Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan oppdager man egentlig utroskap? Jeg har selv, *fymeg* vært utro med en voldelig eks en gang...

Jeg slettet meldinger og anrop, snakket mest med han når jeg var ute eller på jobb, jeg møtte han når min eks jobbet eller var borte. Jeg fortalte ingen, og de få som visste det holdt helt kjeft.. Dette frem til jeg selv sa det.. Han merket ingenting.. Hvordan skal man da egentlig oppdage utroskapet?

Anonym poster: 638ccf07852485a599447cd457283e0a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan skal man da egentlig oppdage utroskapet?

Man gjør ikke det. Det er bare her på KG at folk sitter og trøster seg med floksler som at "alt kommer for en dag" De som blir fersket i utroskap er uforsiktige idioter, er man litt smart er det dødslett å slippe unna med det.

Jeg fortalte nylig min mann om et ett år langt forhold jeg hadde hatt til en annen, og det som sjokkerte han mest var hvor fjern denne tanken hadde vært for han, han hadde ikke merket noe som helst, og hadde ikke jeg fortalt ville det aldri ramlet han inn.

Anonym poster: 2935a0a9ce075588ae59e625dc8c884c

Skrevet (endret)

Hvordan oppdager man egentlig utroskap? Jeg har selv, *fymeg* vært utro med en voldelig eks en gang...

Jeg slettet meldinger og anrop, snakket mest med han når jeg var ute eller på jobb, jeg møtte han når min eks jobbet eller var borte. Jeg fortalte ingen, og de få som visste det holdt helt kjeft.. Dette frem til jeg selv sa det.. Han merket ingenting.. Hvordan skal man da egentlig oppdage utroskapet?

Kvinner er ofte slik som deg. Det er meget vanskelig for menn å oppdage utroskap med mindre man tar noen på fersken i forbindelse med en overraskelse eller noe sånt kanskje. Kanskje noen forteller om det. Noen som kjenner ham som har sett deg.

Menn som er utro er det ofte mer spontant enn kvinner. Utro menn er det gjerne med ei dame de møter på byen. De kommer ikke hjem den kvelden, og mange har sett ham dra hjem med ei annen enn dama si.

Det er kun tilfeldigheter som avgjør, dersom den som er utro ikke har samvittighet.

Endret av Tidus
AnonymBruker
Skrevet

Jeg får ikke sitert ditt svar, ab.. Uansett var det et flott svar og jeg er enig i hva du skriver der!

Kvinner er ofte slik som deg. Det er meget vanskelig for menn å oppdage utroskap med mindre man tar noen på fersken i forbindelse med en overraskelse eller noe sånt kanskje. Kanskje noen forteller om det. Noen som kjenner ham som har sett deg.

Menn som er utro er det ofte mer spontant enn kvinner. Utro menn er det gjerne med ei dame de møter på byen. De kommer ikke hjem den kvelden, og mange har sett ham dra hjem med ei annen enn dama si.

Det er kun tilfeldigheter som avgjør, dersom den som er utro ikke har samvittighet.

Her kjenner jeg meg veldig igjen.. Slik endte min samboer forholdet vårt sist. Vi hadde da en to måneders periode vi ikke snakket sammen, hvor han brått begynte å henge med denne kjerringa han hadde møtt den ene dagene på byen.

Anonym poster: f7d84161b104506bf08b12b79f71ad89

AnonymBruker
Skrevet

Samtidig sier så mange at er man utro en gang vil man være utro igjen. Er dette noe dere tror på? Jeg er som sagt sammens med en mann som forlot med ved å gå til en annen en kveld.. Dette gjorde han også to ganger i senere tid, men da ordnet vi opp få dager senere. Etter dette har ikke jeg merket noen tegn til utroskap og derfor lurer jeg.. En gang utro, alltid utro? Eller kan man forandre seg?

Skrevet

Samtidig sier så mange at er man utro en gang vil man være utro igjen. Er dette noe dere tror på? Jeg er som sagt sammens med en mann som forlot med ved å gå til en annen en kveld.. Dette gjorde han også to ganger i senere tid, men da ordnet vi opp få dager senere. Etter dette har ikke jeg merket noen tegn til utroskap og derfor lurer jeg.. En gang utro, alltid utro? Eller kan man forandre seg?

Det at du spør, er vel svar nok på hva du selv tror?

Jeg tror folk kan forandre seg i løpet av lang tid. Men hadde aldri tilgitt utroskap. Om en partner hadde vært utro mot sin ex for mange år siden, men forandret seg, så kunne jeg ikke brydd meg mindre.

Kunne aldri blitt sammen med ei som var utro mot typen sin med meg heller.

Skrevet

For min egen del ble jeg mistenksom fordi han endret seg veldig. Både i oppførsel, handlinger, meninger, klær og egenpleie osv.

Telefon og PC som vi gjennom 16 år hadde hatt åpne for hverandre ble plutselig hemmelig for meg. Han satt med PC skjermen vend bort fra meg og var snar til å lukke vindu hvis jeg kom i nærheten. Han begynte å ha telefonen i lomme HELE tiden, på lydløs, men vibrering. Og han gikk ut av rommet mange ganger for å svare/ringe/lese sms. Han tok med seg telefonen til og med inn på badet når han skulle dusje og begynte å låse badedøra. Han hadde telefonen under hodeputa når han sov.

Han fikk mange nye meninger, nye ord og uttrykk.

Han begynte for første gang på 16 år å bry seg veldig om hvordan han så ut. Var nøye med personlig hygiene, dusjet ofte flere gang om dagen (sikkert en god grunn til det...), kjøpe nye klær, sto foran speilet osv.

Begynte å trene oftere, jobbet ofte overtid og var på jobbreiser. I etterkant fant jeg ut at han var verken på trening, på jobb eller på reise.

Han begynte å irritere seg over meg på en måte han aldri hadde gjort før. Tok ting i verste mening, vred og vrengte på ting jeg sa, "glefset" ofte til meg når han snakket, sluttet å være sjalu (det hadde han vært i hele samlivet vårt!). Fikk meg til å få dårlig samvittighet fordi jeg senset at noe var galt.

I etterkant ser jeg jo at han var som en åpen bok. Ikke så veldig smart fyr, egentlig :fnise:

Og kanskje ikke jeg heller som bruke veldig lang til på å avsløre det....

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

For min egen del ble jeg mistenksom fordi han endret seg veldig. Både i oppførsel, handlinger, meninger, klær og egenpleie osv.

Telefon og PC som vi gjennom 16 år hadde hatt åpne for hverandre ble plutselig hemmelig for meg. Han satt med PC skjermen vend bort fra meg og var snar til å lukke vindu hvis jeg kom i nærheten. Han begynte å ha telefonen i lomme HELE tiden, på lydløs, men vibrering. Og han gikk ut av rommet mange ganger for å svare/ringe/lese sms. Han tok med seg telefonen til og med inn på badet når han skulle dusje og begynte å låse badedøra. Han hadde telefonen under hodeputa når han sov.

Han begynte for første gang på 16 år å bry seg veldig om hvordan han så ut. Var nøye med personlig hygiene, dusjet ofte flere gang om dagen (sikkert en god grunn til det...), kjøpe nye klær, sto foran speilet osv.

Begynte å trene oftere, jobbet ofte overtid og var på jobbreiser. I etterkant fant jeg ut at han var verken på trening, på jobb eller på reise.

Han begynte å irritere seg over meg på en måte han aldri hadde gjort før. Tok ting i verste mening, vred og vrengte på ting jeg sa, "glefset" ofte til meg når han snakket, sluttet å være sjalu (det hadde han vært i hele samlivet vårt!). Fikk meg til å få dårlig samvittighet fordi jeg senset at noe var galt.

I etterkant ser jeg jo at han var som en åpen bok. Ikke så veldig smart fyr, egentlig :fnise:

Akkurat sånn som hos Sign var det med min eksmann også! Helt identisk faktisk. Helt åpenbart at han var utro, allikvel ville jeg vel ikke innse det og håpet i det lengste at det ikke var sånn...

Fornektelse er vel en vanlig følelse ved oppdagelse av utroskap, dessverre. Man vil liksom ikke tro noe sånn om den man står nærmest i livet.

Anonym poster: 63ace7d7162742a8f8dad68d49bbdfed

AnonymBruker
Skrevet

Mange ting som stemmer her ifht hvordan min mann oppførte seg når han holdt på med hora si. Tror de vi er helt idioter?

Anonym poster: f8323be05795ceff862d7d1121aa4384

Gjest kiramin
Skrevet

Engang utro, trenger overhodet ikke bety alltid utro. De som har hatt ett sidesprang etter 10 år i ett trofast ekteskap, tror jeg bare var noe så enkelt som utroskap, som ikke gjentar seg.

Det er som sakt forskjellige typer utroskap. De som er utro, fordi de rett og slett driter i kjæresten sin. De som er utro, men angrer, og de som er utro etter å ha vært gift i mange år. De første er nokk engang utro, alltid utro (selvom folk kan forandre seg) det andre vil jeg tru man kan være potensiell til å være utro flere anger, uten at jeg helt vet hvordan jeg skal forklare det. Men det har også mye å si hvor man står henne i sitt nåværende forhold, (egen erfaring). Har man det bra, så tror jeg ikke man vil være utro. Begynner følelsene å bli litt slappe,eller man krangler ofte osv, er det kansje lettere å være utro selvom man ikke mener noe vondt med det. Om du skjønte noe... det siste, ja da var det enkelt ett feilsteg, som jeg rett og slett mener bare bør glemmes. Nå er jo ikke jeg gift, så vet jo ikke hvordan det er, men det er jo ikke ulogisk :)

Skrevet

Minnes å ha lest at sånn ca 80% av all utroskap aldri blir oppdaget.

Som er skremmende.

Skal man kunne oppdage utroskap så nytter det ihvertfall ikke å være dum og naiv.

Gjest annonym
Skrevet

Jeg oppdaget det ved at jeg gikk inn på en av de tusen spybutikkene på internett, kjøpte en lydopptaker til 499 og tapet den under en stol på stua. Første kvelden hadde hun bestevenninen over, og da kom det fram at det skjedde mye på dissa jenteturene... Fikk bekreftet to sidesprang, og har ikke brukt den etter det. Slutt mellom oss to nå, bare synd jeg kastet bort 5 år på hun. Ble sjokkert over hvor lett venninene rota med gutter og tok den enda lengere selv om hun ikke hadde en eneste singel vennine. Trur utroskap er veldig vanlig, værtfall blandt den gjengen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...