Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har kjøpt meg en ny kjole som jeg er redd er litt gjennomsiktig. For å være på den sikre siden har jeg lyst til å ha noe under, f.eks. en underkjole. Men hvor får jeg tak i det til en billig penge? Jeg har ikke behov for noe hold-in/shaping greier, trenger bare noe helt enkelt noe.

Kjolen min er forresten blå, så da er det kanskje dumt med sort under?

Anonym poster: 041af388ff7c9e276348ff8e1c8bea18

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lindex.

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar. Jeg sjekket på lindex i dag, men den eneste de hadde (som ikke var sånn super-holdin) var for lang. Sånn at den kommer til å stille ut under kjolen. Jeg har også sjekket HM.

Noen andre forslag?

Anonym poster: 041af388ff7c9e276348ff8e1c8bea18

Skrevet

En undertøysbutikk? Her i byen er det i hvertfall en av dem som har godt utvalg av underskjørt og underkjoler.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var på change, men den hadde bare en underkjole og den var også ganske gjennomsiktig. Er det sånn at hvis man har en gjennomsiktig underkjole under en litt gjennomsiktig kjole, så hjelper det likevel? Eller vil man fortsatt kunne se gjennom?

Anonymous poster hash: 041af...a18
Skrevet

Spørs jo på akkurat hvor gjennomsiktig de er, det...

Gjest Lille-pus
Skrevet

Det høres ut som dette kan være det du ser etter.

Fikk du ringt litt rundt og hørt hvem som eventuelt fører 'Trinny and Susannah'

Ellers kan denne varmt anbefales. Den er gull verd på julebord hvor det er mer enn nok av både mat og drikke !

AnonymBruker
Skrevet

Det var ingen steder i byen min som selger "trinny and susannah", så da fikk jeg ikke prøvd det. Og har ikke tid til å bestille noe fra nettet nå, men takk for tips likevel. Jeg skal huske på den til neste gang jeg trenger :)

Jeg endte opp med å dra på HM å kjøpe denne til å ha under: http://www.hm.com/no/product/99167?article=99167-N#article=99167-L

Ikke helt ideelt, men den var billig.

Anonymous poster hash: 041af...a18
  • 5 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...