Gå til innhold

Til deg som er "the other man/woman"...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan klarer du å ha et sexuelt forhold til noen du vet at er opptatt?

Nå spørr jeg fordi jeg er oppriktig nysjerrig, ikke for å dømme. Jeg er nemlig oppi en sån situasjon nå, og jeg har hatt sex med en mann som jeg vet har dame. Og jeg vet jeg har mulighet til det igjen. Jeg kjenner ikke dama hans og har aldrig møtt hun, så for min del kan jeg gjerne fortsette (å jeg har lyst til det og). Det er jo ikke jeg som er utro.

Men jeg vil gjerne høre dere andres "unnskyldninger" til å inlede et forholl til noen som alerede er opptatt.

Jeg regner med jeg får en del pepper nå, så jeg huker av på "anonym", og kommer mest sansynlig ikke til å skrive mer i denne tråden, men bare lese de svarene jeg får.

Anonym poster: 984547ac768c2394b9cafa83fe17771a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Min nåværende kjæreste hadde dame da vi møttes. Vi hadde et seksuelt forhold i ca 2 md før han gjorde det slutt med henne. De var på det tidspunktet i et langdistanse forhold, så han hadde ikke sex med henne de 2 md. Jeg skal inrømme jeg hadde dårlig samvittighet først, men var så lykkelig at jeg glemte hvordan hele situasjonen var på en måte. Nå er han bare min og alt er supert! :)

Anonym poster: c5cbab1b98979b7562fd66e1bf8ec84e

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har faktisk vært i et forhold og vært utro med en mann som hadde en kone - så jeg har hatt begge roller og det samtidig. Null problem. Lev og la leve, livet er for kort til å la seg hindre av bagateller.

Anonym poster: a56474a9c8459ff2ee0deaf8b384aedb

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde et langvarig forhold til en gift mann. Jeg tror jeg har et selvfornektelsesgen, tror jeg, og klarte å stenge tanken på kona ute. Hun eksisterte ikke, rett og slett.

Han var den eneste mannen jeg virkelig har elsket, og det er utrolig hvor langt man kan strekke seg for det man tror er kjærlighet.

Ja, jeg var naiv, og jeg klarte til slutt å komme meg ut av det, men det tok lang tid. Han og kona er nå skilt, fordi han ble fersket i et annet utroskapsforhold.

Anonym poster: ab8858e9e78b97f708eff779cd303163

Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Jeg var veldig ung, veldig forelska og veldig dum og klarte å overbevise meg selv om at det var meg han egentlig ville ha.

Bare tull, selvfølgelig. Hvis det var meg han ville ha så hadde han blitt sammen med meg og ikke en annen. Jeg hadde en sjanse til å komme meg ut av hele situasjonen med hode hevet, men tok i stedet det mest idiotiske valget. Jeg fikk ikke gutten, jeg fikk i stedet dårlig samvittighet.

• Liker 1
Skrevet

Min nåværende kjæreste hadde dame da vi møttes. Vi hadde et seksuelt forhold i ca 2 md før han gjorde det slutt med henne. De var på det tidspunktet i et langdistanse forhold, så han hadde ikke sex med henne de 2 md. Jeg skal inrømme jeg hadde dårlig samvittighet først, men var så lykkelig at jeg glemte hvordan hele situasjonen var på en måte. Nå er han bare min og alt er supert! :)

Hvordan vite at han bare er din, når han var utro sammen med deg?

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde sex med en som hadde dame. De var i langdistanse forhold. Etter den ene kvelden gjorde han det slutt med henne. Hverken jeg eller han hadde intensjoner om å fortsette, men vi bare fortsatte, ble forelsket og er samboere den dag i dag.

Hvorfor hadde jeg sex med han? Fordi jeg var så jævlig tiltrukket. Alltid klart å holde meg unna de med dame og jeg skulle aldri være den som påførte andre så stor smerte.

så feil kan en ta.

Eksen min var utro mot meg og vet hvor vondt det gjør, derfor rådet jeg nåværende samboeren min til å ikke fortelle eksen hans om utroskap. For da vil hun ha store problemer med å stole på menn igjen.

Så hun tror han bare gikk lei og ville ikke fortsette avstandsforhold.

Men hadde dette skjedd i dag, når jeg har blitt eldre og mer reflektert så ville jeg ikke tatt på han med en lang pinne en gang.

Det jeg gjorde er ikke greit, men vi overlevde og utroskap er ikke døden som KG gjerne fremstiller det som. Alle vil oppleve utroskap på en eller annen måte en gang i livet.

Anonym poster: c7edacc524dd6f8bb2ae2a7a4c3bc9ad

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg mener ganske enkelt at det er den som er i et forhold som sitter på ansvaret, og det hadde jeg ment like herlig om min partner var den som var utro.

Jeg tror at det å bli sinna på den andre kvinnen er noe kvinner gjør for å forsvare for seg selv at de fortsetter med forholdet. De greier ikke å ta innover seg at de kan elske mannen, selv om han har store feil, dermed prøver de å legge skylden på den slemme fristerinnen i stedet. Greit nok, alle velger sine livløgner, men jeg vil ikke blandes inn i det, og står for min mening, som er at alt ansvaret ligger på den som går bak ryggen på sin partner. (Med utgangspunkt i at "den andre" ikke har noen som helst relasjon til den bedratte parten.)

Anonym poster: 995171b33415eac2de75f0fa7a2d1969

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg var i et forhold med en som løy om situasjonen hjemme. Han fortalte at det var slutt, men han måtte bo der mens han så seg etter et annet sted. Faktisk så hadde han som mål at det var HAN som skulle bo igjen i huset.

En dag ringte det en dame som presenterte seg som hans samboer, og siden hun var såpass oppegående tok hun kontakt med meg i stedenfor å konfrontere ham først. Bare tull alt han hadde fortalt.

Lang historie kort, den som satt alene igjen var han, mens damene lo mye sammen etterpå.

Anonym poster: 5bf9d8d1117a1243236d165be828ef0b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan klarer du å ha et sexuelt forhold til noen du vet at er opptatt?

Nå spørr jeg fordi jeg er oppriktig nysjerrig, ikke for å dømme. Jeg er nemlig oppi en sån situasjon nå, og jeg har hatt sex med en mann som jeg vet har dame. Og jeg vet jeg har mulighet til det igjen. Jeg kjenner ikke dama hans og har aldrig møtt hun, så for min del kan jeg gjerne fortsette (å jeg har lyst til det og). Det er jo ikke jeg som er utro.

Men jeg vil gjerne høre dere andres "unnskyldninger" til å inlede et forholl til noen som alerede er opptatt.

Jeg regner med jeg får en del pepper nå, så jeg huker av på "anonym", og kommer mest sansynlig ikke til å skrive mer i denne tråden, men bare lese de svarene jeg får.

Jeg har vært der en gang i tiden. Jeg blir ikke lett forelsket og klarte å bli forelsket i en kar med dame. Det som var greia er at før det kom følelser inn i bildet klarte venninna til dama(en bekjent av meg) å fortelle meg at jeg og denne karen hadde passet bra sammen, og at forholdet mellom han og dama var på vei mot slutten fordi hun hadde planer om å gjøre det slutt med han. Jeg var ung og dum og gikk fem på, og jeg har dårlig samvittighet den dag idag. Han var fysisk utro 1 gang, men han var jo dessuten følelsesmessig utro. Jeg klarte til slutt å rive meg løs og kuttet all kontakt etter ett par måneder. Dama fikk aldri vite noe.

Ett år etter kom han krypende på sine knær, da hadde han gjort slutt med dama for lengst og funnet ut at han ville ha meg. Vi er fortsatt sammen nå to år etter, og jeg stoler fullt og helt på han. Jeg kjenner han så mye bedre nå, jeg vet at det vi hadde den gang var unntakstilfelle for oss begge to.

Anonym poster: e714343ad3467cd9c002206672e6825c

AnonymBruker
Skrevet

Jeg gjør det bare fordi det er digg ;) driter i om de er opptatt, altså.. Om de må ligge rundt med andre når de har kjæreste burde kjæresten ta hintet! Tror hun burde gjøre noe med selv da for å si det sånn

Anonym poster: c6b16f1e5b446639745cf1c87be81020

Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Jeg gjør det bare fordi det er digg ;) driter i om de er opptatt, altså.. Om de må ligge rundt med andre når de har kjæreste burde kjæresten ta hintet! Tror hun burde gjøre noe med selv da for å si det sånn

En ting er å legge alt ansvaret over på den som er utro, men å skylde på den uskyldige tredjeparten, det er ganske lavmål.

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

jeg hadde et slikt forhold til en fyr med dame. Det hele begynte med at vi møttes som naboer, vi ble etterhvert mye bedre kjent, hadde lange nattlige samtaler om ingenting i hagen og hele pakka. Så ble jeg singel for første gang på 2 år, og ville kjenne på muligheten til å rote rundt.

Vi kysset først, null intensjoner om noe seksuelt, og vi forble gode venner med flere nattlige samtaler, vindusprater og å sitte i oppgangen sammen. Hele tiden var det kribling i magen og en spennende følelse, eg vet ikke hvorfor. Men uansett, jeg tror begge ble veldig forelsket i hele situasjonen, liksom å bo så nære og kunne ta disse ulovlige nattlige samtalene. Så kom kjæresten hans hjem og jeg tenkte at nå var det stopp, men tvert imot.

Vi var opp og ned hele tiden, både naboer, kjempe gode venner og forelsket. En dag hadde begge drukket og det endte med at jeg skulle sove hos han, og vi hadde sex i 2 sekunder før han kom. (Hehe) uansett, vi hadde sex 2 ganger, og det ble mye tårer, følelser og tull ut av det hele.

Tilslutt dabbet kontakten av, og dama hans fant det ut, hun var egentlig ikke sur på meg, noe som gjorde at jeg fikk dårlig samvittighet. Nå har de to slått opp og jeg og gutten er fremdeles venner, men vi møtes ikke fordi vi klarer ikke holde oss unna hverandre og jeg har kjæreste. Tror aldri jeg ville vært utro selv...

Anonym poster: 39a1e92358132e8712f2136e99ccbf6f

Skrevet

Mitt svar må bli at det klarer jeg ikke. For meg handler det ikke om min moral eller ære, mest om at jeg er så glad i meg selv og såpass egoistisk at jeg ikke vil dele. Dessuten har jeg funnet ut at om en mann synes at jeg er så spesiell, eller har det dårlig hjemme, så er det ikke den fysiske sex'en som er viktigst. Jeg traff en opptatt mann. Han sa ingenting om at han var opptatt, bare at han var skilt. Da han skjønte at jeg var interessert, avslørte han at han var i et forhold. Dette gjorde meg totalt uinteressert i ham og jeg fortalte ham at jeg ikke ville ha satt pris på at kjæresten min flørtet, slik han gjorde med meg. Vi hadde altså ingen fysisk relasjon.

Han gjorde det deretter slutt med kjæresten og kontaktet meg. Vi er nå gift på 15-ende året. Så "moralen" må vel være at hvis en mann er oppriktig interessert i deg, trenger du ikke gå til sengs for å få ham. Er han kun interessert i sex, bør du ikke forurense ditt eget kjærlighetsliv med å være gratisknull for en opptatt mann.

Skrevet

Det føles ihvertfall bare dårligere ettersom tiden går.

Og derfor ser jeg på det som verdiløst.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har selv aldri vært utro, men jeg har vært oppi den situasjonen at jeg har hat sex med noen i et forhold.

To ganger har det faktisk skjedd..

Den første gangen var det med en mann jeg hverken var forelsket, i eller tiltrukket av -jeg var bare j** full og på denne tida også veldig deprimert. I utgangspunktet tror jeg at jeg visste at han hadde kjæreste, jeg husker ærlig talt ikke. Den kvelden da han inviterte meg med hjem tenkte jeg ikke over det, jeg var langt nede og trodde jeg trengte sex og nærhet. Ga vel egentlig f** i meg selv, og tenkte vel ikke mer over det enn at han antagelig var singel nå, siden han var den som tok initiativ.

I dag er de to forlovet, jeg har ham fortsatt på facebook, og vi sier hei når vi møtes -har sett henne, men aldri snakket med jenta hans. Det er mange, mange år siden nå -og "gjemt og glemt".

Nummer to var en annen sak. Bekjent, men hadde ikke hatt særlig kontakt. Da vi møttes igjen var spenningen i luften så sterk at vi bare ikke klarte å holde oss unna hverandre. Jeg hadde skjønt at han hadde hatt kjæreste tidligere, men visste ikke før jeg spurte, om det fortsatt var tilfelle. Og det var det.

Men, vi fortsatte begge to en stund, den seksuelle tonen vi hadde var helt spesiell -men ikke nok til at det skulle bli oss to. Handlet vel ikke så mye om dama hans, det er slutt mellom de nå, men han er en "fri fugl", og det er vel egentlig jeg også. Tror nok han passer bedre som singel i noen år til, og det samme med meg.

Men det var fantastisk herlig mens det varte, god sex, gode samtaler og fine møter generelt.

Jeg synes det er helt greit å ikke akkurat like at noen kan være "den andre", men det blir ofte fremstilt som om menn ikke klarer å holde seg om det kommer en jente forbi. Men, unnskyld meg -den som er i et forhold bør ta det største ansvaret.

Når jeg er forelsket så har jeg virkelig ingen tanker om å være utro, og har jeg det så gjør jeg det heller slutt enn å pule noen andre. Jeg skjønner heller ikke hvorfor noen av de to gutta jeg har hatt sex med på denne måten, gjorde det de gjorde -men det er jo ikke opp til meg å ta det ansvaret?

Det jeg kan gjøre er å ta et ansvar for min egen følelse av moral og etikk, -og etter min siste eskapade er det akkurat det jeg har begynt å tenke. JEG føler meg ikke særlig bra etter slike episoder, jeg liker å dele mye rart jeg, men ikke på denne måten -dermed ønsker jeg ikke å oppleve dette igjen.

Så i fremtiden, om jeg forelsker meg i en som er i et forhold -vil det bli gjort klart at ingenting kommer til å skje før han er singel. Basta.

Og om det bare skulle vært for sex'en skyld får han finne seg noen andre -this door is closed.

Anonym poster: 75c88338b6e5fb97bf2bb703f980d5c0

Skrevet

Tenker sånn jeg da at hvis den man er elskerinnen til virkelig vil ha deg så hadde han gjort det slutt med dama/mannen de var i forhold med med en gang. Gjør de ikke det er det fordi de vil ha i pose og sekk å ikke vil ha ett ordentlig forhold med deg.

Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger

Sophie-Ann, mod

• Liker 2
Gjest Gjest
Skrevet

Det er dette dere ikke skjønner;) At dere blir lurt selv. Er dere virkelig så dumme og naive at dere tror at han ikke har sex med hun hjemme fordi "følelsene er borte, og forholdet er dødt". Sannheten er at de har mer sex enn noengang. Utroskapen trigger de, og lysten er på topp. Faktisk har mange av desse mennene et supert forhold hjemme, de trenger bare litt krydder.

Jeg ønsker ikke en utro mann, det er helt sikkert. Men det som er enda sikrere er at jeg ønsker ikke å bare være noens krydder, for at kjærligheten deres hjemme skal blomstre enda mer.

Og de som faktisk kommer til slutt, så er det som regel fordi kona har kastet dem ut. Sannsynligvis så har de også grått som en unge for å få henne til å ombestemme seg:)

Ho ho, her har vi en som ikke har fått så mye å tenke med, stakkar;)

Sannsynligvis vet ikke kjæresten noe om det engang, fordi hjemme er alt perfekt. Sånn som det som regel er selv om mannen ligger rundt. Menn er menn, vet du. Liker å få i pose og sekk. Har ingenting med kona å gjøre det.

Og om de får et ultimatum; kona eller elskerinnen. Hva tror du de velger? Kona selvsagt. Og hvordan kan man forklare det? Med den kjedelige, sexløse, stygge kona, kontra den flotte, sexy elskerinnen som alltid gir han det han trenger? Kan ikke forklares på annen måte enn at det er ikke slik det er...Kona er ikke så verst tydeligvis..

AnonymBruker
Skrevet

Mannen min var gift med en annen dame da vi møttes. Det er mange tilfeldigheter som gjorde at det ble som det ble, og en lang og komplisert historie. Vanskelig å si om selvfølelsen min var dårligere enn ekteskapet hans, eller omvendt ;) Men vi var to ulykkelige sjeler som fant hverandre i en slags felles trøst, og på et mirakuløst vis har forholdet vårt vært bunnsolid både gjennom tiden han var gift, i den ekstremt turbulente skilsmissefasen (som gikk over flere år), og etterpå i mange år med villa, Volvo og vov-vov. Det har tålt drama, store mengder samvittighetskvaler, og mange kjedelige dager med henting i barnehagen, og ikke minst tidens tann.

Sånn sett er jeg glad vi tok sjansen den gangen, men det frister ikke til gjentakelse. Alt blir mye enklere hvis et forhold avsluttes før det nye begynner.

Anonym poster: dfdab1eecdf830288c77ba77a8fe9189

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...