deg. Men ærlig talt da, hva synes du ? (Så når dere endelig har snakket sammen nok og føler for å runde av aften, ikke vær sky men ei innpåsliten og, bare si det har vært hyggelig. Se gjerne godt etter på henne om hva hun selv synes nå, men om enn det en gang bare skulle bli en varm klem, så kos deg med den. Ikke prøv på noe annet (men prøv heller ved en senere anledning da), og la aften synke inn akkurat som den var. Lykke til! Anonymous poster hash: a04dc...cbd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå