Gå til innhold

Må urinere etter utløsning, og det sitter igjen lenge! [Mann]

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg er en mann i midten av 20-årene som sliter noen ganger med at jeg må tisse etter utløsning. Det spiller ingen rolle om det er sex med partner eller onanering.

Helt siden jeg var 18-19 har jeg opplevd dette et par-tre ganger i året, men i løpet av den siste måneden har det skjedd hele 3 ganger.

Når jeg har fått tisset ferdig, føles det ikke ut som jeg er ferdig, og det kan noen ganger svi litt. Da må jeg sette meg ned på do i alt fra 15 til 60 minutter og vente på at små skvetter skal komme ut, helt til systemet har roet seg ned. Ekstremt irriterende er det om man har sex rett før man skal sove... Man vil helst bare legge seg ned og sove etter sexrusen, men så må man sitte på dass 1 time før man får lagt seg! Og dama synes så synd på meg hun også, stakkar. Hun sier hun bare vil hjelpe meg, men det må jo bli frustrerende for henne i lengden dersom hun vil kose etterpå også?

Jeg har gjort noen viktige observasjoner:

- Jeg unngår dette som regel hvis jeg passer godt på å gå på do en time før sex/onani og ikke drikke noe i mellomtiden.

- Det er umulig å forutsi når jeg drikker alkohol. (sannsynligvis pga væske-utskillingen skjer kontinuerlig, selv om jeg nettopp har vært på do)

Jeg har lest litt rundt på nettet, og har funnet ut at dette mest sannsynlig kun er en helt normal reaksjon i forbindelse med muskelen som åpner og lukker urinrøret i penis. Den får en slags krampe når orgasmen kommer "oppå" tissetrangen. Men som de fleste vet, så merker man ikke at man må på do hvis man er veldig kåt og i gang.

Det er svært frustrerende dersom det ikke er noe jeg kan gjøre, annet enn å planlegge når jeg har sex. Og spontan sex som er så digg... =(

Er det noen andre menn her inne som har noen tips? Er det noen kvinner som har, eller har hatt en mann med liknende problem som klarte å løse det?

Kan det være en kjønnssykdom? Kan det være urinveisinfeksjon?

Dette skjer altså KUN etter utløsning.

Anonym poster: 0def34e007e831a4d41bbf8d670198ca

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har opplevd dette selv. Noen hadde teorien om at det var en liten akutt urinveisinfeksjon.. Ikke vet jeg.

Èn sammenheng jeg har funnet, det skjer veldig ofte om jeg har utløsning forholdsvis kort tid etter jeg har bæsja.. :P

Og ja, det er helt jævlig.. Du føler du må så sinnsykt tisse, så kommer det enten et par små dråper, eller ingenting i det hele tatt.

Anonym poster: 9b0f85b6d19db5f423f51c0e37dc666a

Gjest Lille-pus
Skrevet

Når du spør om det kan være en kjønnssykdom eller UVI så kan det selvsagt det.

Begge deler krever korrekt diagnostisering og reseptbelagt medisinering.

Synes du skal bestille deg en legetime jeg, TS.

AnonymBruker
Skrevet

Når du spør om det kan være en kjønnssykdom eller UVI så kan det selvsagt det.

Begge deler krever korrekt diagnostisering og reseptbelagt medisinering.

Synes du skal bestille deg en legetime jeg, TS.

Gjelder ikke for min del (poster #2). Opplevde dette da jeg fortsatt var jomfru.

Anonym poster: 9b0f85b6d19db5f423f51c0e37dc666a

Gjest Gunfreak
Skrevet

Jeg opplever dette også, for meg virker det som det skjer, om jeg har utløsning mens jeg er tissatreng, det virker det som, noe går galt, så jeg vet at jeg ikke skal ta meg en runk viss jeg føler jeg må tisse.

Da får jeg dette du beskriver, at de virker som du aldri blir ferdig, og du sitter der og sitter der.

Gjest Thai clinch
Skrevet

Jeg har også hatt det samme. Hvis jeg er litt tissetrengt og får utløsning fucker jeg opp nervesystemet. Det virker som musklene som skal holde igjen urin og musklene som skal skyte ut sæd blir utmattet eller rett og slett forvirret... Løsning min etter en sånn periode er å holde seg så lenge enn kan etter første gang du pisser og du merker symptomene. Hvis jeg holder meg aktiv og prøver å "glemme" at jeg må tisse er det lettere å holde igjen.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg pleier alltid å tisse etter jeg har hatt utløsning..tror det er helt vanlig. Ikke sånn akutt rett etterpå men når lillemann har roet seg ned..... det funker dårlig rett etterpå utløsning, da blir man bare stående å vente og vente og....vente.

Anonym poster: 5a181d3cbd906671518fac11827e195e

Gjest Katten.
Skrevet

Skjer hos meg òg. Tok det opp med legen, men han mente at det ikke var noe risikabelt når det skjedde så sjeldent som det gjorde.

Nå for tiden drikker jeg ekstremt mye vann, så jeg har det slik ihvertfall én gang i uken. Utrolig irriterende.

Det er akkurat som at lukkemuskelen ikke fungerer optimalt etter orgasme, når det i tillegg er en jevn strøm av vann til blæren -> jævlig.

Gjest Gunfreak
Skrevet

Så dere damer, ikke kom å klag på fødselsmerter! Tenk hva vi må leve med :P

• Liker 1
Skrevet (endret)

Tviler på at det er kjønnsykdom! Det skjer med meg også en gang i blandt. Det skjer kun om jeg har "fyllesex". Syyykt irriterende! Har ikke lest noe særlig om det ,men jeg tror det er en kombinasjon av trangt urinrør, og drita lukkemuskler.

Festlig å sitte en evighet på do, bare for å få presset ut et par dråper.

- Alt bra eller? .....JAdajadda, sitter bare på do å pisser litt jeg....... sees om 20min eller noe......

Edit, Teori nr.2 : Rusk i forgassern som må skylles ut :vetikke: Det hjelper hverfall å få presset ut siste skvetten ...

Endret av Beeblebrox
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har opplevd det samme, for meg føles det liksom om at noe sitter fast en plass, og at man må på do. For meg hjelper det å onanere en gang, eller så mange ganger det tar før smerten er borte. Også tar jeg ekstra i når jeg kommer, for å presse ut alt som er. Prøv dette neste gang!

Anonym poster: 36e948e59bb723e7c34762bc93a0527e

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har opplevd det samme, for meg føles det liksom om at noe sitter fast en plass, og at man må på do. For meg hjelper det å onanere en gang, eller så mange ganger det tar før smerten er borte. Også tar jeg ekstra i når jeg kommer, for å presse ut alt som er. Prøv dette neste gang!

Men hva om jeg faktisk må tisse? Vil ikke en ny runde bare utsette problemet? Eller skal jeg tisse ut størsteparten først og så runke igjen?

Skrevet

Støtter denne! Jeg også opplever dette fra tid til annen...klarer man å få til en runk så går det raskere over. Det vil svi litt først men roe seg etter hvert.

Hele greiene er merkelig, virker som om "lukkemuskelen" som regulrer urinen har "hengt seg opp" eller noe sånt. En runk blir litt som å "reboote" systemet :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er kvinne, og uten at det har hatt sammenheng med orgasme, opplever jeg dette innimellom. Så det er ikke bare dere:)

Jeg kjenner jeg må tisse, men trangen forsvinner aldri, og skvettene forsvinner heller ikke. Dette er gjerne om det har gått lang tid siden forrige gang jeg gikk på do. Det beste for meg da har vært å bare reise meg og glemme at jeg må på do. Neste gang er som regel alt ok.

Om jeg har UVI er det slik konstant, så at noen føler at det er en mini-UVI forstår jeg godt. :)

Anonym poster: 69b2320b4a1b7ca182ea092da3464eee

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er kvinne, og uten at det har hatt sammenheng med orgasme, opplever jeg dette innimellom. Så det er ikke bare dere:)

Jeg kjenner jeg må tisse, men trangen forsvinner aldri, og skvettene forsvinner heller ikke. Dette er gjerne om det har gått lang tid siden forrige gang jeg gikk på do. Det beste for meg da har vært å bare reise meg og glemme at jeg må på do. Neste gang er som regel alt ok.

Om jeg har UVI er det slik konstant, så at noen føler at det er en mini-UVI forstår jeg godt. :)

Anonym poster: 69b2320b4a1b7ca182ea092da3464eee

Følelsen er kanskje lik, men hos meg (TS), og de andre her er det utelukkende etter utløsning dette skjer. Men takk allikevel for innspill :)

AnonymBruker
Skrevet

Støtter denne! Jeg også opplever dette fra tid til annen...klarer man å få til en runk så går det raskere over. Det vil svi litt først men roe seg etter hvert.

Hele greiene er merkelig, virker som om "lukkemuskelen" som regulrer urinen har "hengt seg opp" eller noe sånt. En runk blir litt som å "reboote" systemet :)

Men hva om jeg faktisk må tisse? Vil ikke en ny runde bare utsette problemet? Eller skal jeg tisse ut størsteparten først og så runke igjen?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er kvinne og vet ikke nøyaktig hvordan det føles for dere, siden vi har ulike deler, men jeg har opplevd flere ganger det samme dere beskriver, etter klitorisorgasme. Veldig ubehagelig, og det sitter i ganske lenge. Heldigvis skjer det ikke hver gang, for det er en ekkel og irriterende følelse. Så dere er ikke alene om å ha slike plager etter kos :)

Anonym poster: 376fdd54985ca57d68943d871a719079

Skrevet

Jepp! Tiss det du klarer. Tar gjerne 5-10 minutter på potta før jeg skjønner at det er "alvor". Da prøver jeg å tisse litt til før lissom "faen, må hoppe i det å ta en runk" , hehe :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er dame og har akkurat det samme! Føler at jeg må tisse etter orgasmen men får det ikke til, kommer bare litt og litt i gangen.

Anonym poster: 09de93f99aee9495097a388b8c5451de

Skrevet

Har skjedd meg noen ganger og, men bare når jeg har runket. Har merket meg at det har skjedd når jeg har klemt ekstra hardt når det går, og da kan jeg kjenne at det kommer ut sæd når jeg pisser etterpå. Så jeg tror det er en irritasjon i blæra pga sæd som har gått feil vei. Sæd inneholder en del aggressive enzymer som skal bryte ned bl.a slimproppen i livmormunnen, så at slimhinnene i blæra reagerer forbauser meg ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...