Gå til innhold

Kvinner skaper problemer, slutt å analysere, pul i vei.

NTMannen

Anbefalte innlegg

Gjest Svampebob1

Niks. Sannheten. Men den kan vel være vanskelig å takle. Der ER virkelig vinglete og ubesluttsomme :-)

Jeg prøver bare å erte deg ;-).

Jeg vet det finnes slike blant gutter og.

Det å gå inn i et kjærlighetsforhold virker til å være vanskelig for mange. Før i tiden måtte man.. For menn klarte seg ikke på kjøkkenet og kvinner måtte forsørges.

Synd... For det var slik før jeg ble født. Nå må jeg lage maten min selv *sukk* ;-)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Interessant at TS mener det ikke finnes intelligente reflekterte menn som liker "skitten deilig sex".

Det sier meg vel at noen ikke innehar disse egenskapene selv og derfor i god stil fortsetter å speile seg selv over på alle andre.

Jeg har jo ikke sagt noe om "skitten og deilig sex" og om det finnes intelligente og reflekteret menn som liker det eller ikke. Hvor tar du dette fra?

Er du homo?

Endret av NTMannen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det å gå inn i et kjærlighetsforhold virker til å være vanskelig for mange. Før i tiden måtte man.. For menn klarte seg ikke på kjøkkenet og kvinner måtte forsørges.

Synd... For det var slik før jeg ble født. Nå må jeg lage maten min selv *sukk* ;-)

ja det er like greit at du må lage maten din selv, for dagen kvinner kan ikke lage mat heller..... vi gutta er flinkere på det også... som alt annet..... Tragisk men sant!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest JakeGreen

KG-Mann/Gutt/Troll/Whatever: Kvinner er XYZ. Slutt med det og vær heller ÆØÅ.

KG-Kvinner i kor: Hold kjeft. Det er ikke sant. Gå og pul deg selv. Bitre faen. Du er garantert jomfru og bor hjemme hos mor.

KG-White Knights (låner denne av Jegeren ettersom den er så slående og på kornet): Nei, nei, nei. Vi menn er ikke sånn. Du snakker kanskje på vegne av deg selv, men ikke meg og andre menn. Kvinner er noble vesen (please send meg en PM).

Rinse and repeat i evig tid, så lenge KG står på denne jord.

Det korrekte svaret på en sånn tråd og til et troll er som følger:

Ok.

:)

:cool:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner skaper sine egne problemer, uansett hva mannen gjør så er det galt.

Hvis vi viser interesse, så er det galt. (Da er mannen innpåsliten, og eventuelt har en skjult agenda om bare å pule dere)

Hvis vi ikke viser interesse, så er det galt. (Da er mannen kald, egosentrert, eller prøver å lure dere ved å spille kostbar)

Hvis vi sender meldinger på natten, så er det galt. (Full mannegris som bare vil ha musa deres)

Hvis vi sender meldinger på dagen, så er det galt. (Da er mannen innpåsliten, muligens homse og fløtepus)

Hvis vi sier vi vil pule dere, så er det galt. (Da er mannen en slem mannegris som kun er ute etter puling)

Hvis vi sier vi vil ha et seriøst forhold, så er det galt. (Da er mannen Innpåsliten, alt for myk, muligens en skjult agenda )

Hvis vi sier vi vil kose med dere, så er det galt. (Da er mannen det ekleste av alt, verre enn en klissete homse)

Kvinner har seg selv å takke.

Endret av NTMannen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppi

Men når jeg blir lagt på hoggstabben må jeg jo prøve å forklare hva jeg har skrevet når folk åpenbart ikke forstår eller har lest alt jeg har skrevet.

Bruker ikke du å forsvare deg?

Du har selv valgt å poste dine meninger her inne.

Om du ikke takler at det er mange som reagerer negativt på ytringene dine, bør du tenke deg om før du poster innlegg her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har jo ikke sagt noe om "skitten og deilig sex" og om det finnes intelligente og reflekteret menn som liker det eller ikke. Hvor tar du dette fra?

Er du homo?

Svært så opptatt du er av å spørre andre menn om de er homo, er du bifil siden du spør så ofte?

Du sa til en kvinne her inne at hun aldri kom til å finne en partner siden dette var det hun ønsket - jeg klarer ikke å lese dette på noe annet vis enn at du mener slike menn ikke eksisterer.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppi

ja det er like greit at du må lage maten din selv, for dagen kvinner kan ikke lage mat heller..... vi gutta er flinkere på det også... som alt annet..... Tragisk men sant!

Du ødelegger for deg selv med all denne generaliseringen din!

Det høres også ut som en frustrerende sutring fra din side......

Overanalysering er strengt talt ikke noe du burde snakke så mye om, da du ikke er helt fremmed for dette fenomenet selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror NTMannen er Kalkunkrøll/Kalkunen i ny innpakning.

Nja, kalkunen virket litt mer intelligent i måten han skrev og uttalte seg på, altså ikke i form av innholdet men setningsoppbygning og vokabular. Denne personen virker langt mer usofistikert. Men godt mulig han har lagd en parodi på seg selv :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neimen dakar. Tenk å måtte lage maten sin selv da;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har selv valgt å poste dine meninger her inne.

Om du ikke takler at det er mange som reagerer negativt på ytringene dine, bør du tenke deg om før du poster innlegg her inne.

ØØØØH, heheheh... Jeg takler at det er mange som reagerer jeg.... jeg bare svarte på ditt svar...

Jeg må jo få lov til å svare og forsvare meg når det kommer masse tilbakemeldinger fra folk som åpenbart ikke forstår, eller ikke ønsker å forstå eller som bevist vrenger på det jeg skriver.

Ikke min feil at det er mange rabiate kvinner her inne, ja og en homse eller to innimellom det... som ikke har rasjonell tankegang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror NTMannen er Kalkunkrøll/Kalkunen i ny innpakning.

Jeg er ikke annen en meg selv. Jeg er fersk her inne. Jeg har ikke hatt noen brukernavn her inne før.

Du er nok et bevis på at dere kvinner liker å "konspirere" og dermed ødelegge for dere selv.

Morsomt at dere kvinner bekrefter det jeg skriver HELE TIDEN.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Maria_Marihøne

ØØØØH, heheheh... Jeg takler at det er mange som reagerer jeg.... jeg bare svarte på ditt svar...

Jeg må jo få lov til å svare og forsvare meg når det kommer masse tilbakemeldinger fra folk som åpenbart ikke forstår, eller ikke ønsker å forstå eller som bevist vrenger på det jeg skriver.

Ikke min feil at det er mange rabiate kvinner her inne, ja og en homse eller to innimellom det... som ikke har rasjonell tankegang!

Hva er det med deg og disse homsegreiene dine? Alle menn som ikke er enig med deg er homofile? Og alle kvinner som ikke er enig er "typisk kvinnfolk"?

Du vet du har tapt diskusjonen når du må ty til slike idiotiske herseteknikker?

Endret av Penny_Lane
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Jeg er ikke annen en meg selv. Jeg er fersk her inne. Jeg har ikke hatt noen brukernavn her inne før.

Du er nok et bevis på at dere kvinner liker å "konspirere" og dermed ødelegge for dere selv.

Morsomt at dere kvinner bekrefter det jeg skriver HELE TIDEN.

Jeg finnes bare i entall. Hvilket kjønn som driver mest med konspirasjoner, veeel...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du ødelegger for deg selv med all denne generaliseringen din!

Det høres også ut som en frustrerende sutring fra din side......

Overanalysering er strengt talt ikke noe du burde snakke så mye om, da du ikke er helt fremmed for dette fenomenet selv!

Det er jo egentlig ikke kvinnenes feil at det er blitt slik da, det er jo SV og AP som er skyld i dette. Det er den sosialistiske modellen... Kremt.. Men så er det jo kvinnene som stemmer på pikenes Jens også da, så det er deres egen feil indirekte... Kremt host hark...

Men ja, kvinner er mye dårligere til å lage mat i dag enn for bare 30 år siden. Vi mannfolk har blitt flinkere til å lage mat.

Dessuten er det jo mannfolk som er de beste kokkene i verden... når viser på hvem som er verdensmestere... vi mannfolk kan bli best på alt vi... bortsett på å føde barn og ammer dem etterpå...

Hvordan føles det å være det svake kjønn?

(Jeg tror jeg klarer å trege på meg noen rødstrømper her nå altså muhahahahaha)

Endret av NTMannen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg finnes bare i entall. Hvilket kjønn som driver mest med konspirasjoner, veeel...

Hva var det du ikke forstod med mitt forrige innlegg? DU er en bekreftelse på at kvinner konspirerer, manipulerer og roter det til for seg selv. DU er ikke den eneste heller... I DENNE tråden. Men ja DU er EN av FLERE......

er det vanskelig for deg å forstå dette?

Men uansett, deilig bilde av deg der, liker det jeg ser. Skal vi pule litt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maria_Marihøne

Det er jo egentlig ikke kvinnenes feil at det er blitt slik da, det er jo SV og AP som er skyld i dette. Det er den sosialistiske modellen... Kremt.. Men så er det jo kvinnene som stemmer på pikenes Jens også da, så det er deres egen feil indirekte... Kremt host hark...

Men ja, kvinner er mye dårligere til å lage mat i dag enn for bare 30 år siden. Vi mannfolk har blitt flinkere til å lage mat.

Dessuten er det jo mannfolk som er de beste kokkene i verden... når viser på hvem som er verdensmestere... vi mannfolk kan bli best på alt vi... bortsett på å føde barn og die dem etterpå...

Hvordan føles det å være det svake kjønn? Ja også kanskje han dærre homsen(Guybrush) som snakker på vegne av alle menn her inne....

(Jeg tror jeg klarer å trege på meg noen rødstrømper her nå altså muhahahahaha)

Det er barna som dier. Mødrene ammer. Du som tilhører det sterkeste kjønnet burde da vite det. Eller er kvinnene bedre på språk, kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Interessant at TS mener det ikke finnes intelligente reflekterte menn som liker "skitten deilig sex".

Det sier meg vel at noen ikke innehar disse egenskapene selv og derfor i god stil fortsetter å speile seg selv over på alle andre.

Høhø.......jeg er den AB`en som TS mente aldri ville få seg en partner hvorpå jeg opplyste ham om at jeg er gift og får tilbud fra både menn og par om det ene og det andre hyggelige.

Men TS gidder ikke svare på det, da det ikke finnes hverken intelligente, reflekterte, oppegående menn eller kvinner som som gjerne vil ha oppegående partnere å ha skittensex med og av den grunn ikke gidder ligge med halve kloden.

Det er nok bare fordi vi ikke får oss noe og er bitre ;)

TS: jeg vil fortsatt ha svar! Du mente jeg var så kresen at jeg aldri kom til å få meg en kjæreste/sex, men i realiteten er jeg gift og blir invitert med på både to, tre, og firkanter. Sikkert gangbangs og om jeg bare oppsøker den rette plassen.

What`s up with that i ditt realitetsbilde? :)

Anonym poster: dac6980872e2d75b83f1452ffc0309b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det med deg og disse homsegreiene dine? Alle menn som ikke er enig med deg er homofile? Og alle kvinner som ikke er enig er "typisk kvinnfolk"?

Du vet du har tapt diskusjonen når du må ty til slike idiotiske herseteknikker?

Neida er menn her inne som er uenig med meg... noen få sådan... men jeg vet det er minst en homse her.. Det vet du også... Og jeg tar ikke det han sier så veldig seriøst.

Homser har en tendens til å være overfeminine, og logikken deres.. ja den tør jeg ikke en gang begynne å snakke om...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...